Η Toyota ξεκίνησε στην Ιαπωνία την παραγωγή και τις πωλήσεις του λεωφορείου της με κυψέλες υδρογόνου, που το ονομάζει Sora. Το λεωφορείο μοιράζεται τεχνολογία με το Mirai, με την παραγωγή του να είναι αρκετά μικρή. Συγκεκριμένα η Toyota αναφέρει ότι αναμένει να παραδώσει κάτι περισσότερο από 100 λεωφορεία μέχρι το 2020, ώστε αυτά να λειτουργούν κατά την διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων του Τόκιο.

Το Sora εφοδιάζεται με δύο μονάδες κυψελών καυσίμου, με ισχύ 114 kW (155 ίππων) η κάθε μια, που τροφοδοτούν με ηλεκτρική ενέργεια δύο ηλεκτρικούς κινητήρες απόδοσης 113 kW ο κάθε ένας, ενώ υπάρχει και μια μπαταρία NiMH. Διαθέτει 10 δεξαμενές για την αποθήκευση του υδρογόνου, συνολικής χωρητικότητας 600 λίτρων, με την εσωτερική τους πίεση να είναι στα 70 MPa.

Το λεωφορείο έχει μήκος 10.525 χλστ., και μπορεί να χωρέσει 79 επιβάτες (22 καθήμενους και 56 όρθιους, συν τον οδηγό).

Ένα ενδιαφέρον χαρακτηριστικό επείγουσας ανάγκης είναι το εξωτερικό σύστημα τροφοδοσίας ρεύματος, μέσω του ειδικού inverter, το οποίο είναι συνδεδεμένο στο όχημα μέσω CHAdeMO, και παρέχει ισχύ έως και 9 kW (μπορεί να παραδώσει μέχρι 235 kWh, η οποία μεταφράζεται σε αυτονομία μια με δύο ημέρες, ανάλογα με τη χρήση).