Ricciardo: Ο χειρισμός του ατυχήματος στο Μπακού από τη Red Bull ήταν ένας από τους λόγους για να φύγω

Σχετικά άρθρα

Από την πρώτη στιγμή που ο Daniel Ricciardo ανακοίνωσε ότι φεύγει από την Red Bull, για την ομάδα της Renault, o Αυστραλός διεμήνυε ότι ο μόνος λόγος που το έκανε ήταν γιατί ήθελε μια αλλαγή στη ζωή του και να δοκιμάσει τις τύχες του σε ένα νέο περιβάλλον μετά από 9 χρόνια στην οικογένεια της αυστριακής ομάδας.

Φτάνοντας στο σήμερα, και ενώ η γαλλική ομάδα παρουσίασε το νέο της μονοθέσιο την προηγούμενη εβδομάδα κάνοντας το Σάββατο το shakedown του στην πίστα της Βαρκελώνης, γίνονται γνωστές νέες δηλώσεις του Ricciardo για τους λόγους που άφησε την Red Bull.

Όπως πιθανώς θυμάσαι, αναμφίβολα το γεγονός του περσινού αγώνα στο Baku ήταν η σύγκρουση μεταξύ των δύο οδηγών της Red Bull, που θύμισε ένα αντίστοιχο περιστατικό στον αγώνα της Τουρκίας πριν 8 χρόνια, όταν και τότε οι οδηγοί της Αυστριακής ομάδας (Vettel και Webber) είχαν στενές επαφές.

Για τον Max Verstappen ήταν ο τρίτος συνεχόμενος αγώνας που είχε επαφή με κάποιον αντίπαλό του, προκαλώντας και πάλι την κοινή γνώμη, αφού άλλαξε ξεκάθαρα δύο γραμμές στην ευθεία εκκίνησης-τερματισμού, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε ό,τι είδαμε. Ο 20χρονος τιμωρήθηκε με επίπληξη από τους αγωνοδίκες, όμως το χειρότερο για την αυστριακή ομάδα είναι πως είδε και τους δύο οδηγούς της να μην τερματίζουν τον αγώνα.

Ο Christian Horner είχε δηλώσει πως η ομάδα σκόπευε να αφήσει τους πιλότους να μάχονται ελεύθερα, όμως πρακτικά “έκανε πλάτες” στον Ολλανδό. Μιλώντας για τους παράγοντες που προκάλεσαν την απόφασή του να φύγει από την Red Bull, ο Ricciardo δήλωσε:

Δεν θα μπορούσα να σας πω πόσα μικρά κομμάτια συνέβαλαν στο παζλ, αλλά υποθέτω ότι το Μπακού ήταν ένα από αυτά τα μικρά κομμάτια. Και οι δύο πλευρές μιλήσαμε για το συμβάν, για να το εκφράσω ευγενικά, αλλά στα μάτια μου, αισθάνθηκα σαν να μην ήταν πραγματικά λάθος του, αλλά ήμουν εγώ αυτός που τον χτύπησε. Νομίζω ότι οι περισσότεροι είδαν τη διπλή του κίνηση. Ακόμη και πριν από αυτό, υπήρχαν πολλές επαφές και νομίζω ότι πολλοί σκέφτηκαν ότι το είχε παρατραβήξει. Υποθέτω ότι ο τρόπος με τον οποίο χειρίστηκε το συμβάν εκείνη την περίοδο δεν μου κάθισε πολύ καλά, έτσι ήταν σαν ένα μικρό πράγμα που με ενοχλούσε. Αλλά δεν ήταν το καθοριστικό για να φύγω, αν καταλαβαίνετε τι εννοώ.

Ερωτηθείς αν ένιωθε ότι ο Verstappen θα έπρεπε να είχε πει περισσότερα για το περιστατικό, ο Ricciardo είπε:

Ναι. Χειρίζοντας τα μέσα ενημέρωσης, και αυτή [η Red Bull] είναι ένα μεγάλο εμπορικό σήμα για να το φροντίσει. Έτσι και πάλι δεν βοηθά αν και οι δύο τα ρίχναμε ο ένας στον άλλο. Ένιωσα σαν να υπήρχε κάποια ίση ευθύνη. Και ίσως εγώ είμαι ένας πεισματάρης οδηγός, αλλά δεν ένιωθα ότι ήταν ένα ίσο περιστατικό. Αυτός είναι ο ευκολότερος τρόπος να το θέσω.

Παρά την όποια αντίδραση της Red Bull για το περιστατικό με τον Verstappen, ο Αυστραλός επιμένει ότι ποτέ δεν είχε προσωπικό πρόβλημα με τον Ολλανδό, ούτε αισθάνθηκε ότι ο -πρώην- teammate του έπαιζε μαζί του κρυφά παιχνίδια, τονίζοντας:

Δεν νομίζω ότι ο Max είναι πολιτικός. Απλά, ο Max είναι ο Max. Ακόμα και τώρα δεν χρειάζεται να είμαι προσεκτικός με αυτό που λέω. Κοιτάξτε, μερικές από τις τρέλες του Max, ήταν εξαιτίας της ηλικία του και υποθέτω ότι από αυτήν την άποψη θα έχω λιγότερα να αντιμετωπίσω με τον Nico [Hulkenberg] καθώς έχουμε μικρή διαφορά ηλικίας και είναι πιο ώριμος. Ο Nico είναι στην F1 αρκετό καιρό. Αλλά ξαναγυρνώντας στο Max, δεν νομίζω ότι έπαιξε πολιτικά παιχνίδια.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr