Μετά το διήμερο teasing, η Maserati παρουσίασε σήμερα τη νέα, “hot” έκδοση της Levante. Τα αποκαλυπτήρια της Levante Trofeo έγιναν στην έκθεση της Νέας Υόρκης, με τον 3,8-λίτρων Twin Turbo V8 κινητήρα να τοποθετείται για πρώτη φορά στο μοντέλο. Όπως όλοι οι κινητήρες της Maserati, έτσι και αυτός συναρμολογείται από την Ferrari στο Maranello. Παρότι η εταιρία δεν το αναφέρει, η λογική λέει ότι -κατά βάση- είναι ο ίδιος που φοράει και η Portofino.

Αποδίδει 590 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 730 Nm από τις 2.250 μέχρι 5.000 σ.α.λ. Η κίνηση στέλνεται σε όλους τους τροχούς και για τα 0-100 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο χρειάζεται μόλις 3,9 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 300 χλμ/ώρα, νούμερα που καθιστούν την Levante Trofeo ένα από τα πιο δυνατά και γρήγορα αυτοκίνητα παραγωγής της Maserati.

Το πλαίσιο της Levante έχει ρυθμιστεί για να χειριστεί την μεγαλύτερη ισχύ και σύμφωνα με την εταιρία προσφέρει συναρπαστική εμπειρία οδήγησης, χωρίς να υπάρχουν συμβιβασμοί από άποψη άνεσης. Διαθέτει 50:50 αναλογία βάρους ανάμεσα στον εμπρός και στον πίσω άξονα, με την έκδοση Trofeo να πατάει σε νέες ζάντες 22 ιντσών, με τις δαγκάνες των φρένων της Brembo να διατίθενται σε κόκκινο, μπλε, μαύρο, ασημί και κίτρινο χρώμα, ενώ ακινητοποιούν το αμάξωμα από τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 34,5 μέτρα.

Αισθητικά, το αυτοκίνητο διαθέτει νέους εμπρός και πίσω προφυλακτήρες, με τον εμπρός να διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα που βοηθούν την ψύξη των μηχανικών μερών και δίνουν έναν πιο επιθετικό σχεδιασμό. Ακόμα, διαθέτει Full Matrix LED φωτιστικά σώματα, μάσκα με διπλές κάθετες ράβδους σε μαύρο φινίρισμα, ενώ υπάρχει carbon splitter, που συμβάλει στη βελτίωση της διανομής της ροής αέρα.

Το καπό είναι επίσης καινούριο διαθέτοντας δύο θύρες για απαγωγή θερμότητας, ενώ το πίσω μέρος δείχνει πιο φαρδύ και μυώδες, με τον carbon διαχύτη να ενσωματώνει τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα είναι ντυμένα με δερμάτινες επενδύσεις με τις κόκκινες ραφές να κάνουν αντίθεση, που μαζί με τις carbon λεπτομέρειες οι σχεδιαστές της εταιρίας δημιούργησαν ένα ιδιαίτερο περιβάλλον μέσα στην καμπίνα. Το λογότυπο “Trofeo” είναι ραμμένο στα προσκέφαλα και σύμφωνα με την εταιρία το δέρμα Pieno Fiore δεν μοιάζει με κανένα άλλο που χρησιμοποιείται στην αυτοκινητοβιομηχανία χάρη στη φυσική, μαλακή του αίσθηση και για τον μοναδικό χαρακτήρα που αναπτύσσεται καθ ‘όλη τη διάρκεια των ετών.

Το αυτοκίνητο εξοπλίζεται με σύστημα ήχου της Bower & Wilkins, απόδοσης 1.280 watt, που περιλμαβάνει 17 ηχεία. Τέλος, υπάρχει ένα νέο πρόγραμμα οδήγησης -εκτός από τα Normal, ICE, Sport και Off Road- το Corsa, το οποίο διαθέτει λειτουργία Launch Control, που ενισχύει τον sport χαρακτήρα του απόλυτου SUV της Maserati. Αυτό βελτιώνει περαιτέρω την απόκριση του κινητήρα και ανοίγει τις βαλβίδες της εξάτμισης στην επιτάχυνση, ενώ υπόσχεται γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων. Η αερανάρτηση ρυθμίζεται στο χαμηλότερο επίπεδο, με τις ρυθμίσεις του Q4 Intelligent All-Wheel Drive να αλληλεπιδρά με τα συστήματα ελέγχου πρόσφυσης και ESP για να μεγιστοποιήσει την οδηγική απόλαυση.

  • SAMURAI-66

    Ειναι προκλητικα πανεμορφη και εξαιρετικα πολυτελη!!
    Αλλα σιγουρα και θεαματικα γρηγορη!!

  • bulgary

    Εντάξει respect!Αυτοί δικαιολογημένα μπορούν να <> για το πιο γρήγορο SUV με αυτά τα νούμερα που βλέπω!

  • πανεμορφο αμαξι και μεσα και εξω με υπεροχο κινητηρα … αυτα τ αφωτα πισω τι τα ηθελαν ..δεν μπορουσαν να τα αλλαξουν ..να τα εκμοντερισουν λιγο λες και ηρθαν απο το 2000 …2018 εχουμε

  • Scooby r22b
  • Christos F4

    Φανταστικό αλλά δεν μπορούν επιτέλους να βάλουν αυτον τον κινητήρα και στη γκιμπλι; θα κλείσουν πολλά σπίτια

  • MPAMPIS

    όνειρο…..!!!!!!!!!!!!!

  • Christos Dimou

    Μάλιστα. Αφήνουμε αρκετό χωρο για την υβριδική έκδοση με 700+ άλογα και δεν μας κανιβαλιζει η Stelvio που έχει τον κινητήρα για τους πληβείους με δύο κυλινδρους λιγότερους.

  • Mika

    Πολυ μπομπα το εργαλειο..