Η Volvo δημιούργησε ένα νέο brand, το M που προέρχεται από τη λέξη Mobility (κινητικότητα). Το νέο brand ουσιαστικά πρόκειται για μια νέα υπηρεσία κοινής χρήσης αυτοκινήτων που θα ξεκινήσει την λειτουργία της αρχικά στη Σουηδία και στις ΗΠΑ από την άνοιξη του 2019.

Η υπηρεσία θα είναι προσβάσιμη μέσω μιας εφαρμογής σε smarphones και tablets, ενώ θα μπορεί να “μαθαίνει” τις ανάγκες, τις απαιτήσεις, τις προτιμήσεις και τις συνήθειες του χρήστη και να προσαρμόζεται κατάλληλα.

Η Volvo M θα ενσωματωθεί στην υπηρεσία κοινής χρήσης οχημάτων Sunfleet, η οποία διαθέτει στόλο 1.700 αυτοκινήτων και πραγματοποιεί 500.000 συναλλαγές ετησίως. Η σουηδική εταιρία πιστεύει πως μέχρι το 2025, μέσω της Volvo M θα δημιουργηθούν περισσότερες από 5 εκατομμύρια άμεσες καταναλωτικές σχέσεις.