Το ανανεωμένο Hyundai Tucson ήρθε στην Ευρώπη με τον ήπιο υβριδικό diesel κινητήρα να ξεχωρίζει. Όπως το Kia Sportage, έτσι και το Tucson αποκτά το σύστημα EcoDynamics+, το ήπιο υβριδικό σύστημα χρησιμοποιεί μια γεννήτρια/μίζα 48 volt απόδοσης 16 ίππων και έτσι ο 2,0-λιτρος turbodiesel αποδίδει συνολικά 186 άλογα. Σύμφωνα με την Hyundai, το EcoDynamics + διαθέτει SCR καταλύτη που συμβάλει στη μείωση των εκπομπών κατά 4% στον κύκλο δοκιμών WLTP.

Ο κινητήρας συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Στις αρχές του 2019 αναμένεται στην αγορά και ο 1.600αρης diesel υβριδικός κινητήρας.

Το σύστημα EcoDynamics+ έχει εξελιχθεί έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη μεγαλύτερη δυνατή απόδοση των κινητήρων εσωτερικής καύσης στο δρόμο, χρησιμοποιώντας ηλεκτρική ισχύ που αποδίδεται και ανακτάται συνεχώς. Στη λειτουργία «κινητήρα» η μπαταρία εκφορτίζεται κατά την επιτάχυνση παρέχοντας επιπλέον ροπή στον κινητήρα και ενισχύοντας έτσι ελαφρώς τις επιδόσεις κατά την έντονη επιτάχυνση ή για να μειώσει το φορτίο του κινητήρα όταν η επιτάχυνση είναι πιο ήπια. Κατά την επιβράδυνση ή κατά την οδήγηση σε κατηφόρα ή πλησιάζοντας προς μια διασταύρωση το MSHG αλλάζει στη λειτουργία «γεννήτρια», ανακτώντας ενέργεια από το στρόφαλο προκειμένου να φορτίσει τη μπαταρία εν κινήσει.

Το σύστημα ελέγχεται από μια εξελιγμένη ηλεκτρονική μονάδα ελέγχου (ECU) που προσδιορίζει την πιο αποτελεσματική χρήση της διαθέσιμης ενέργειας. Η προσαρμογή της χρήσης είναι συνεχής, λαμβάνοντας υπόψη την υπολειπόμενη φόρτιση των μπαταριών του αυτοκινήτου.

Η ισχύς της μπαταρίας μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη μιας νέας λειτουργίας Stop & Start εν κινήσει. Εάν η μπαταρία έχει ικανή φόρτιση ο κινητήρας εσωτερικής καύσης απενεργοποιείται αυτόματα κατά την επιβράδυνση με ταχύτητα και κατά το φρενάρισμα. Το MHSG μπορεί να επανεκκινήσει τέλεια τον κινητήρα κάτω από όλες τις συνθήκες, όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού. Το συγκεκριμένο ήπιο υβριδικό σύστημα να μπορεί να συνδυαστεί τόσο χειροκίνητο, όσο και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, όσο και με σύστημα τετρακίνησης.

Στο εσωτερικό υπάρχει νέο σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με συμβατότητα Apple CarPlay και Android Auto, με την οθόνη του να τοποθετείται ψηλότερα. Νέος είναι και ο πίνακας οργάνων, με το χειρόφρενο να γίνεται ηλεκτρικό.

Το ανανεωμένο Tucson εξοπλίζεται με σύστημα αποφυγής τρακαρίσματος, σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, περιμετρική κάμερα, ενεργό cruise control, αυτόματη μεγάλη σκάλα, αισθητήρα βροχής και σύστημα ασύρματης φόρτισης smartphone.