Επίσημο: Maserati Levante Trofeo με V8 κινητήρα 590 ίππων

Σχετικά άρθρα

Μετά το διήμερο teasing, η Maserati παρουσίασε σήμερα τη νέα, “hot” έκδοση της Levante. Τα αποκαλυπτήρια της Levante Trofeo έγιναν στην έκθεση της Νέας Υόρκης, με τον 3,8-λίτρων Twin Turbo V8 κινητήρα να τοποθετείται για πρώτη φορά στο μοντέλο. Όπως όλοι οι κινητήρες της Maserati, έτσι και αυτός συναρμολογείται από την Ferrari στο Maranello. Παρότι η εταιρία δεν το αναφέρει, η λογική λέει ότι -κατά βάση- είναι ο ίδιος που φοράει και η Portofino.

Αποδίδει 590 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 730 Nm από τις 2.250 μέχρι 5.000 σ.α.λ. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς και για τα 0-100 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 3,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα, νούμερα που καθιστούν την Levante Trofeo ένα από τα πιο δυνατά και γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής της Maserati.

Το πλαίσιο της Levante έχει ρυθμιστεί για να χειριστεί την μεγαλύτερη ισχύ και σύμφωνα με την εταιρία προσφέρει συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί από άποψη άνεσης. Διαθέτει 50:50 αναλογία βάρους ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα, με την έκδοση Trofeo να πατάει σε νέες ζάντες 22 ιντσών, με τις δαγκάνες των φρένων της Brembo να διατίθενται σε κόκκινο, μπλε, μαύρο, ασημί και κίτρινο χρώμα, ενώ ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 34,5 μέτρα.

Αισθητικά, το αυτοκίνητο διαθέτει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, με τον εμπρός να διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα που βοηθούν την ψύξη των μηχανικών μερών και δίνουν έναν πιο επιθετικό σχεδιασμό. Ακόμα, διαθέτει Full Matrix LED φωτιστικά σώματα, μάσκα με διπλές κάθετες ράβδους σε μαύρο φινίρισμα, ενώ υπάρχει carbon splitter, που συμβάλει στη βελτίωση της διανομής της ροής αέρα.

Το καπό είναι επίσης καινούριο διαθέτοντας δύο θύρες για απαγωγή θερμότητας, ενώ το πίσω μέρος δείχνει πιο φαρδύ και μυώδες, με τον carbon διαχύτη να ενσωματώνει τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα είναι ντυμένα με δερμάτινες επενδύσεις με τις κόκκινες ραφές να κάνουν αντίθεση, που μαζί με τις carbon λεπτομέρειες οι σχεδιαστές της εταιρίας δημιούργησαν ένα ιδιαίτερο περιβάλλον μέσα στην καμπίνα. Το λογότυπο “Trofeo” είναι ραμμένο στα προσκέφαλα και σύμφωνα με την εταιρία το δέρμα Pieno Fiore δεν μοιάζει με κανένα άλλο που χρησιμοποιείται στην αυτοκινητοβιομηχανία χάρη στη φυσική, μαλακή του αίσθηση και για τον μοναδικό χαρακτήρα που αναπτύσσεται καθ ‘όλη τη διάρκεια των ετών.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα ήχου της Bower & Wilkins, απόδοσης 1.280 watt, που περιλμαβάνει 17 ηχεία. Τέλος, υπάρχει ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης -εκτός από τα Normal, ICE, Sport και Off Road- το Corsa, το οποίο διαθέτει λειτουργία Launch Control, που ενισχύει τον sport χαρακτήρα του απόλυτου SUV της Maserati. Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την απόκριση του κινητήρα και ανοίγει τις βαλβίδες της εξάτμισης στην επιτάχυνση, ενώ υπόσχεται γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων. Η αερανάρτηση ρυθμίζεται στο χαμηλότερο επίπεδο, με τις ρυθμίσεις του Q4 Intelligent All-Wheel Drive να αλληλεπιδρά με τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ESP για να μεγιστοποιήσει την οδηγική απόλαυση.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τι χρόνο πέτυχε η Maserati MC20 στο Nurburgring

Μια Maserati MC20 βρέθηκε στη πίστα του Nurburgring Nordschleife και κατάφερε να συμπληρώσει έναν γύρο στη διασημότερη πίστα του κόσμου σε 7 λεπτά και...

Η Maserati ανακαλεί 343 MC20

343 MC20 που κατασκευάστηκαν μεταξύ 8 Σεπτεμβρίου 2022 και 3 Ιουλίου 2023 ανακαλεί η Maserati και αιτία είναι το γεγονός πως δύο ενισχυτικοί πείροι...

Maserati MC20 Notte. Κατάμαυρο και σε μόλις 50 μονάδες

Η Maserati βγάζει στην αγορά την έκδοση Notte της MC20, η οποία θα κατασκευαστεί σε μόλις 50 μονάδες. Η λέξη Notte σημαίνει στα ιταλικά...

Η Mansory βελτιώνει την Maserati MC20 Cielo

H Mansory παρουσιάζει το βελτιωτικό πακέτο που ετοίμασε για την Maserati MC20 Cielo. Στιλιστικά τοποθετεί νέο bodykit που περιλαμβάνει νέους προφυλακτήρες, splitter, πλαϊνές ποδιές,...