Η Toyota αποφάσισε να μειώνει τα κόστη από το τμήμα πωλήσεων και μάρκετινγκ, προκειμένου τα χρήματα που θα εξοικονομηθούν να επενδυθούν στο τμήμα έρευνας και ανάπτυξης, έτσι ώστε να συμβαδίσει με τους ανταγωνιστές της, βγάζοντας στην αγορά νέες τεχνολογίες, όπως πχ τεχνολογία για τα αυτόνομα οχήματα.

Το οικονομικό έτος του 2017 η Toyota ξόδεψε 24,66 δισ. δολάρια στο τμήμα μάρκετινγκ και στο τμήμα γενικών εξόδων, παρουσιάζοντας την ίδια περίοδο κέρδη 21,68 δισ. δολάρια, καθιστώντας την Toyota μία από τις πιο κερδοφόρες αυτοκινητοβιομηχανίες παγκοσμίως.