1Αγώνας

Αυτό που δεν κατάφερε να κάνει το 2016, το έκανε σήμερα ο Daniel Ricciardo! Ο Αυστραλός πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη και την έβδομη της καριέρας του, αλλά αυτή ήρθε με αρκετά αγχωτικό τρόπο, αφού είχε πρόβλημα με το power unit του στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα. Ο Sebastian Vettel δεν κατάφερε να κάνει κάτι για να του κλέψει τη νίκη, με τον Lewis Hamilton να πετυχαίνει το damage limitation με την τρίτη θέση του βάθρου.

Ο Kimi Raikkonen τερμάτισε στην τέταρτη θέση, έχοντας κολλημένο πίσω του τον Valtteri Bottas για πολλούς γύρους. Στην έκτη θέση ο Esteban Ocon, με τους Pierre Gasly, Nico Hulkenberg, Max Verstappen και Carlos Sainz να ολοκληρώνουν την βαθμολογούμενη δεκάδα. Ας δούμε πώς εξελίχθηκαν οι 78 γύροι του αγώνα.

2Εκκίνηση

Ο ουρανός ήταν συννεφιασμένος και οι θερμοκρασίες χαμηλότερες συγκριτικά με χθες: 25°C στον αέρα και 33°C στην ατμόσφαιρα. Οι δέκα πρώτοι οδηγοί στο grid ήταν: Ricciardo, Vettel, Hamilton, Raikkonen, Bottas, Ocon, Alonso, Sainz, Perez και Gasly, με τον Verstappen να ξεκινά από την τελευταία θέση. Οι περισσότεροι από τους οδηγούς εκτός δεκάδες είχαν την ultrasoft γόμα, ώστε να κάνουν ένα μεγαλύτερο πρώτο stint.

Όταν τα κόκκινα φώτα έσβησαν, ο Ricciardo κρατήθηκε μπροστά από τον Vettel, με τον Hamilton να παραμένει στην τρίτη θέση. Ο Raikkonen στην τέταρτη θέση, με τον Bottas πίσω του. Ο Ocon 6ος, μπροστά από τους Alonso, Sainz, Perez και Gasly που έκλεινε την δεκάδα, με τον Verstappen να ανεβαίνει στην 18η θέση, χωρίς να σημειωθεί κάποιο ατύχημα, αν και ο Hartley έλεγε πως είχε επαφή.

3Γύροι 1-10

Ο Ricciardo έβαλε από την αρχή το γκάζι στο πάτωμα και ξεκίνησε να ανοίγει τη διαφορά του από την Vettel, όντας 3 δέκατα ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα, ακούγοντας τον μηχανικό του να του λέει ότι πρέπει να μείνει συγκεντρωμένος και να κάνει τη δουλειά του.

Παραπλήσιο ρυθμό είχαν οι Vettel, Hamilton, Raikkonen και Bottas, στα χαμηλά του 1:18, την ώρα που ο Ricciardo ήταν στα ψηλά του 1:17. Ωστόσο, ο Vettel απάντησε με ταχύτερο πέρασμα στον 4ο γύρο, με 1:17.4, παίρνοντας τρία δέκατα από τον Ricciardo, αλλά και μισό δευτερόλεπτο από τον Hamilton, ο οποίος δεν ήταν ικανοποιημένος από τον ρυθμό του.

Ο Ricciardo κινήθηκε ταχύτερα στον 5ο γύρο, κερδίζοντας κάτι λιγότερο από 3 δέκατα, ενώ πιο πίσω ο Verstappen ανέβηκε στην 17η θέση, περνώντας τον Ericsson. Νέο ταχύτερο πέρασμα από τον Vettel στον 6ο γύρο, με 1:17.3, κερδίζοντας ένα δέκατο, αλλά ο Ricciardo απάντησε με 1:17.0 στον 7ο γύρο, όταν ο Vettel ήταν στο 1:17.2.

Μέσα για την ποινή 10 δευτερολέπτων stop-and-go ο Sirotkin, την ώρα που ο Hamilton έγραφε τον ταχύτερο γύρο με 1:16.9, παίρνοντας μόλις 10 χιλιοστά από τον Vettel. Μάλιστα, ο Βρετανός ανέφερε graining στο εμπρός δεξιά ελαστικό του, ενώ στον επόμενο γύρο ο Ricciardo γύρισε σε 1:16.8, αλλά ο Vettel απάντησε με 1:16.6 στον 10ο γύρο, κερδίζοντας σχεδόν 4 δέκατα.

4Γύροι 11-20

Οι δυο τους συνέχιζαν να εναλλάσσονται στους ταχύτερους γύρους, με τον Ricciardo να σημειώνει 1:16.4 στον επόμενο γύρο, τη στιγμή που ο Vettel ήταν 2 δέκατος πιο αργός. Μέσα ο Hamilton στο τέλος του 12ου γύρου. Ο οδηγός της Mercedes έβαλε την ultrasoft γόμα και βγήκε πίσω από τον Ocon, στην έκτη θέση.

Μπροστά, ο Ricciardo κινήθηκε εξαιρετικά γρήγορα, γυρνώντας σε 1:15.5 στον 13ο γύρο, κερδίζοντας 577 χιλιοστά από τον Vettel. Ο Hamilton προσπέρασε τον Ocon για την 5η θέση, έχοντας σαφώς καλύτερο ρυθμό από τον Bottas, ο οποίος για κάποιον λόγο ήταν στο 1:19, δηλαδή 3 δευτερόλεπτα πιο αργός από τον team-mate του.

Ο Ricciardo εξακολουθούσε να είναι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, με τον Vettel να μπαίνει στον 16ο γύρο. Ο Γερμανός βγήκε στην τρίτη θέση, μπροστά από τον Bottas, κάτι λογικό αν αναλογιστούμε τον αργό ρυθμό του Φινλανδού. Ο Ricciardo πίεζε όσο μπορούσε και μπήκε στον 17ο γύρο, για να βάλει κι αυτός την ultrasoft γόμα, μαζί με τον Raikkonen και τον Bottas.

Μετά από τα pit stops των πρώτων, ο Ricciardo επέστρεψε στην πρώτη θέση, ο Vettel ήταν πίσω του και ο Hamilton μετακινήθηκε και πάλι 3ος, με τον Raikkonen στην τέταρτη θέση, μπροστά από τους Ocon, Alonso και τον 7ο Bottas. Οι Perez, Gasly και Hulkenberg έκλειναν την πρώτη δεκάδα, αλλά χωρίς να έχουν μπει για αλλαγή.

Ο Ricciardo απείχε πλέον 3 δευτερόλεπτα από τον Vettel, ο οποίος με τη σειρά του ήταν 6 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Hamilton, τη στιγμή που ο Alonso έμπαινε για τη δική του αλλαγή στον 19ο γύρο, βγαίνοντας στην 10η θέση, μπροστά από τον team-mate του. Ο Ricciardo συνέχιζε να δυσκολεύεται με την ultrasoft γόμα, την οποία προσπαθούσε να φέρει στη σωστή θερμοκρασία λειτουργίας.

5Γύροι 21-30

Η ultrasoft δεν ήταν η κατάλληλη γόμα για τις συνθήκες, όπως έδειχναν τα χρονόμετρα, αφού και οι τέσσερις πρώτοι γυρνούσαν πάνω από το 1:18, όταν ο Bottas ήταν στα 1:16 με την πολύ μαλακή γόμα. Ο Raikkonen είχε φτάσει τον Hamilton, ο οποίος αναγκάστηκε να βελτιώσει τον ρυθμό του, με τη διαφορά τους να είναι κάτω από ένα δευτερόλεπτο.

Το γυρολόγιο ήταν σημαντικά χειρότερο με την ultrasoft γόμα, ενώ οι οδηγοί ήταν αναγκασμένοι να διαχειρίζονται τα ελαστικά τους, προκειμένου να φτάσουν μέχρι το τέλος, κάτι που δεν ήταν εύκολο. Ο Bottas συνέχιζε να είναι ο ταχύτερος οδηγός στην πίστα, γυρνώντας στα 1:17, όντας πολύ ταχύτερος από τον Raikkonen.

Κάποιο πρόβλημα με το κατέβασμα των ταχυτήτων από την τρίτη στη δευτέρα ανέφερε ο Verstappen, λέγοντας ότι μπλοκάρει ο πίσω άξονας και κινδυνεύει να βγει εκτός πίστας. Τα προβλήματα για τη Red Bull δεν σταματούσαν εκεί: ο Ricciardo ανέφερε απώλεια δύναμης, με τον Vettel να είναι σε κοντινή απόσταση πίσω του, προσπαθώντας να μπει σε ζώνη DRS.

Ο Γερμανός είχε κολλήσει στο πίσω μέρος της Red Bull, αλλά ο Ricciardo έδειχνε να διαχειριζόταν το πρόβλημα, κερδίζοντας 4 δέκατα στον 30ο γύρο.

6Γύροι 31-40

1:19.1 και από τους δύο στον 31ο γύρο, με τη διαφορά τους να είναι λίγο πάνω από το ένα δευτερόλεπτο, ωστόσο ο Ricciardo άκουγε πως θα πρέπει να συμβιβαστεί με την κατάσταση, καθώς οι μηχανικοί του δεν έβλεπαν κάποια βελτίωση. Εν τω μεταξύ, ο Bottas είχε φτάσει τον Raikkonen, ο οποίος πλέον κοιτούσε περισσότερο πίσω του και όχι μπροστά του τον Hamilton.

Ο Βρετανός άκουγε ότι το θέμα με τα ελαστικά το έχουν όλοι, καθώς η ultrasoft ήταν η πιο ακατάλληλη για τις συνθήκες του αγώνα. Ο ρυθμός των πρώτων είχε πέσει σημαντικά, κάτι που προσπαθούσε να εκμεταλλευτεί ο Hamilton, για να πλησιάσει τον Vettel, από τον οποίο απείχε 4,5 δευτερόλεπτα στον 38ο γύρο.

Ο Stroll είχε ξανά πρόβλημα και μπήκε για αλλαγή, βάζοντας την hypersoft γόμα, με αποτέλεσμα ο Καναδός να γράφει ταχύτερους γύρους από την τελευταία θέση. Ο Hamilton συνέχιζε να κερδίζει χρόνο από τον Vettel και ο Bottas να είναι κολλημένος τον Raikkonen, αλλά γνώριζε πως ο συμπατριώτης του δεν πρόκειται να δώσει εύκολα τη θέση του.

7Γύροι 41-50

Ο Vettel ανέφερε κάποια προσωρινή διακοπή στις ενδείξεις του τιμονιού του, αλλά το χειρότερο ήταν πως ο Hamilton εξακολουθούσε να είναι πιο γρήγορος, μειώνοντας τη διαφορά κάτω από τα 2 δευτερόλεπτα, με τους τρεις πρώτους πλέον να βρίσκονται εντός τριών δευτερολέπτων. Ο Ricciardo κέρδισε λίγο από τον Vettel στον 45ο γύρο, ενώ ο Hamilton πήρε ένα δέκατο από τον Γερμανό.

Το γυρολόγιο είναι στα μέσα του 1:19 για τους τρεις πρώτους, με τον Ricciardo να χάνει σχεδόν 20 χλμ/ώρα στο τελευταίο κομμάτι, ενώ ο Verstappen ανέφερε ότι γλιστρούσε παντού. Ο Ολλανδός μπήκε στον 48ο γύρο και βγήκε στην 11η θέση, έχοντας πλέον την hypersoft γόμα μέχρι το τέλος του αγώνα.

Η κατάσταση μπροστά δεν είχε αλλάξει: παρόμοιο ρυθμό είχαν οι Ricciardo, Vettel και Hamilton και δύσκολα θα επιχειρούσε κάτι κάποιος, διότι γνώριζαν ότι κανείς δε θα δώσει εύκολα τη θέση του και πως μια τέτοια κίνηση στο Μονακό θα μπορούσε να έχει αντίθετα αποτελέσματα.

8Γύροι 51-60

Ο Vettel κατέβηκε προσωρινά το ένα δευτερόλεπτο, τη στιγμή που ο Hulkenberg μπήκε για τη δική του αλλαγή, βάζοντας την hypersoft, για να συνεχίσει από την 10η θέση, πίσω από τον Sainz. Ο Alonso δεχόταν την πίεση του Gasly, ο οποίος άνοιγε την πίσω πτέρυγα και προσπαθούσε να πάρει την 7η θέση από τον Ισπανό, έχοντας πιο φρέσκα ελαστικά.

Εκτός αγώνα ο Alonso στον 52ο γύρο με πρόβλημα στο κιβώτιο. Ωστόσο, δεν είχαμε Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας, παρά μόνο κίτρινες σημαίες στην πρώτη στροφή. Ένα ενδιαφέρον τρενάκι είχε σχηματιστεί στις θέσεις 8, 9 και 10, από τους Sainz, Hulkenberg και Verstappen αντίστοιχα.

Ο Sainz έλαβε εντολή να αφήσει τον Hulkenberg να περάσει, αφού είχε πολύ ταχύτερο ρυθμό από τον Ισπανό, ο οποίος έπρεπε να κρατήσει πίσω του τον Verstappen, που είχε πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Ο Ολλανδός τελικά πέρασε τον Sainz αμέσως μετά το τούνελ, ανεβαίνοντας έτσι στην 9η θέση, με τον Sainz να παραπονιέται ότι ο Verstappen έκοψε το chicane, ενώ ο ίδιος είχε κάνει το ίδιο στον προηγούμενο γύρο. 1:14.2 από τον Verstappen, καθώς είχε καθαρό αέρα μπροστά του και hypersoft γόμα.

9Γύροι 61-70

Μπροστά, τα πράγματα δεν είχαν αλλάξει. Ο Hamilton είχε χάσει χρόνο και απείχε 3 δευτερόλεπτα από τον Vettel, αλλά ο Vettel ήταν 1 και κάτι δευτερόλεπτα πίσω από τον Ricciardo. Ο Raikkonen συνέχιζε να κοιτά πίσω, γιατί ο Bottas ήταν στο δευτερόλεπτο. Ο Hulkenberg είχε φτάσει στον 7ο Gasly και ήθελε να τον προσπεράσει, διότι ο Verstappen ήταν κολλημένος πίσω του, με τους τρεις αυτούς οδηγούς να είναι στα χαμηλά του 1:17.

Οι τρεις πρώτοι είχαν ανεβάσει τον ρυθμό τους, καθώς ήταν στο 1:17.9 στον 66ο γύρο, όταν οι Raikkonen και Bottas ήταν στα μέσα του 1:18. Ο Φινλανδός ήταν πολύ πιο αργός από τους Ocon, Gasly, Hulkenberg και Verstappen, έτσι ο Γάλλος οδηγός της Force India βρισκόταν μόλις 1,7 δευτερόλεπτα πίσω του στον 69ο γύρο.

10Γύροι 71-78

Είχαμε περάσει στο τελευταίο μέρος του αγώνα και τα πράγματα δεν έδειχναν να αλλάζουν. Ο Vettel πήρε μισό δευτερόλεπτο από τον Ricciardo στον 71ο γύρο, κατεβάζοντας τη διαφορά κάτω από το δευτερόλεπτο. Εικονικό Αυτοκίνητο Ασφαλείας στον 72ο γύρο! Υπεύθυνος ο Leclerc, ο οποίος είχε πρόβλημα στο σύστημα πέδησης κι έπεσε στο πίσω μέρος της STR13 του Hartley μετά το τούνελ.

Κανείς από τους πρώτους δεν μπήκε για αλλαγή και είχαμε ξανά αγώνα στον 74ο γύρο. Όλα έδειχναν να είχαν τελειώσει, αφού η διαφορά του Vettel από τον Ricciardo ήταν πλέον στα 5,1 δευτερόλεπτα. Έντονο μπλοκάρισμα από τον Γερμανό, με τα ελαστικά του να ήταν στο τέλος της ζωής τους.

Τίποτε δεν άλλαξε μέχρι το πέσιμο της καρώ σημαίας: ο Ricciardo πήρε τη δεύτερη φετινή του νίκη, με τους Vettel και Hamilton να συμπληρώνουν το βάθρο. Ο Raikkonen στην πέμπτη θέση, μπροστά από τους Bottas, Ocon, Gasly, Hulkenberg, Verstappen και Sainz.

11Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 8-10 Ιουνίου, στο Μόντρεαλ του Καναδά.

12Ο οδηγός του αγώνα

Δικαιωματικά είναι ο Daniel Ricciardo.

13

14Τα highlights του αγώνα

15Αποτελέσματα

16 Βαθμολογία οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Lewis Hamilton Mercedes 110
2 Sebastian Vettel Ferrari 96
3 Daniel Ricciardo Red Bull 72
4 Valtteri Bottas Mercedes 68
5 Kimi Raikkonen Ferrari 60
6 Max Verstappen Red Bull 35
7 Fernando Alonso McLaren 32
8 Nico Hulkenberg Renault 26
9 Carlos Sainz Renault 20
10 Kevin Magnussen Haas 19
11 Pierre Gasly Toro Rosso 18
12 Sergio Perez Force India 17
13 Esteban Ocon Force India 9
14 Charles Leclerc Sauber 9
15 Stoffel Vandoorne McLaren 8
16 Lance Stroll Williams 4
17 Marcus Ericsson Sauber 2
18 Brendon Hartley Toro Rosso 1
19 Romain Grosjean Haas 0
20 Sergey Sirotkin Williams 0

17Βαθμολογία κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 178
2 Ferrari 156
3 Red Bull 107
4 Renault 46
5 McLaren 40
6 Force India 26
7 Toro Rosso 19
8 Haas 19
9 Sauber 11
10 Williams 4

 

  • Lefteris2432

    Τελειος αγωνας για τον Ricciardo και με δυσκολιες μεχρι την 6η ταχυτητα πηγαινε, Vettel αθλιος παρα , Hamilton μετριος + τα ελαστικα δεν βοηθησαν… Καθαρος αγωνας και απο τον Verstappen φοβερο..!

    • Akis-F1 FAN

      Θέλω σοβαρή απάντηση γιατί ο Σεμπ ήταν άθλιος…ξέρω τι θα πεις, αλλά θέλω να δω πόσο αστείο θα ακουστεί.

    • georgekaras

      ρε μην τσιμπας ,τα λεει σαν τα εικονικα πιτ στοπ της μερσεντες χααχχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα δεν τσιμπάω, αλλά αν δεν κάνουμε και λίγο πλάκα μετά από τόσο βαρετό αγώνα θα μας πάρει ο ύπνος ;-P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχα, ισως στο plastation θα περνουσε, για αυτο.

    • Lefteris2432

      Στο Playstation ειμαι 2 φορες παγκοσμιος πρωταθλητης θα σεβεστε 😂

    • georgekaras

      εμενα με μπλοκαρε στα 7 συνεχομενα

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Εσυ ηθελες να περασεις τον Μιχαλακη, καλα σε εκανε χαχα.

    • Lefteris2432

      Εγω το 2012 επαιζα αλλα δεν ολοκληρωσα ολη την καριερα 3 -4 σεζον εχω κανει.

    • georgekaras

      full αγωνιστικα τριημερα σε καθε αγωνα με πραγματικο χρονο μονο ανταποκριση το autoblog δεν μου εκανε

    • Lefteris2432

      Και εγω το ιδιο.. απλα εγω παιζω στο Macbook Pro με χειριστηριο το οποιο το εσπασα και δεν εχω παρει καινουριο ακομα :P

    • georgekaras

      σαν τα βελακια σε λαπτοπ δεν εχει

    • Lefteris2432

      Εγω μετα πηρα την θεση του αειμνηστου Lewis Hamilton στην McLaren-Vodafone-Mercedes..με Team Mate τον Button.

    • Akis-F1 FAN

      Χαχαχα στο playstation βάζεις το damage στο visual only και νικάς και από το pit lane ;-P

    • Lefteris2432

      Απο την στιγμη που ειχε την ευκαιρια να περασει τον Ricciardo με τα προβληματα που ειχε, μετα ξαφνικα βρισκεται 8δευτερολεπτα πισω, και στο τελος μονος του ενω ωρα Virtual Safety Car μπλοκερνε τους τροχους μονος του.

    • georgekaras

      ο Φεττελ ηταν σαν το Προστ σημερα ηθελε την 2η θεση και την κρατησε αντεγραψε τον καθηγητη

    • Lefteris2432

      Τον προστ δεν τον παω γιατι εκανε αυτα που εκανε στον θρυλο του Μονακο Senna.

    • Akis-F1 FAN

      Στο vsc έπεσε πίσω γιατί χώθηκε ανάμεσα και ο Βαντουρν συν ότι η φερράρι αργούσε να ζεστάνει τα ultra…και ο Μποττας στο τέλος κόλλησε στον Κιμι για τον ίδιο λόγο. Αλλά ναι είχε ένα μπλοκάρισμα που δεν του κόστισε τίποτα όντως άθλιος.

    • Lefteris2432

      Ρε ακη δεν τον παω τον Vettel με τιποτα πως να στο πω.

    • Akis-F1 FAN

      Κάτι είχα καταλάβει χαχαχα

    • Lefteris2432

      Και απορω εσεις πως τον εκθιαζετε και τον συγκρινετε με τον Fashion Icon Lewis Hamilton.

    • Akis-F1 FAN

      Ντροπή μας, δε θα ξαναγίνει.

    • georgekaras

      παμε να πλυνουμε το στομα μας τωρα με listerine

    • georgekaras

      πες οτι ηταν αοσμος οχι αθλιος αχαχαχχα

    • Lefteris2432

      Το εκανα Edit.

  • Βασιλης

    Δεν μπορω να καταλαβω γιατι πρεπει να υπαρχει το gp του μονακο και υπαρχουν παραπονα για αλλες πιστες
    Απλα ειναι γελοιο ολο αυτο να βλεπεις ενα τρενο….δεν μπορω να φανταστω εναν αγωνα motogp που να μην μπορουν να προσπερασουν….
    Δεν λεω αρχ@@@@δατη νικη του ric αλλα αυτος ο αγωνας δεν προσφερει απολυτως τιποτα

    • LefterisKa.Ch

      οτι σαν πιστα ειναι βαρετη το δεχομαι αλλα στην F1 προσφερει παρα πολλα αυτη η πιστα και το βασικοτερο ειναι το κυρος!

  • kostas

    Ρικιαρντο παναξιος νικητης παρα τα προβληματα κινητηρα. Τι αλλο να κανει ωστε να καταλαβουν στα αναψυκτικα οτι αυτος ειναι ο Ν1 οδηγος τους; Φερραρι ειχε ρυθμο αλλα σαν να εμεναν πολυ γρηγορα απο λαστιχο Φεττελ και Κιμι σε σχεση με ολους τους αλλους. Πολυ καλος ο Gasly. Στα αξιοπεριεργα του αγωνα οτι δεν στουκαρε ο Βερσταπεν.

  • Vwscirocco

    Βαρετός αγώνας + Ελληνικός σχολιασμός φορ δε φέστιβαλς = άστα να πάνε….
    Υ.Γ. Κρίμα που “έφυγε” ο Χάρρυ Κλυνν. Ως Τραμπάκουλας θα τα πήγαινε πολύ καλύτερα απ τους υπάρχοντες σχολιαστές.

  • Giannisk

    Ας ξεκινήσω με το ότι ήταν ένας πολύ βαρετος αγώνας. Κανένα ενδιαφέρον. Η RBR έχει φτιάξει ένα φοβερό αυτοκίνητο με αδύναμο κρίκο το PU. Ο Ric σήμερα ήταν φανταστικος, χωρίς λάθη, με ψυχραιμία, ένας αυριανός πρωταθλητής. Οι Ferrari ήταν καλές και σταθερές όμως κάτι έλειπε για το παραπάνω βήμα. Καλό έιναι να βρουν αυτο το κάτι σύντομα. Στο ίδιο επίπεδο και οι δύο Merc χωρίς να υπάρχει κάτι αξιοσημείωτο να αναφερθεί. Ωραίος ο Gas και η STR, ο νεαρός δείχνει πολύ καλά στοιχεία. Η Renault σταθερά στην 10άδα με τον Hulk να κάνει καλύτερο αγώνα από τον Junior. Τραγική η Macca με το καλύτερο σασί του γαλαξία. Ακόμα πιο τραγική η Haas. Καλός ο Lec αλλά και άτυχος, φάνηκε ότι η Sauber δεν είχε κάτι παραπάνω να δώσει. Κάπου έτρεχαν και οι williams…..

    • georgekaras

      την βολεψε πολυ το μικρο μεταξονιο στο Μονακο οπως την Φερραρι που εκανε πλακα περσι

    • Giannisk

      Δεν διαφωνώ. Αλλά αν συνυπολιγίσεις ότι στα 2/3 του αγώνα έτρεχε με μειωμένη δύναμη δείχνει ότι το σασί τους καλύπτει της αδυναμίες του pu.Φυσικά σε άλλον αγώνα θα έχανε εύκολα την θέση του.

  • ”BΑΣΙΛΙΑΣ”ο αυστραλος ολο το Π/Σ/Κ !!!!!!!!
    παντως σε γενικες γραμμες…..κλασικος αδιαφορος αγωνας στο ΜΟΝΑΚΟ !!!!
    και με προβλημα ο Ρικι…ηταν απιαστος!!!
    οι φερραρι μετριες οπως και τα μερσεντες…….
    κακιστες οι γουιλιαμς…και μακλαρεν που πλεον δεν υπαρχουν δικαιολογιες……εχουν πεσει στην κατηγορια μικρη/αδιαφορη ομαδα…….

    MAN OF THE RACE….ΜΑΧ με διαφορα !! και που καταφερε να φτασει εκει που εφτασε στο μονακο..ειναι αθλος !!!και οποιος πει κατι για το προσπερασμα του στον Σαινθ….εγω ειμαι μαζι με τον ολανδο !!

    υ.γ ποση δυναμη ψυχης πρεπει να εχεις ρε ΑΛΟΝΣΟ……να σπαει το μονοθεσιο σου…..οταν το HONDA να δινει ρεσιταλ !!!!!!
    υ.γ λυπαμαι τον Φετελ…που θα πιει σαμπανια με”παρμεζανα” !!!! :-P

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Μπαμπη τελικα κιβωτιο ηταν.
      Και μαντεψε ποιος το κατασκευαζει.

    • Giannisk

      Η Honda;

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Χαχαχαχα δυστυχως οχι, αλλιως μπορει να αντεχε.
      McLaren Technology semi-automatic, eight-speed sequential gearbox with epicyclic differential and multi-plate clutch

    • Nerazzuro21

      Το πρόβλημα δεν είναι το κιβώτιο που βρισκόταν στον 6ο του αγώνα. Ούτε ο κινητήρας που εμφάνισε πρόβημα. Αυτά συμβαίνουν. Απ’όλα τα μονοθέσια με κινητήρα Renault η McLaren έχει την καλύτερη αξιοπιστία. Το πρόβλημα είναι το σασί που είναι της πλάκας.

  • Maleas George

    Αν και ήταν βέβαιο ότι δεν θα υπήρχαν προσπεράσματα, ο αγώνας για μένα είχε κάποιο ενδιαφέρον, και σε αυτό έπαιξαν ρόλο τα μαλακά ελαστικά, που έκαναν πιο δύσκολο το 1 pit stop. Είδαμε π.χ. τον Ocon να φτάνει τον Bottas προς το τέλος και αν δεν υπήρχε το VSC θα υπήρχε μαχη εκεί. Αλλά όπως και να ‘χει, αν ξέρεις από πριν ότι δεν μπορούν να γίνουν προσπεράσματα χάνεται όλη η ουσία…

    Αλάνθαστος ο Daniel όλο το 3ήμερο, αν η αναβάθμιση της Renault φέρει αποτελέσματα είναι διεκδικητής πρωταθλήματος.

    • o ocon τους εφτασε γιατι ειχε ρηξει τον ρυθμο ο ρικιαρντο …

    • Maleas George

      Ο Hamilton είχε μείνει 10 sec πίσω από τους 2 πρώτους λόγω της δυσκολίας που είχε να διαχειριστεί τα ελαστικά. Σε οποιαδήποτε άλλη πίστα θα είχαμε 2 pit stop, εδώ ήταν αδύνατον γιατί απλά θα έχανες track position και τέλος. Μακάρι να δει το φως το αληθινό η Pirelli και να αρχίσει να φέρνει πιο μαλακές γόμες.

    • αν δεν ειχε ρηξει ρυθμο ο ρικιαρντο μπορει και να ειχαμε δευτερο πιτ στοπ γιατι ολοι θα πηγαιναν ποιο μακρια απο αυτους στην εκτη θεση και ετσι μαλλον θα εκαναν και οι εξι πρωτοι δευτερο πιτ στοπ με τους αλλους πισω να εμενα στο ενα …αλλα αφου ειδαν πως πλιασιαζαν απο την εκτη θεση και πισω τοτε ηταν αδυνατον να κανει πιτ στοπ ο χαμ γιατι θα εβγαινε εξω δετακος και βαλε οποτε θα εχανε τον αγωνα γιαυτο πηγαινε χαλαρα για να αποφυγει τυχων απροοπτα λογο ελαστικων …

    • Maleas George

      Δεν νομίζω να έκαναν 2 pit stop οι πρώτοι, ακόμα και αν το δοκίμαζε κάποιος, οι υπόλοιποι θα έμεναν έξω και θα έπαιζαν άμυνα ξέροντας πως είναι αδύντατον να προσπεράσεις ακόμα και με πολύ πιο φρέσκα ελαστικά. Δηλαδή π.χ. ο Lewis θα έπρεπε να περάσει πρώτα στην πίστα τον Kimi (προφανώς ο Bottas θα έκανε στην άκρη) και μετά και τους μπροστά. Γι’ αυτό και δεν το δοκίμασε κανείς τελικά.

  • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

    Μπραβο Ρικκι, με απωλεια ισχυος πηρες μια δυσκολη νικη.
    Ο Σεμπ δεν μπορουσε κατι καλυτερο απο την 2η θεση.
    3 4 5 οπως ξεκινησαν με τον Λουις ολη την ωρα να κλαιει.
    Ο Μαξ τους διεψευσε ολους και δεν τρακαρε σε εναν πολυ καλο αγωνα.
    Καποιος ελεγε εχθες οτι η Φερραρι θα κερδισει λογω στρατηγικης και οτι στον αγωνα ειναι αλλιως.
    Δυστυχως λιγες φορες κρυβει εκπληξεις ο αγωνας του πριγκιπατου.

  • georgekaras

    εχω μια ιδεα για να μην μας περνει υπνος γινεται να κανουμε live steaming εδω με δικα μας σχολια live ?Δεν παλευετε το 4 η ωρα και στενοι δρομοι .Κερδισμενοι βγηκαμε αλλα θελουμε νικες ξανα στα του αγωνα

  • LJ

    Ολοι όσοι δεν είμαστε Merc η Ferrari ήμασταν με τον Ric σημερα! Μπράβο του!!!

    McLaren=Ναυάγιο. Τπτ παραπάνω. Σε καθαρό ρυθμό πίσω απο την FI (κ με διαφορά) και αν πάθει κατι ο Alo δεύτερο οδηγό δεν έχουμε. Ντροπή κ τπτ παραπάνω.

    • Nerazzuro21

      Έχουν τεράστιο πρόβλημα με τις αργές στροφές. Ενώ στο 1ο και στο 3ο κομμάτι ήταν ανταγωνιστικοί στο 2ο sector ήταν στο πουθενά. Είμαστε ήδη στον 6ο αγώνα και είναι πλέον ξεκάθαρο ότι το φετινό μονοθέσιο είναι μια παταγώδης αποτυχία. Το καλύτερο που έχουν να κάνουν να επικεντρωθούν από τώρα στο μονοθέσιο του 2019.
      Αφού δεν μπορούν να φέρουν κάποιο κορυφαίο όνομα, τουλάχιστον ας φέρουν τους επικεφαλής της Force India που κάθε χρόνο κάνουν θαύματα με μπάτζετ της πλάκας.

    • LJ

      Να μην φέρουν κανένα. Η ομάδα πρέπει να φτιαχτεί απο μέσα. Ο Ερρικος πριν έρθει σε εμάς μια χαρά τα είχε καταφέρει με την Lotus και το περιορισμένο budget εκει. Τωρα βλέπεις τι λέει κ τι κανει. Όποιον και να φέρουν δεν θα αλλαξει και αν δεν αλλαξει εντελώς η ίδια η ομάδα. Αρχίζω και υποστηρίζω πιθανή επιστροφή Ron γτ δεν βλέπω καμία άλλη ελπίδα.

    • Mika

      Νομιζω 2 χρονιες,ειναι αρκετες για τον Βελγο..Αλλοι με περισσοτερο ταλεντο, βλεπε Perez, ακομα και Koβαλαινεν, εμειναν λιγοτερο..
      Δεν μπορει το παλικαρι….

    • LJ

      Έτσι οπως ειναι η ομάδα ακόμα και ο Pérez θελει να τον παρακαλέσεις για να έρθει. Ειδικά αυτόν έτσι όπως του φέρθηκαν το 2013. Κλασσικη McLaren κάποιος άλλος πρέπει να φταίει και όχι εμείς.

  • Yiannis P

    Κακή η Ferrari. O Vettel δεν μπορούσε επί πόσους γύρους να περάσει τον Ρικάρντο που είχε μειωμένη ισχύ. Τον πήρε ο ύπνος και στο VSC και τέλος. Μπήκε και η πορτοκαλί τσουτσού ανάμεσα.. Εκεί δεν γινόταν να τον προσπεράσει ο Vettel για να μείνει κοντά στον Ρικάρντο; Ο Ραικόνεν κοιμόταν σε όλο τον αγώνα. Άτυχος ο Φέρνι. Τα κιβώτια ποιος τα φτιάνει; Τρομακτικό αυτό που έπαθε ο Λε Κλέρκ, ευτυχώς γλίτωσαν τα χειρότερα..

    • georgekaras

      τον Λεκλερκ τον εσωσε η τορο ροσο θα εφευγε διχως τελος εκει

    • Yiannis P

      Όντως. Πάρα πολύ σοβαρό αυτό πάντως. Δεν θυμάμαι πότε ήταν η τελευταία φορά που κάποιος έχασε εντελώς τα φρένα.

    • georgekaras

      μετα η τορο ηταν σαν ντραγκστερ μου αρεσε

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Πως να τον προσπερασει, πολυ δυσκολο ειναι με ιδια ελαστικα.
      Επρεπε να διακινδυνεψει με οτι αυτο συνεπαγεται.
      Αμα δεις τα γραφικα η Red Bull ηταν ταχυτερη στις στροφες, στην ευθεια εχανε.
      Στην τελικη σωστα επραξε ο Σεμπ.

    • Yiannis P

      Εντάξει Μονακό είναι αλλά άτολμος πολύ..

    • ΚΩΣΤΑΣ ΧΑΤΖΗΧΙΔΗΡΟΓΛΟΥ

      Αν ειχαν τρακαρει θα εχανε βαθμους και θα το εκμεταλλευοταν ο Λουις.
      Και μετα θα τον κραζαν ολοι.

    • Akis-F1 FAN

      Μα δεν μπορούσ να φτάσει καν αρκετά κοντά για να δοκιμάσει κάτι, η rb είχε τρελή πρόσφυση στις εξόδους των στροφών…αν δοκίμαζε κάτι θα ήταν αυτοκτονία από τόσο μακριά.

    • Mika

      Βολευτηκε ο Γερμανος σημερα Κωστα, αυτη ειναι η αληθεια…
      Αν ηταν εκει ο Lewis, θα τον εκραζαν ολοι οι τιφοζι, πως δεν τολμησε, ενω για το Vetel λεμε καλα εκανε…
      Στην τελικη, επραξε σκεφτομενος ορθα, αλλα για μενα ηταν η “απογοητευση” του αγωνα…60+ γυρους πισω απο μονοθεσιο με προβλημα και δεν του εκανε πουθενα πιεση, για να τον αναγκασει να κανει ενα λαθος….

    • an0nymouS

      πραγματικά δεν τον ενδιέφερε και πολύ να τον περάσει φίλε.. και όσον αφορά την μειωμένη ισχύ δεν παίζει και πολύ ρόλο σ’αυτήν την πίστα γιατί απλά δεν χωράς να περάσεις σχεδόν σε κανέναν σημείο της πίστας.. αν ήταν σε άλλη πίστα θα είχε φάει 2 γύρους τώρα.. απλά διασφάλισε ότι θα μείνει μπροστά απ τον Χάμιλτον αυτό ήθελε πιο πολύ..

  • Vwscirocco

    Δεν παλεύονται ρε στην ΕΡΤ. Τώρα ο άλλος σχολίασε πως ήταν πολύ ωραίος ο αγώνας και ότι ελπίζει πως μας κράτησαν ωραία παρέα με τον σχολιασμό τους. Μάντεψε μεγάλε…..τίποτα απ τα δύο δεν πέτυχες.

    • georgekaras

      Εδω καναν το μονακο χωματινο και το λεγαν ειδικη διαδρομη ευτυχως με κρατησαν ξυπνιο οι αναθυμιασεις απο το κεμπαπ που ειχα φαει

    • Vwscirocco

      Χαχαχαχαχαχα……!!!!!

  • Akis-F1 FAN

    Νομίζω ο πιο βαρετός αγώνας που θυμάμαι τα τελευταία χρόνια. Ρικι άξιος νικητής, αν και ήρθε πιο δύσκολα απ’ ότι θα περίμεναν η νίκη. Σεμπ πήγε σε κάποια φάση να εκμεταλλευτεί το πρόβλημα του Ρικι, αλλά…Μονακό. Χαμ στο τέλος ήταν σαν κλαμμένος, αλλά να λέει και ευχαριστώ στον Οκον που του χάρισε το βάθρο. Κιμι Μποτας ήταν κολλημένοι σε όλο τον αγώνα αλλά…Μονακό. Αλονο άτυχος με την εγκατάλειψη, Γκασλυ και Χουλκ πολύ καλοί όπως και ο Μαξ ήταν εξαιρετικός δεν τράκαρε πουθενά και μπήκε και στους βαθμούς…ο Στρολλ δεν άφησε μπαριέρα για μπαριέρα 5 πιτ στοπ πρέπει να έκανε. Λεκλερκ τρομακτικό εκεί που έμεινε από φρένα. Πάμε Καναδά τώρα να δούμε και τι θα έρθει από αναβαθμίσεις σε κινητήρες.

    Υ.Γ. Να προσθέσω λίγο πόσο μυρωδιές είναι οι παρουσιαστές στην ερτ…πίστευαν σοβαρά ρε φίλε ότι ο Ρικι έβγαλε τον αγώνα με κολλημένη την 6η στο κιβώτιο…στο Μονακό…και νίκησε…τι να πεις δηλαδή…

  • αλλο ενα βαρετο μονακο… ισως θα επρεπε να γινονται μονο κατατακτηριες … ή καλυτερα να τρεχει καθενας μονος του για 10 με 15 χρονομετρημενους γυρους και ο καλυτερος να κερδιζει … αυτο να γινεται δυο φορες με διαφορετικα λαστικα και αυτος που θα κανει το καλυτερο αθροισμα να βγαινει πρωτος …
    απο εκει και περα καλος ρικι φερραρι και μερκ δεν βολευτικαν αλλα βολευτικαν με τις θεσεις τους και μαζεψαν βαθμους …
    η μακλαρεν περα απο την ατυχια οδευει προς την θεση που της αξιζει οπως δειχνει καπου μπροστα μονο απο την williams …
    ολα τα αλλα απλα συμπληρωσαν την εικονα …

  • Dellos

    εχει κανεις CosmoteTV να μου πει ποιος ηταν σχολιαστης? Νομιζω ειναι οτι καλυτερο εχει περασει σε σχολιασμο F1 απο την ελληνικη τηλεοραση μπραβο στο παλικαρι!

    • Giannisk

      Ο δημοσιογράφος σήμερα ήταν ο Γιαννης-Μάριος Παπαδόπουλος και είχε σαν guest σχολιαστή τον Γεωργιάδη Μιχάλη του Drive. Γενικά το δίδυμο Ψάρας-Παπαδόπουλος στην Cosmote tv είναι πολύ καλό και μου αρέσει ο σχολιασμός τους.

    • Giannisk

      Ο δημοσιογράφος σήμερα ήταν ο Γιαννης-Μάριος Παπαδόπουλος και είχε σαν guest σχολιαστή τον Γεωργιάδη Μιχάλη του Drive. Γενικά το δίδυμο Ψάρας-Παπαδόπουλος στην Cosmote tv είναι πολύ καλό και μου αρέσει ο σχολιασμός τους.

    • Dellos

      Σε ευχαριστω πολυ! αν και προσωπικα ο Γεωργιαδης μου εκανε τρομερη εντυπωση ηξερε ιστορικα γεγονοτα και στιγμες, διαβαζε καλα τον αγωνα και τα σχολια του ηταν on point συνεχως

    • Giannisk

      Συμφωνώ. Μεγάλος γνώστης της F1. Ελπίζω να τον έχουνε και σε επόμενα grand prix.

  • an0nymouS

    Μπράβο στον Ρικιάρντο και στην redbull.. πολύ καλός αγώνας και με πρόβλημα αν και ήταν πρακτικά ανούσιο το πρόβλημα τους σ’αυτήν την πίστα αφού δεν υπάρχει δυνατότητα προσπέρασες.. το ότι πήγαινε μέχρι 6η σχέση δεν τρέχει τίποτα έτσι κι αλλιώς δεν έπιαναν καν τα 300.. οπότε δεν έπαιξε πρακτικά ρόλο.

    Όσο για τον Φέτελ δεν ξέρω αλλά τον είδα σαν να μην τον ένοιαζε και πολύ να πιέσει για την νίκη.. πιθανών να μην ήθελε και να ρισκάρει κάποια σύγκρουση (συν το ότι έκανε διαχείριση για να αντέξουν τα λάστιχα μέχρι το τέλος) αφού ήταν μπροστά απ τον Χάμιλτον και ήθελε να τερματίσει απλά μπροστά του.

    Όσο για τον Χάμιλτον.. δεν έδειξε να είχε ρυθμό σχεδόν σε κανένα σημείο του αγώνα..

    Για την μακλάρεν δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα.. μοτέρ, κιβώτια και πάει λέγοντας..

  • Mika

    Αξιος νικητης ο Ρικι, αντεξε σε ενα αγωνα, που αν ηταν σε αλλη πιστα, θα τον ειχαν περασει η θα ειχε εγκαταλειψει…Διαχειριστηκε ομως εξαιρετικα την κατασταση και ιδιως τα ελαστικα του..Παιζει να ηταν ο μονος που δεν εκανε παραπονα για τη φθορα τους…Μαλλον επειδη ειχε κι αλλα πραγματα να ανησυχει..
    Περιμενα περισσοτερα απο το Vettel, αλλα με απογοητευσε…Σκεπτομενος ορθα πηγε για τους βαθμους….Θα ηθελα ομως να ανεβασει την πιεση, να κοντραρει πιο πολυ τον Ρικι..Οκ, το ξερω πως ειναι Μονακο και δυσκολα περνας, μπορεις ομως να κοντραρεις τον αλλο, αναγκαζοντας τον ισως σε λαθος….Πουθενα δεν με επεισε πως το προσπαθουσε, ακομα κι οταν ηταν στο δευτερολεπτο..
    Ο Χαμιλτον damage limitation εκανε σ αυτον τον αγωνα….Παρα τα παλιοτερα ελαστικα κατα 10 γυρους απο τον Vettel, καταφερε να μειωσει καπως τη διαφορα,απο τα 6 δευτερα στα 1-2, αλλα μετα τα λαστιχα παρεδωσαν το πνευμα κι εκανε κι αυτος cruising ..Κιμι και Bottas, δεν εκαναν επισης πολλα..
    Σαν γενικο σχολιο παντως, ηταν κριμα που ολοι συμβιβαστηκαν να πανε στον αργοτερο ρυθμο του Ricciardo, και δεν εκαναν ενα extra pitstop για πιο φρεσκα λαστιχα, οποτε αναγκαστηκαν να κανουν οικονομια σ ολο τον αγωνα…Μας εκαναν να βλεπουμε σουπα, περιμενοντας ισως ενα safety car…
    Το virtual safety car παντως ειναι απατη σκετη…

    Υ.Γ. Αλονσο αγορι μου, καιρο ειχαμε να σε δουμε να εγκαταλειπεις…Ελπιζω να μη γινει συνηθεια παλι!
    :P

  • Chris

    κρίμα για τον Leclerc..

  • thymios tsilimparis

    6ος αγώνας και μάλλον εκεί στην Φερράρι έκαναν συντήρηση στον κινητήρα….Έτσι κι αλλιώς το να περάσεις στο Μονακό είναι απίθανο (για τους κορυφαίους μιλάω που ξέρουν να φυλάνε τη θέση τους). Ο Μαξ πάντως μια χαρά πέταξε το Σαινθ έξω και απαίτησε και ποινή…
    Πάντως δεν νομίζω οτι έχει νόημα πλέον αυτός ο αγώνας. Απλά βλέπεις θηρία στο κλουβί…
    Σαν να βάζεις τον Μπόλτον να τρέξει μέσα σε ασανσερ…