Η Ferrari είχε να κερδίσει στον Μόντρεαλ από το 2004 και ο Sebastian Vettel σήμερα έσπασε αυτό το αρνητικό ρεκόρ, μιας και ήταν εκείνος που είδε πρώτος την καρό σημαία στην πίστα Gilles-Villeneuve, νίκη που τον έφερε στην πρώτη θέση της βαθμολογίας στη κούρσα του πρωταθλήματος.

Πίσω του τερμάτισε ο Valtteri Bottas, ενώ το βάθρο συμπληρώθηκε από τον Max Verstappen. Ο Vettel εκμεταλλεύτηκε τον βελτιωμένο κινητήρα που έφερε η Ferrari στον Καναδά, με την πρώτη δεκάδα να συμπληρώνεται από τους Daniel Ricciardo, Lewis Hamilton, Kimi Raikkonen, Nico Hulkenberg, Carlos Sainz, Esteban Ocon και Charles Leclerc. Να σημειωθεί πως αυτό ήταν το 300το GP για τον Fernando Alonso.

1Επόμενο Grand Prix

Το επόμενο Grand Prix θα πραγματοποιηθεί στις 22-24 Ιουνίου, στην πίστα του Paul Ricard της Γαλλίας.

2Αποτελέσματα

Θέση Οδηγός Ομάδα Γύροι Χρόνος Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 68 1:28:31.377 25
2 Valtteri Bottas Mercedes 68 +7.376s 18
3 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 68 +8.360s 15
4 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 68 +20.892s 12
5 Lewis Hamilton Mercedes 68 +21.559s 10
6 Kimi Räikkönen Ferrari 68 +27.184s 8
7 Nico Hulkenberg Renault 67 +1 γύρος 6
8 Carlos Sainz Renault 67 +1 γύρος 4
9 Esteban Ocon Force India Mercedes 67 +1 γύρος 2
10 Charles Leclerc Sauber Ferrari 67 +1 γύρος 1
11 Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso Honda 67 +1 γύρος 0
12 Romain Grosjean Haas Ferrari 67 +1 γύρος 0
13 Kevin Magnussen Haas Ferrari 67 +1 γύρος 0
14 Sergio Perez Force India Mercedes 67 +1 γύρος 0
15 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 66 +2 γύροι 0
16 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 66 +2 γύροι 0
17 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 66 +2 γύροι 0
NC Fernando Alonso McLaren Renault 40 DNF 0
NC Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 0 DNF 0
NC Lance Stroll Williams Mercedes 0 DNF 0

3Βαθμολογία οδηγών

Θέση Οδηγός Ομάδα Βαθμοί
1 Sebastian Vettel Ferrari 121
2 Lewis Hamilton Mercedes 120
3 Valtteri Bottas Mercedes 86
4 Daniel Ricciardo Red Bull Racing TAG Heuer 84
5 Kimi Räikkönen Ferrari 68
6 Max Verstappen Red Bull Racing TAG Heuer 50
7 Fernando Alonso McLaren Renault 32
8 Nico Hulkenberg Renault 32
9 Carlos Sainz Renault 24
10 Kevin Magnussen Haas Ferrari 19
11 Pierre Gasly Scuderia Toro Rosso Honda 18
12 Sergio Perez Force India Mercedes 17
13 Esteban Ocon Force India Mercedes 11
14 Charles Leclerc Sauber Ferrari 10
15 Stoffel Vandoorne McLaren Renault 8
16 Lance Stroll Williams Mercedes 4
17 Marcus Ericsson Sauber Ferrari 2
18 Brendon Hartley Scuderia Toro Rosso Honda 1
19 Romain Grosjean Haas Ferrari 0
20 Sergey Sirotkin Williams Mercedes 0

4Βαθμολογία κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί
1 Mercedes 206
2 Ferrari 189
3 Red Bull Racing TAG Heuer 134
4 Renault 56
5 McLaren Renault 40
6 Force India Mercedes 28
7 Scuderia Toro Rosso Honda 19
8 Haas Ferrari 19
9 Sauber Ferrari 12
10 Williams Mercedes 4
  • kostas

    Βαρετος αγωνας. 1 pit stop=νυστα. Πρεπει να μαλακωσουν κι αλλο τα λαστιχα να βλεπουμε πιο πολλα pit stop. Ή απλα να επιστρεψουν οι ανεφοδιασμοι. Φεττελ κυριαρχη εμφανιση, πολυ καλος και ο Μποτας που εδειξε οτι εχει ρυθμο η Μερκ ακομα και με το παλιο μοτερ. Κιμι μετρια εμφανιση, ειδικα με τα κοκκινα δεν βολευοταν με τιποτα. Αναμονη 2 βδομαδες να δουμε στην Γαλλια ποσο τουμπανο θα ειναι το μοτερ που ετοιμασαν οι Γερμανοι.

    • Chris

      Για να επιστρέψουν οι ανεφοδιασμοί πρέπει να αλλάξουν και τα μοτέρια (να καίνε περισσότερο από όσο μπορεί να κουβαλήσει το μονοθέσιο) και κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να γίνει.
      Να πάψει ο χαζοπεριορισμός στον αριθμό των μοτέρ ανά σεζόν (θυμάστε τις χρυσές εποχές που οι οδηγοί είχαν και ρεζέρβα μονοθέσιο σε κάθε αγώνα;), οι οδηγοί ανάλογα τις εντολές πάνε είτε σαν κυρίες είτε με «μπουκωμένα» τα μοτέρ (απαράδεκτα πράγματα για αγώνες, κάθε οδηγός θέλει να εκμεταλλεύεται το 100% του αυτοκινήτου κάθε στιγμή κι όχι να μετράει τα χιλιόμετρα για το σέρβις) και φυσικά αλλαγές σε αεροδυναμική ώστε να είναι εφικτό το “ρύγχος φτερούγα” μεταξύ των αντιπάλων.

    • Tony T

      πολύ σωστός….

      ειδικά το τελευταίο, “ρύγχος φτερούγα” , είναι το ΜΕΓΑ ζήτημα….

  • Ένας πολύ βαρετός αγώνας (ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ πρώτη φορά στην υβριδική εποχή της F1 ως οπαδός της Ferrari αναφέρω για βαρετό αγώνα), με τον Vettel να παίρνει μία τρομερή νίκη στον Καναδά μετά από 14 χρόνια και ο Kimi σε μία ΠΟΛΥ υποτονική απόδοση.
    Η Mercedes με τον Bottas στο podium και τον Hamilton πίσω από τον Ricciardo.
    Η RBR στο podium με τον Verstappen μετά από πολλά μαλώματα των Marko και Horner και τον Ricciardo να είναι το εμπόδιο του Hamilton
    Η Renault άποψη απόδοση με διπλή παρουσία στην δεκάδα και οι Γάλλοι να εδραιώνονται στην τέταρτη θέση δυναμικής του grid.
    Η F.I. στην δεκάδα με τον Ocon και τον Perez να αντιμετωπίζει προβλήματα μετά από την επαφή που είχε με τον Sainz.
    Η Sauber σε ακόμα ένα πολύ καλό αποτέλεσμα με τον Leclerc, ο οποίος αποδεικνύει πλέον ότι είναι ένα τεράστιο ταλέντο της F1, ενώ είχε θέματα με τα φρένα του μονοθεσίου του.
    H STR οριακά εκτός δεκάδας με τον Gasly. Από την άλλη, ο Hartley ήταν “θύμα” του οδηγικού λάθους του Stroll.
    Η Haas μάλλον σε ένα απογοητευτικό Π/Σ/Κ γενικά, με την αμερικανική ομάδα να έχει περισσότερες φιλοδοξίες για τον συγκεκριμένο αγώνα λόγω του αναβαθμισμένου GP της Ferrari.
    Η McLaren πολύ άσχημα με τον Vandoorne να έχει πολύ κακή απόδοση και τον Alonso να εγκαταλείπει (άκουσον άκουσον) από εξάτμιση.
    Η Williams σε ακόμα έναν τραγικό αγώνα συνολικά, με τον Sirotkin στο τέλος του grid και τον Stroll να θυμάται τον κακό του εαυτό και να κάνει χαλκομανία τον Hartley στον τοίχο.

  • Christos

    Βαρετός αγώνας, κρατώ μόνο το πόσο τυχερή είναι η Sauber που έχει τον Leclerc.

  • Giannisk

    Ένας αγώνας χωρίς ιδιαίτερες συγκινήσεις αλλά με έναν ιπτάμενο Γερμανό και μία «αναβαθμισμένη» Ferrari που δεν τους έπιανε κανείς σήμερα. Ένα σκαλι κάτω ο Bottas που αν και έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα, δεν ηταν αρκετό. Οι δύο Red Bull έδειξαν δυνατές αλλά δεν μπόρεσαν να ματσάρουν τους δύο πρώτους. Οι Hamilton και Raikkonen κατώτεροι του αναμενόμενου και ειδικά ο Φινλανδός σήμερα έδειξε σαν να βαριέται. Αξιόλογες και οι δύο Renault με παρουσία στην 10άδα. Μέτριες οι Haas αλλά με τον Grosjean να κάνει έναν φιλότιμο αγώνα. Οι FI και STR πολύ μέτριες το οποίο και περίμενα. Καλός o Lec αλλά η Sauber δεν του επέτρεψε κάτι παραπάνω. Τραγικές οι McLaren για μία ακόμη φορά, οι οποίες έχουν κουράσει να απογοητεύουν. Για τις Williams δεν υπάρχει κάτι να πούμε.

    Υ.Γ. Ακόμη ένας βαρετός αγώνας και μάλιστα σε μία πίστα που είναι εφικτά τα προσπεράσματα, με τρεις ζώνες DRS.

    • an0nymouS

      o ράικονεν γενικός σε κάθε αγώνα βαριέται..

  • Αποκλειστικές πληροφορίες από την McLaren αναφέρουν ότι, μετά την αστοχία που υπήρξε στην εξάτμιση της MCL33 του Alonso, οι μηχανικοί της ομάδας του Woking θα εισάγουν μία ανθεκτική εξάτμιση και μάλλον θα είναι από μπουρί ξυλόσομπα……………. https://uploads.disquscdn.com/images/cc3ddcfd1214d538c1431c18aabe377a69f1b45908710f8a3faf946bef5286bc.jpg χαχαχαχαχαχαχ

    • Giannisk

      Πιστεύω ότι το project Formula 1 έχει εγκαταληφθεί από την Mclaren. Η άγνοια (ή ανικανότητα) να εκτιμήσουν το πόσο πίσω είναι το αυτοκίνητό τους συνολικά αυτό δείχνει.

    • Γιάννη, δεν νομίζω ότι οι άνθρωποι της McLaren να έχουν εγκαταλείψει το εγχείρημα της F1!!!!!!
      Η ομάδα του Woking βρίσκεται σε φάση αναδιοργάνωσης, μετά την απομάκρυνση του Tim Goss από την θέση του τεχνικού διευθυντή, ενώ θα έρθουν και άλλες “τομές” στην βρετανική ομάδα.
      Όπως έχω ξανά δηλώσει, το όλο σκηνικό της McLaren μου θυμίζει Ferrari της οχταετίας 2009-2016 και θα σταδιακά θα επιστρέψει στο εμπρός μέρος του grid.
      Πάντως, οι δικαιολογίες “Honda” τελείωσαν, το καλοσχεδιασμένο σασί έμεινε στα σχέδια και ο κατάλληλος άνθρωπος στην θέση του αγωνιστικού διευθυντή με το πέρας του χρόνου γίνεται ακατάλληλος.
      Απλά, όπως όλα δείχνουν η RBR στρέφεται στην Honda για κινητήρες και η ομάδα του Woking αρχίζει το μετανιώνει και θα το μετανιώσει ακόμα περισσότερο αν βελτιωθούν ακόμα περισσότερο οι ιαπωνικοί κινητήρες……………

    • Giannisk

      Μπορεί να έχεις και δίκιο αλλά βλέπουμε συνεχείς λάθος αποφάσεις, εγκαταλείψεις για αστείους λόγους, δηλώσεις που σε κάνουν να νομίζεις ότι πάνε για πρωτάθλημα, έναν Alonso που πλέον δεν διαμαρτύρεται (βαρέθηκε;) και έναν δεύτερο οδηγό που παλεύει να μην τερματίσει τελευταίος και κανείς δεν αποφασίζει να τον αντικαταστήσει, μία ομάδα που ψάχνει τα πατήματα της επί 4 έτη πλέον, χωρίς να βλέπουμε φως ούτε του χρόνου αν όντως αποχωρήσει ο Alonso. Δεν νομίζω να χτυπάνε το κεφάλι τους λόγω Honda καθώς το Γαλλικό PU είναι σαφώς 3ο σε δυναμική (τα υπόλοιπα 4 τερμάτισαν στην 10άδα σήμερα).

  • Είχαμε και την ανάρτηση της τρίτης σημαίας στην είσοδο των γραφείων της Gestione Sportiva για την επιτυχία της Ferrari εντός του 2018……………. https://uploads.disquscdn.com/images/352f8e1bbdde71d75642acdb4a57e74d5b801c27141b77250dc53784f3af4bd5.jpg

    • Akis-F1 FAN

      Ελπίζω οταν τελειώσει η χρονιά να μη χωράνε άλλες ;-P

    • an0nymouS

      τι φάση;;; για κάθε νίκη βάζουμε και μια σημαία;

  • Nerazzuro21

    Συγχαρητήρια στον Kimi για τη νίκη του. Τι εννοείς δεν κέρδισε ο Kimi; Αφού αυτός είδε πρώτος την καρό σημαία. :P

  • Akis-F1 FAN

    Για Καναδά πολύ βαρετός αγώνας…μα; έχει συνηθίσει σε επεισοδιακούς αγώνες αυτή η πίστα. Η Φερράρι ξανά στην κορυφή με τον Σεμπ να είναι άψογος καικ να ελέγχει τον αγώνα από την αρχή. Μποττας δεν μπόρεσε να απειλήσει ενώ στο τέλος χρειάστηκε να παίξει και άμυνα στον Μαξ, ο οποίος είχε επιτέλους το πρώτο καθαρό ΣΚ φέτος. Ρικι ήταν λίγο πίσω από τον Μαξ όλο το ΣΚ αλλά κατάφερε και κράτησε την 4η θέση…Χαμ και Κιμι στην σκιά των team mates τους…ειδικά ο Κιμι κοιμόταν σήμερα ρε γαμώτο…βγήκε δίπλα στον Χαμ με 15 γύρους πιο φρέσκα ελαστικά και δεν έκανε τίποτα απολύτως, τερμάτισε μισό λεπτό πίσω από τον Σεμπ. Reanult πολύ καλή best of the rest και με τα 2 μονοθέσια. Leclerc πάλι πολύ καλός τσίμπησε άλλο ένα βαθμό…νομίζω πρέπει να το σκεφτεί πολύ καλά η φερράρι για του Χρόνου. Ο Αλόνσο γιόρτασε τον 300ο αγώνα του με…εγκατάλειψη.

    Υ.Γ. Στο τέλος μέχρι και το μοντέλο πρέπει να είχε βαρεθεί και είπε να τελειώσει τον αγώνα νωρίτερα…

  • Lefteris2432

    Πολυ μετριο σκ για εμας. Hamilton μετριος. Ενθαρρυντικη κατασταση με το μοτερ αλλα χασαμε την πρωτοπορια.. Απο τι φαινετε θα την ξανα παρουμε αλλα αυτο σημερα ηταν εξεφτελιστικο χωρις λογο..εφοσον φερναμε την αναβαθμιση

    • Fαν1ς

      Εγώ δεν ξέρω πόσο καλή μπορεί να είναι η αναβαθμισμενη μονάδα μιας και πλην Renault και Honda που υστερούν σημαντικά θεωρώ πολύ δύσκολο οι άλλοι δύο να μπορούν να βρουν για φέτος τόση παραπάνω δύναμη…. Πιο πολύ σε αξιοπιστία και κατανάλωση νομίζω μπορούν να βελτιωθούν!!! Πιστεύω λοιπόν πως αν οι Mercedes είχαν φρέσκο μοτέρ έστω και το μη αναβαθμισμενο (που κατά την γνώμη μου είναι μια χαρά ) θα είχαμε άλλο αγώνα! Βέβαια αυτοί γνωρίζουν καλύτερα…. Παντως είναι μεγάλο πλήγμα να χάνεις την πρωτοπορία σε ένα σιρκουι κομμένο και ραμμένο πάνω σε εσενα(βλ Χάμιλτον )!

    • Lefteris2432

      Ολα ξεκινησαν στις κατακτηριες μετα ηταν δυσκολο να μαζευτει ολο αυτο σημερα.

  • ΜcLarenSenna

    Βαρετός αγώνας, σε μια από τις καλύτερες πίστες, με πολύ ενδιαφέρουσα ανακατεμένη τελική κατάταξη. Vettel άθικτος, με τον Bottas να ακολουθεί σε ένα καλό Σαββατοκύριακο για τον ίδιο. Verstappen καλά, με τους Ricciardo και Hamilton να δυσκολεύονται όλο το τριήμερο σε σχέση με τους teammates τους. Καλές οι Renault, Ocon και Leclerc. Στα της McLaren, τι να πρωτοπείς. Μηδέν παντού. Η ομάδα χρειάζεται αλλαγές και ενισχύσεις παντού(διοίκηση/οδηγούς-Vandoorne/τεχνικούς) γιατί έτσι δεν πάμε πουθενά. Είναι ντροπή για μια ομάδα με 20 πάγκοσμια πρωταθλήματα, που πάντοτε ήταν το μέτρο σύγκρισης εντός και εκτός πίστας, με καινοτομίες και τρομερή ανταγωνιστικότητα να έχει καταντήσει έτσι. Κρίμα και μόνο κρίμα.
    ΥΓ1: Του χρόνου φαίνεται πως στο Woking θα ψάχνουν για 2 οδηγούς.
    ΥΓ2: Brown άσε το Indycar και πιάσε την F1.
    ΥΓ3: Stroll ό,τι χειρότερο.
    ΥΓ4: Last but not least, Ron γυρνά πίσω. Το τηλεφώνημα δεν είναι αρκετό.

  • Maleas George

    Απρόσμενα βαρετός αγώνας σε αυτήν την πίστα, αλλά βέβαια με τους αγώνες 1 pit stop που βλέπουμε πάλι φέτος μόνο με SC μπορεί να υπάρξει ενδιαφέρον… Είναι που έκαναν και τις γόμες μαλακότερες, φέραν και τη Hyper… Φανταστείτε δηλαδή πόσο σκληρά ήταν τα περσινά ελαστικά, παίζει να έβγαζαν και όλο το πρωτάθλημα με 1 σετ…

    Τρομερή απόδοση από τον Vettel, πραγματικά απλησίαστος. Ο Bottas φέτος κάνει καλύτερους αγώνες από τον Hamilton και τον αδικεί η βαθμολογία. Ο Verstappen βρήκε τον καλό του εαυτό, μακάρι να μην τον χάσει πάλι. Ο Kimi έκανε καλή εκκίνηση αλλά ήταν πολύ συντηρητικός στην 1η στροφή και ο Ricciardo πέρασε. Μπορούσε να τολμήσει η Ferrari το 2ο pit stop αλλά γενικά δεν είχε ρυθμό και μάλλον ήταν ξενερωμένος με το χθεσινό λάθος. Για να δούμε τι θα γίνει στη Γαλλία, που θα είναι ένα ερωτηματικό για όλους.

    • Neos

      ρε φιλε και εγω φαν του κιμι ειμαι αλλα τι θα πει ξενερωμενος απο το λαθος?παναθλιος ηταν σε ολον το αγωνα.στην εκκινηση κοιμηθηκε κ ο ρικιαρντο τον καταπιε βγηκε πισω απο τον χαμιλτον με 16 γυρους πιο φρεσκα ελαστικα και αντι να τον πιεσει για να βοηθησει τον φετελ(που ειναι στην ουσια αυτος που τον κραταει στην ομαδα) αραξε και περιμενε να τελειωσει ο αγωνας.και στην τελικη το λαθος του σαββατου ηταν δικο του.

    • Maleas George

      Δεν διαφωνώ…

  • Yiannis P

    Πολύ βαρετός αγώνας χωρίς κάποια ιδιαίτερη μάχη και προσπεράσματα. Τα ελαστικά της Pirelli είναι ότι να ‘ναι. 40 γύρους βγάζανε με τα πιο μαλακά. Ο μόνος λόγος που βάλανε τα κόκκινα είναι γιατί τους υποχρεώνει ο κανονισμός. Αλάνθαστος Φεττελ και τεράστια νίκη. Κίμι στα χαμένα εντελώς. Σε κάποια φάση που έκανε ταχύτερο γύρο με τα κόκκινα λέω νατος ο παίκτης αλλά τελικά τίποτα απολύτως. Ο Χαμιλτον είχε 17 γύρους παλιότερα ελαστικά και ο Κίμι τερμάτισε 6 δευτερόλεπτα πίσω..πολλά… Πάλι καλά που ο Ρικάρντο πέρασε τον Χάμιλτον και έμεινε και μπροστά του γιατί αν περιμένουμε απ’ τον Κιμι να του κόβει βαθμούς καλά Χριστούγεννα … Μπότας δεν μπορούσε κάτι παραπάνω. Red Bull και αυτές τα αναμενόμενα όπως και η Renault. Ατυχία πάλι για Αλόνσο, Βαντορν πιο τουρίστας πεθαίνεις.. οι Force India κάναν λίγες βλακιτσες, ειδικά ο Πέρεζ που μπήκε ξερά στην πίστα και δεν κατάλαβα γιατί δεν τον κάναν τίποτα. Αν δεν είναι αυτό unsafe re-entry τότε ποιο είναι; Οι υπόλοιποι υπάρχουν μόνο για να τρώνε τις μπλε σημαίες και να εμποδίζουν αυτούς που κάνουν ουσιαστικό αγώνα..

    Υ.Γ. Ξέχασα και τα καραγκιοζιλικια με την καρό σημαία. Τι βάλανε αυτήν την άκυρη και ασχετη; Θα μπορούσε να είχε συμβεί καμία χοντρή μακακία με αυτό…

  • Red Flag

    Μετά από 14 χρόνια ξαναέπεσε το κάστρο του Καναδά! Μπράβο στην Ferrari και τον Seb. Επιτέλους μια καθαρή νίκη που δείχνει την εως τώρα υπεροχή των Ιταλών. Πολύ δυνατό το μονοθέσιο. Πετούσε ο Seb. Μακάρι να παραμείνουν τοσο δυνατοί και να μην περιμένουν οι ΑγγλοΓερμανοί κάπου στη γωνία.

    Οπως ειπαν και οι υπόλοιποι, βαρετός αγώνας. Στον Καναδά συνήθως βλέπουμε καμιά προσπέραση.. οι φετινές σχεδόν όλες με μπλε σημαία. :(

    Αναδείχθηκε ακόμη μία φορά η τεράστια απόσταση των 3ων κορυφαίων ομάδωn από τις υπόλοιπες. FIA ξύπνα!!! Όχι άλλα πρωταθλήματα 2 ταχυτήτων.
    Και εντάξει.. το μεγαλύτερο αστείο με τους περιορισμένους κινητήρες. Mode 1,2,3…13. Εντολές συνέχεια για αυξηση και μείωση ισχύος. Αγωνιστική οδήγηση είναι αυτό;;;; Αισχος, αισχος και πάλι αίσχος.

    Lecrerc το μέλλον προβλέπεται λαμπρό!

    Καλά το ανέκδοτο με την καρώ σημαία ασχολίαστο.. Αν είχε επηρεάσει τον αγώνα θα ετρεχε να κρυφτεί η κυρία και ο Ham που την κουβάλησε.

  • αλλος ενας αγωνας χωρις προσπερασμα ( το μονο καλο η ωρα πηγες για υπνο κατευθειαν )

    ο φεττελ εκανε αυτο που ξερει καλυτερα

    ο μαξ πρεπει να καταπιεζοταν πολυ σε ολο τον αγωνα αλλα καταφερε κ τερματισε 3ος
    ο χαμ επαιξε το ρολο που του υπαγωρευσε η μερκ και χαρισαν την δευτερη θεση στο μποττας και εμεινε για καποιο λογο στην πεμπτη θεση ..αυτοι ξερουν ..
    ο κιμι πρεπει να αντικατασταθει αμεσα απο τον λεκλερ
    η μακλαρεν πρεπει να το παρει αποφασει και να μην λεει μεγαλες κουβεντες αλλα να μαθει να παλευει για τις προτελευταιες θεσεις αν και απο του χρονου δεν βλεπω να εχουν κανεναν χορηγο ο βαντορ εφαγε δυο γυρους ελεος ρε μακλαρεν αν και σημερα το παλευε ο καημενος ..

    ο αλονσο δεν πιστευω οτι ειχε προβλημα αλλα τσατιστικε που του ερηξαν γυρω τα ρεντ μπουλ .. και καλα εκανε για εμενα αν και το ποιο συνετο θα ηταν να παρετηθει

    μποττας καλουτσικους οπως και ο ρικιαρντο σε ενα βαρετο αγωνα

    η χοντα κατι κανει αλλα εξακολουθει να ειναι πισω απο ολους

    η ρενο αναιβενει αλλα ακομα τρωει γυρο…

  • thymios tsilimparis

    Για να είμαι ειλικρινής, δεν περίμενα να είναι βαρετός ο αγώνας στον Καναδά, συνήθως δεν είναι! Είχαμε και τις χθεσινές κατατακτήριες και περίμενα θέαμα….
    Από εκεί και πέρα όμως, τα καλά νέα είναι οτι ο Φεττελ νίκησε!

    Αυτή τη φορά ο αγώνας ήταν καθαρός, καμιά στρατηγική ελαστικών και κανένα αυτοκίνητο ασφαλείας δεν χάλασε τη γιορτή.

    Το μονοθέσιο είναι προφανώς πάρα πολύ γρήγορο και η αναβάθμιση του κινητήρα φάνηκε να δίνει ένα συνολικό πλεονέκτημα έναντι όλων. Ακόμα και οι Μερκ (χωρίς αναβάθμιση) ήταν πίσω χθες και ίσως είναι η πρώτη φορά μετά από καιρό που έχουμε κορυφή για τη Φερραρι στο θέμα κινητήρα. Σαφώς και περιμένουμε την γερμανική απάντηση ,αλλά και πάλι δείχνει πόσο κοντά είναι φέτος τα πράγματα.Φάνηκε άλλωστε και από την αδυναμία του Κιμι, ο οποίος είχε την προηγούμενη έκδοησ (να δούμε τι θα γίνει και με τις ποινές του…)
    Το άλλο θετικό είναι η φθορά των ελαστικών. Η Φερράρι έλεγχε το ρυθμό και έκανε το πιτ στοπ τελευταία και γι αυτό μάλιστα είναι από τις λίγς περιπτώσεις που δεν χάθηκε η πρωτοπορία ούτε καν στις αλλαγές ελαστικών.

    Η Μερκ από την άλλη σίγουρα θα ανασυνταχθεί. Με το νέο μοτερ αναμένεται σκληρή κόντρα. Εντωμεταξύ στη Γαλλία η ευθεία είναι Α-Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ω-Τ-Η και θα δούμε 350άρες….εκεί θα δούμε τα μοτερ, τις ισχείς, τα πάντα… Πάντως βλέπω κάποιους τριγμούς στην ομάδα που μέχρι πέρσι δεν υπήρχαν. Ο Λουης είχε θέμα και έτρεχε συντηρητικά και συγχρόνως παραδέχτηκαν οτι τα έκαναν μούσκεμα με τα ελαστικά. Ο Μπότας είπε οτι έμεναν από καύσιμο κι ο Βολφ ήταν πολύ προβληματισμένος σε όλα τα πλάνα.

    Η RBR συνεχίζει να εξαργυρώνει με τον καλύτερο τρόπο τιςαναβαθμισεις των Γάλλων και δενβλέπω λόγο να αλλάξει μοτέρ…Οι Ιάπωνες βελτιώνονται αλλά το ίδιο κάνουν και οι Γάλλοι. Και με εξαίρεση την 3ετία με τους τούρμπο, η Ρενώ ήταν πάντα καλή στα μοτέρ…

    Σαν παιδί που έμαθα την Φ1 εκεί στα μέσα της δεκαετίας του 80, δεν μπορώ να μην πω 2 πράγματα για τους τότε κορυφαίους.

    ΜακΛαρεν και Γουίλλιαμς…Απογοήτευση.

    Κάποτε τα παιδικά δωμάτια ήταν γεμάτα με πόστερ τους.Τώρα; Απίστευτη παρακμή.

    Η μεν Γουίλλιαμς είχε τόσα χρόνια το πλεονέκτημα ενός καλού μοτέρ και παρόλα αυτά φέτος είναι πσω απ την Σαουμπερ και τελευταια στη βαθμολογία….Θα είναι κρίμα να χαθεί μια ιστορική ομάδα, από τη στιγμή μάλιστα που είχαν και την δυναμική και τους χορηγούς (του χρόνου μπάη μπάη Μαρτίνι) . Η δε ΜακΛάρεν απαράδεκτη. Το χρήμα δεν τους έλλειψε ποτέ και το ίδιο ισχύει και για τις δικαιολογίες. Τόσα χρόνια γκρίνια (δικαίως ως ένα βαθμό) για τη Χοντα και φέτος τα…”κορυφαία σασί” έχουν αγωνία για το Q3. Ξεκάθαρα πλέον οι άνθρωποι προφανώς δεν έχουν πραμγατική εικόνα τι σημαίνει κορυφαίο σασί, αλλιώς ασε κοιτάξουν προς τους Ταύρους που με ίδιο μοτέρ νικούν….Επειδή όμως η μετάβαση από Χοντα σε Ρενώ να ήταν χωροταξικά δύσκολη, ας περιμένουμε για του χρόνου…Ο Αλόνσο πάντως στη Βαρκελώνη δήλωσε οτι τώρα βλέπουμε την πραγματική Μακ….

    Πάμε Γαλλία τωρα με την ελπίδα οι γερμανοί να φέρουν βιαστικά τις αναβαθμίσεις και να γεμίσουν την πίστα με λάδια , χαχαχα

    • Akis-F1 FAN

      Αν θυμάμαι καλά έχουν προσθέσει ένα εσακι στη μέση της μεγάλης ευθείας στη Γαλλία, οπότε δε θα δούμε τρελά πραγματα. Είχα ψηθεί και εγώ να δούμε τα μοτέρ να σκίζονται στην τεράστια ευθεία αλλά μας το χαλασανε.

    • Fαν1ς

      Καλό είναι να μην βιαζόμαστε να βγάλουμε συμπεράσματα για την δυναμική των 3 κορυφαίων ομάδων….!!! Πιστεύω οι αναβαθμίσεις έχουν να κάνουν με καταναλώσεις πιο πολύ και αντοχή ώστε να μπορούν να δουλεύουν πιο πολύ ώρα στα κόκκινα γιαυτό και η διαφορά ήταν μεγαλύτερη στον αγώνα από οτι στα δοκιμαστικα…. Παρόλαυτα ας περιμένουμε την απάντηση των Γερμανών οι οποίοι δείχνουν να βρίσκουν απάντηση στα θέματα τους με τα ελαστικά και γενικά με το στήσιμο του αυτοκινήτου (Μονακό) ενώ εξακολουθούν να διατηρούν τις αρετές τους στις ανοιχτές πίστες!!! Μην αγνοούμε πως με φορτωμένο μοτέρ βρίσκονταν στις επάλξεις με τον δεύτερο τους οδηγό μιας και ο Χάμιλτον δεν βρήκε ποτέ ρυθμό στο 3ημερο!!! Η red bull από την άλλη αρχίζει να πλησιάζει και τους 2 απειλητικά….. Θα παίξουν ρόλο στην εξέλιξη του πρωταθλήματος αλλά θα τους στοιχίσουν πιστεύω οι ποινές ελέω της μη αξιοπιστίας της Renault….. Γαλλία θα χουμε καλύτερη εικόνα λοιπόν!!!

    • thymios tsilimparis

      Δεν βιάζομαι καθόλου, αν διαβάεις με προσοχή όσα λέω, θα δεις οτι σέβομαι τη δυναμική κάθε ομάδας και δεν προδικάζω τίποτα. Όταν όμως με μια αναβάθμιση δείχνεις δυνατότερος, ε αυτό σημαίνει οτι΄ ήσουν ήδη αρκετά κοντά, σίγουρα πιο κοντά από πέρσι. Από εκεί και έπειτα υπάρχουν χίλιες δύο παράμετροι που εμείς οι “έξω” αγνοούμε. Ακόμα και οι αναβαθμίσεις συχνά δεν φανερώνονται – πχ ποιός ο λόγος να σκίσει το μοτερ ο Φεττελ, ενώ δεν έχασε ποτέ την πρωτοπορία του; Και ποιός ξέρει πόσα άλογα έδωσε η αναβάθμιση; Σίγουρα όχι…εκατοντάδες. Να το πάω παρακάτω; Αναβάθμιση δεν είναι μόνο άλογα, ειναι και οδηγησιμότητα, είναι και κατανάλωση, είναι πάρα πολλά. Οπότε ας περιμένουμε.

      Η Μερκ σαφώς και δείχνει να διορθώνει τις αδυναμίες της, όπως το έκανε περίτρανα πέρσι. Αλλά δεν έχει την αθραυστη εικόνα που είχε τα προηγούμενα χρόνια της κυριαρχίας της. Φυσικά και δεν ειναι ούτε ξοφλημένη, ούτε τίποτα. Μπροστα στους κατασκευαστές και μαζί στο Οδηγών είναι. Πρώτο φαβορί για το νταμπλ παραμένει…

      Άλλωστε κανείς που ασχολείται…ελάχιστα με αγώνες δεν μπορεί να προδικάσει τίποτα. Όλα ανατρέπονται πολύ γρήγορα.

  • Mika

    Τοσο βαρετος αγωβας, που βαριεμαι καν να σχολιασω!!!
    Αλλωστε, τα ειπατε ολα!

    • πραγματικα !!! ευτυχως ηταν η ωρα τετοια..που δεν νυσταζαμε !!!! αν ηταν μεσημερι….δεν θα ειχα δει αγωνα !!!!

    • Mika

      Εγω που ειχα δουλεια μετα, ηπια σκετο espresso για να την παλεψω!!!
      :p

  • LJ

    Τι έπαθε πάλι το ριμαδι;;;; Α ρε McLaren που σε κατάντησαν! Αν καποιο παιδί ξεκινουσε να βλέπει F1 τα περασμένα 2-3 χρόνια θα έβλεπε την McLaren όπως έβλεπα εγω την Benetton οταν ειχα ξεκινήσει να βλέπω. Κατάντια!

    Και το χειρότερο, δεν βλέπω τπτ να μπορεί να αλλαξει. Είπα και εγω για τον Ron αλλά δεν ξερω αν ειναι η λύση ή ακόμα πιο βασικό αν ειναι καν option για την ομάδα.

    Ειναι τραγικό να βλέπεις στις 2 τελευταίες θέσεις μια Williams κ μια McLaren. Πολλά μπράβο και σεβασμός στην SF γτ εχει κρατήσει την θέση της.