Ο αναλυτής της Goldman Sachs, David Tamberrino, σε έκθεσή του θεωρεί πως η Tesla θα χρειαστεί περίπου 10,5 δισ. δολάρια σε φρέσκα κεφάλαια έως το 2020 για να συνεχίσει να λειτουργεί και να πετύχει τους στόχους της.

Αυτό είναι το ποσό που χρειάζεται από την άντληση εξωτερικών κεφαλαίων και την αναχρηματοδότηση χρέους ούτως ώστε η κατασκευάστρια ηλεκτροκίνητων οχημάτων να συνεχίσει να χρηματοδοτεί την τρέχουσα δραστηριότητά της, αλλά και τις δαπάνες για νέα προϊόντα και προσθήκες στην παραγωγική δυναμικότητα, σημειώνει ο David Tamberrino. Η Goldman Sachs υποθέτει ότι η Tesla θα προχωρήσει το σχέδιό της να χτίσει μια νέα μονάδα κατασκευής οχημάτων και ένα Gigafactory στην Κίνα.

Θεωρούμε, πως αυτό το επίπεδο κεφαλαίων μπορεί να χρηματοδοτηθεί μέσω πολλών καναλιών, συμπεριλαμβανομένων της έκδοσης νέων ομολόγων (εξασφαλισμένων και/ή μη εξασφαλισμένων), των μετατρέψιμων τίτλων και των μετοχών.

Βλέπουμε πως η εταιρεία έχει πολλές διαθέσιμες επιλογές για την αναχρηματοδότηση του χρέους που ωριμάζει και την άντληση κεφαλαίων, που θα επιτρέψουν στην Tesla να χρηματοδότηση τους αναπτυξιακούς της στόχους,

Οι αναλυτές προειδοποιούν ότι η έκδοση περισσότερου χρέους ενδέχεται να επηρεάσει το πιστωτικό προφίλ της εταιρείας, ενώ η έκδοση μετοχών ή μετατρέψιμων τίτλων θα μπορούσε να αποδυναμώσει τους σημερινούς μετόχους.

Να σημειωθεί πως πριν από λίγες ημέρες, η Morgan Stanley υποβάθμισε την τιμή – στόχο για τη μετοχή της Tesla, από τα 376 στα 291 δολάρια, στον απόηχο των οικονομικών αποτελεσμάτων που ανακοίνωσε η εταιρεία για το πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους. Η Tesla παρουσίασε καθαρές ζημίες ύψους 709,6 εκατ. δολαρίων στο πρώτο τρίμηνο του 2018, έναντι ζημιών 330,3 εκατ. του αντίστοιχου τριμήνου του 2017.

Το εργοστάσιο συναρμολόγησης της Tesla στο Fremont της Καλιφόρνιας λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο για να επιταχύνει την παραγωγή του Model 3 . Η Musk πιστεύει ότι η Tesla θα γίνει κερδοφόρα μέχρι το τρίτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, όταν θα κατασκευάζει 5.000 Model 3 εβδομαδιαίως.