Σε έναν επεισοδιακό αγώνα που τα είχε όλα (αυτοκίνητο ασφαλείας, διακοπή και γενικά ωραίo θέαμα όσο διήρκεσε αυτός), αλλά και που στιγματίστηκε από το σοβαρό ατύχημα του πρωταθλητή Rene Rast, ο Edoardo Mortara σημείωσε την πρώτη νίκη του με τη Mercedes στο DTM μετά από 21 αγώνες. Δεύτερος τερμάτισε ο Timo Glock και το βάθρο συμπλήρωσε άλλος ένας οδηγός της BMW, ο πρωτοεμφανιζόμενος Philipp Eng.

Στα χρονομετρημένα δοκιμαστικά, ο Lucas Auer σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο, καλύπτοντας τα 4.570 μέτρα της πίστας του Lausitzring σε 1:37.343, ενώ μόλις 0,007 αργότερος απ΄τον Αυστριακό ήταν ο ταχύτατος σήμερα Eng. Από τη δεύτερη σειρά της γραμμής εκκίνησης θα ξεκινούσαν οι Bruno Spengler και Pascal Wehrlein. Με βάση τις επιδόσεις τους στα δοκιμαστικά, ο Auer πήρε τους 3 βαθμούς της pole position, o Eng δύο βαθμούς και τέλος ο Spengler τον έναν βαθμό της τρίτης θέσης.

O μεσημεριανός αγώνας ήταν από την αρχή δραματικός, καθώς ο Nico Müller (Audi), με πρόβλημα στο συμπλέκτη, όπως διαπιστώθηκε αργότερα, δεν μπόρεσε να εκκινήσει από την ένατη θέση που βρισκόταν. Eriksson, Duval και Rast, που ήταν στις πιο πίσω θέσεις, τον απέφυγαν, αλλά το ίδιο δε συνέβη με τον Jamie Green που δεν πρόλαβε να αντιδράσει και αναπόδραστα έπεσε πάνω στον Ελβετό οδηγό. Η Mercedes-AMG GT S, που εκτελούσε χρέη αυτοκινήτου ασφαλείας, μπήκε αμέσως στην πίστα για να οριοθετήσει τον ρυθμό του αγώνα μέχρι να μαζευτούν τα συντρίμμια στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού.

Για 15 ολόκληρα λεπτά πρακτικά δεν είχαμε αγώνα και στο 40ο λεπτό πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, το αυτοκίνητο ασφαλείας μπήκε στα pits και ο τρίτος αγώνας της χρονιάς ξεκινούσε πάλι από την αρχή. Auer, Spengler, Eng, Glock, Wehrlein, di Resta, Wittmann, Mortara, Eriksson και Rockenfeller ήταν οι δέκα πρώτοι σε εκείνο το σημείο. Η επανεκκίνηση στα πρότυπα των Indy Cars, ορίζει αυστηρά ότι ο επικεφαλής του αγώνα-εν προκειμένω ο Auer- είναι αυτός που οριοθετεί την ταχύτητα. Μόλις επιταχύνει, η πράσινη σημαία είναι κυματισμένη και τα κόκκινα φώτα είναι απενεργοποιημένα. Η επιτάχυνση επιτρέπεται μόνο στο προκαθορισμένο τμήμα μεταξύ της πρώτης λευκής γραμμής και της γραμμής τερματισμού. Κανένα αυτοκίνητο δεν επιτρέπεται να βγαίνει από το σχηματισμό πριν περάσει τη γραμμή τερματισμού.

Κι ενώ οι οδηγοί πάλευαν να βρουν ρυθμό και να φέρουν τα ελαστικά τους στη σωστή θερμοκρασία, πριν καν συμπληρωθεί ένας γύρος απ΄την επανεκκίνηση, όλοι οι παρευρισκόμενοι στην πίστα “πάγωσαν” στη θέα του διαλυμένου RS 5 DTM του Rene Rast. Ο πρωταθλητής, στην προσπάθειά του να κερδίσει θέσεις, συγκρούστηκε με τον Loic Duval και το Audi του Γερμανού βρέθηκε εκτός πίστας και ντεραπάρισε. Ο Rast βγήκε σχεδόν αμέσως από το κατεστραμμένο αγωνιστικό του, έκανε νόημα ότι ήταν καλά, αλλά για προληπτικούς λόγους, μεταφέρθηκε στο ασθενοφόρο της πίστας. Σε δηλώσεις του μετά το σοβαρό ατύχημα, ανέφερε ότι είναι απολύτως καλά, με εξαίρεση κάποιους πόνους στον αγκώνα.

Ωστόσο, μετέβη τελικώς και στο παρακείμενο νοσοκομείο για τις απαραίτητες εξετάσεις και ακτινογραφίες, αλλά θα χάσει τον αυριανό αγώνα διότι το αυτοκίνητό του δε θα μπορέσουν οι μηχανικοί του να το επισκευάσουν και έπειτα θα αποσυναρμολογηθεί για εκτενή έρευνα προτού προετοιμαστεί για τον επόμενο γύρο του πρωταθλήματος που θα διεξαχθεί στην Ουγγαρία στις αρχές Ιούνη.

Όπως ήταν φυσικό, ο αγώνας διακόπηκε για μερικά λεπτά, με τους οδηγούς να σταματούν στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού. Ο χρόνος κυλούσε αντίστροφα κανονικά, και η δεύτερη επανεκκίνηση πραγματοποιήθηκε μετά από 18 λεπτά. Μέσα στα 20 σχεδόν εναπομείναντα λεπτά, οι οδηγοί έπρεπε να κάνουν το ένα και μοναδικό pit stop τους και είχε πολύ ενδιαφέρον η στρατηγική την οποία θα ακολουθούσαν. Ο Auer, ως πρωτοπόρος, προσπαθούσε να ανοίξει τη διαφορά από τους διώκτες του και να βγει εκτός του χρονικού παραθύρου του 1” του DRS, Spengler, Eng, di Resta, Farfus και Rockenfeller ήταν οι πρώτοι που μπήκαν στα pits για την αλλαγή των ελαστικών. Ο Auer έκανε ένα σχετικά αργό pit stop και έχασε θέσεις με την είσοδο του ξανά στην πίστα.

Eriksson και Frinjs ήταν οι μόνοι που δεν είχαν μπει στα pits και βρίσκονταν στις δύο πρώτες θέσεις και στο τελευταίο stint, το τοπίο άρχιζε να ξεκαθαρίζει. Ο Mortara ήταν καθ’οδόν για την πρώτη νίκη του με την Mercedes, ενώ ο Timo Glock δεν ήταν σε θέση να κυνηγήσει τον Ιταλό. Πολύ κακή επίδοση και πρώτο βάθρο σημείωσε ο Philipp Eng και την τελική δεκάδα συμπλήρωσαν οι Auer, Spengler, di Resta, Wittmann, Wehrlein, Paffett και Farfus, τη στιγμή που η Αudi θα ήθελε γρήγορα να ξεχάσει τον σημερινό αγώνα, αφού μόνο δύο οδηγοί της κατάφεραν να τερματίσουν (Rockenfeller και Frinjs), μάλιστα, εκτός βαθμολογούμενης δεκάδας.

Τα αυριανά δοκιμαστικά θα διεξαχθούν στις 12.25 ώρα Ελλάδος και ο τέταρτος αγώνας της χρονιάς στις 14.30. Τα αποτελέσματα του αγώνα και τις βαθμολογίες μπορείς να τα δεις εδώ κι εδώ.