Η BMW παρουσίασε πριν περίπου έξι μήνες την CS έκδοση της M3 και σήμερα μας κάνει γνωστό ότι ξεκινάει το λανσάρισμα της. Η M3 Club Sport τοποθετείται στην κορυφή της γκάμας και πάνω από το Competition Package, με την παραγωγή της να περιορίζεται στις 1.200 μονάδες.

Το μοντέλο δεν έχει μηχανικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την M4 CS, κάτι που σημαίνει ότι ο 3,0-λιτρος εξακύλινδρος εν σειρά twin-turbo κινητήρας πλέον αποδίδει 460 άλογα στις 6.250 σ.α.λ. και 600 Nm από τις 4.000 μέχρι 5.3800 σ.α.λ., και συνδυάζεται με το 7-τάχυτο DCT κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα.

Χάρη στη εκτενή χρήση CFRP μερών στο αμάξωμα και τις νέες επενδύσεις εσωτερικά των θυρών, το συνολικό βάρος του αυτοκινήτου έχει μειωθεί κατά 50 κιλά σε σχέση με την απλά M3, και πλέον ανέρχεται στα 1.585 κιλά. Επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Η μικτή κατανάλωση της M3 CS ανακοινώνεται στα 8,5 λίτρα/100 χλμ., ενώ οι εκπομπές ρύπων στα 198 γρ/χλμ.

Διαθέτει τα OLED πίσω φωτιστικά σώματα, με το carbon καπό, η ducktail αεροτομή, το μπροστά splitter και ο νέος πίσω διαχύτης να προέρχονται από την M4 GTS. Νέες είναι οι ζάντες 19″ μπροστά και 20″ πίσω, φορώντας τα Pilot Sport Cup 2 ελαστικά της Michelin, διαστάσεων 265/35 εμπρός και 285/30 πίσω.

Διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω, με τα δυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί χάρη στην ύπαρξη της Adaptive M Suspension, του Active M Differential.

Να θυμίσω, ότι η BMW M3 CS έγραψε χρόνο 7:38 στο Nurburgring, παραμένοντας έξι δευτερόλεπτα πιο αργή από την Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio.