Με την παρουσίαση της νέας Panamera Turbo, η Porsche σημείωσε χρόνο 7:38 στο Nurburgring και έγινε το γρηγορότερο πολυτελές sedan στον κόσμο…για μόλις τρεις μήνες. Καθώς τότε ήρθε η Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio και έσπασε τα χρονόμετρα, αφού κατάφερε να σημειώσει χρόνο 7:32 στην διάσημη γερμανική πίστα.


Την περασμένη Τετάρτη, η BMW παρουσίασε την νέα M3 CS, η οποία είναι η δυνατότερη M3 παραγωγής όλων των γενεών της. Παρόλα αυτά, σύμφωνα με την εταιρία το αυτοκίνητο γυρνάει στο Nordschleife σε 7 λεπτά και 38 δευτ. Η BMW δεν έχει δώσει ακόμα κάποιο video από τον συγκεκριμένο γύρο, καθώς η ανακοίνωση ήρθε από το παρακάτω video. Όχι αυτό καθαυτό, αλλά στην περιγραφή που το ακολουθεί.

Να θυμίσω ότι η M3 CS φορά τον 3,0-λιτρο εξακύλινδρο εν σειρά twin-turbo κινητήρα, απόδοσης 460 ίππων και 600 Nm, που συνδυάζεται με το 7-τάχυτο DCT κιβώτιο, στέλνοντας την κίνηση στον πίσω άξονα. Το γερμανικό sedan επιταχύνει από τα 0-100 χλμ/ώρα σε 3,9 δευτ., πιάνοντας τελική ταχύτητα 280 χλμ/ώρα. Διαθέτει carbon-κεραμικούς δίσκους με εξαπίστονες δαγκάνες εμπρός και τετραπίστονες πίσω.

Η παραγωγή της περιορίζεται στις 1.200 μονάδες, με το μοντέλο να μην έχει μηχανικές διαφοροποιήσεις σε σχέση με την M4 CS.

  • bulgary

    Το μετρήσατε και επιμένετε σε 3,7 για το 0-100;Η BMW 3,9 αναφέρει επίσημα.Δεν μπορώ να ανεβάσω και το pdf να το δείτε…

  • ak156

    Ενας απο τους λογους για να παρει κανεις μια special edition ειναι επειδη θα κανει την Μ3 πιο γρηγορη απο ολα τα αυτοκινητα της κατηγοριας. Απο τη στιγμη που δεν είναι και εφοσον υπαρχει ηδη το CP γιατι να αγορασει καποιος την cs? Επισης εχει καμια σχεση αυτο το αμαξι με το πακετο CP ? Γιατι αν εχει τοτε πεφτει και ο μυθος π υπηρχε οτι με Competition package η Μ3γυρναγε το ρινγκ πιο γρηγορα την giulia.

  • MPAMPIS

    δεν μπορούν τα παλικαριά …αχχααχχχχχααααχχχχχχχχχ

  • δεν νομιζω να ηθελαν να περασουν την τζουλια και να μην μπορουσαν … απλως για λογους μαρκετινγκ βγαζουν ολες αυτες τις εκδοσεις … κατι που κανουν πολυ καλα εδω και χρονια οι γερμανοι και που ιταλοι δεν ηξεραν γιαυτο και η αλφα εμεινε τοσο πισω τοσα χρονια με τοσο μικρες πωλησεις … οχι οτι μπορει μονο το μαρκετιγκ να κανει την διαφορα αλλα βοηθαει … απο την αλλη δεν εχει νοημα να βγαλεις μια εκδοση και να πεις περασα την τζουλια … τοτε ειναι σαν να λες οτι αυτο και μονο ειναι ο σκοπος οποτε ολα τα αλλα πανε περιπατο στο βωμο της ιπποδυναμης που η Bmw δεν ειναι λαμπο για να πουλαει μονο ιπποδύναμη …

    • μπορει απλα να μην μπορουν με αυτο το μοντελο….μπορει αυτο που λες….και απο την αλλη μπορει να αφηνουν περιθωριο ωστε για λογους μαρκετινγκ να πουν πως η νεα γενια ειναι πιο γρηγορη !!!
      αντιθετα πχ για την επομενη ιουλια το εργο θα ειναι πιο δυσκολο !!

      παντως οπως και ναχει…στα ματια μου η ιουλια της ”γραμμης” ειναι πιο γρηγορη απο την σπεσιαλ bmw με οτι αυτο σημαινει !!

    • δεν ειμαι φανατικος καμιας μαρκας ουτε θελω να συμφωνησουν ολοι μαζι μου ..εγω προσωπικα θα επερνα bmw και ας ειναι ποιο ”αργη” αφου ετσι και αλλιως δεν μπορω να παρω την καθε Μ .. μια κοινη 320 θελω … δεν λεω οτι η bmw ειναι το καλυτερο αυτοκινητο ουτε φυσικα η αλφα ειναι …αυτο που θελω να πω ειναι οτι ολοι μπορουν να κανουν ενα αμαξι να εχει 500 και 600 αλογα ας μην γελιομαστε αλλα για πολλους δεν υπαρχει λογος ..πχ η τουοτα γιατι να το κανει ;; να δειξει τι ;; η αλφα το εκανε γιατι ηθελε απλως να δειξει οτι ξανα ηρθε απο εκει και περα πρεπει να δειξει και πολλα αλλα για να μεινει ..ολα μαρκετινγκ ειναι … μην ειμαστε τοσο φανατικοι αυτο θελω να πω μονο ..

    • Συμφωνούμε τώρα !!! 👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻🔝🔝👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👏👏👏🆎