Έπρεπε να περάσουν δέκα αγώνες και μισή αγωνιστική χρονιά για να δούμε οδηγό της Audi στο πρώτο σκαλί του βάθρου. Ο πρωταθλητής του 2017 Rene Rast, με μια μεστή εμφάνιση, δήλωσε “παρών” , αντέχοντας στην πίεση του πρωτοπόρου της βαθμολογίας και χθεσινού νικητή Gary Paffett, ιδίως στους τελευταίους γύρους του αγώνα στο Zandvoort. Το βάθρο των νικητών συμπλήρωσε ο Paul di Resta.

1Δοκιμαστικά

Όπως και χθες, έτσι και σήμερα ο Gary Paffett σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο στις κατατακτήριες δοκιμές. Δίπλα του στην εκκίνηση, θα βρισκόταν ο οδηγός της BMW Philipp Eng, και ο Rene Rast, επέστρεψε στις καλές επιδόσεις με τον τρίτο καλύτερο χρόνο που πέτυχε. Τη δεύτερη σειρά της εκκίνησης θα συμπλήρωνε ο Pascal Wehrlein, ενώ ένα ολόκληρο δευτερόλεπτο πιο αργός από τον poleman ήταν ο Timo Glock στην 17η και προτελευταία θέση.

2Αγώνας

Ιδανικές οι συνθήκες λίγο πριν την έναρξη του αγώνα και  η θερμοκρασία του αέρα ήταν στους 25 ° C και στους 47 ° C η αντίστοιχη στην πίστα. Μόλις έσβησαν τα πέντε κόκκινα φώτα, ο Paffett διατήρησε τη θέση του από τον Eng κι ο τρίτος Rast κρατήθηκε μπροστά από τον τέταρτο Wehrlein. Ήδη, ο Βρετανός οδηγός της Mercedes σημείωσε έναν εντυπωσιακό γρήγορο πρώτο γύρο και άνοιξε τη διαφορά στο 1,6” από τον Eng. Müller και Rast ήταν οι πρώτοι οδηγοί που μπήκαν στα pits κι ο Wehrlein προσπάθησε στα φρένα στην πρώτη στροφή να περάσει στη δεύτερη θέση τον οδηγό της BMW.

Ο τέταρτος di Resta καραδοκούσε για ένα λάθος των Wehrlein και Eng, ο Paffett ήταν άνετα στην πρώτη θέση, 3,5” από τον Eng. Green, Rockenfeller και Glock μπήκαν για το υποχρεωτικό τους pit stop στον 5ο γύρο, Spengler και Farfus είχαν τη δική τους μάχη για την 5η θέση.Ο di Resta, μην μπορώντας να προσπεράσει, αφού καθυστερούσε πίσω από τον Wehrlein, μπήκε κι αυτός με τη σειρά του στα pits. Παρότι το Zandvoort είναι η αγαπημένη πίστα των οδηγών, δίνει πολύ λίγα σημεία για προσπέρασμα λόγω και του μικρού της πλάτους, με αποτέλεσμα πραγματικά τα αγωνιστικά να έρχονται πολλές φορές σε επαφή το ένα με το άλλο στην προσπάθεια να προσπεράσει ο εκάστοτε οδηγός. Πιο πίσω, ο Wittmann, με νέα ελαστικά, μαχόταν να κρατηθεί μπροστά από τους Green και Müller.

Στον 10ο γύρο, ήταν η σειρά του Eng να μπει στα pits, ολοκληρώνοντας το pit stop του σε 7,8” και βρέθηκε στην δέκατη θέση, πιεζόμενος από τον Juncadella της Mercedes. Ένα γύρο μετά, ο πρωτοπόρος Paffett μπήκε στα pits, βγαίνοντας όμως πίσω από τον Rast στην έβδομη θέση. O τοπικός οδηγός Frinjs, αντιμετωπίζοντας ήδη απ΄τα δοκιμαστικά ηλεκτρικά προβλήματα με το RS 5 DTM, εγκατέλειψε στον 12ο γύρο. Spengler και Green έδιναν ωραίες μάχες για την 14η θέση και στον 15ο γύρο, η δεκάδα ήταν η εξής: Wehrlein, Mortara, Duval, Eriksson, Rast, Paffett, di Resta, Eng, Rockenfeller, Müller.

O Paffett μάζευε σε εκείνο το σημείο του αγώνα σταθερά τη διαφορά από τον 4ο Rast κι ο πρωταθλητής του 2017 βρισκόταν 13” πίσω από τον Eriksson, όμως με τον Σουηδό οδηγό της BMW να χρωστάει το pit stop. Ο επικεφαλής του αγώνα Wehrlein πραγματοποίησε το pit stop στον 20ο γύρο, αλλά με τα κρύα ελαστικά δεν μπορούσε να υπερασπιστεί τη θέση του από τους Farfus και Müller. Ωστόσο, ο Spengler, μετά από έξοδο από την αγωνιστική διαδρομή, κόλλησε στην αμμοπαγίδα της πρώτη στροφής, που λέγεται Tarzan (!), αφού είχε προηγηθεί επαφή με τον Green. Η επικινδυνότητα του σημείου έφερε αναπόφευκτα την είσοδο του αυτοκινήτου ασφαλείας για να απομακρυνθεί η M4 DTM του Καναδού. “Στο ίδιο έργο θεατής” ξανά για τον Rast, καθώς, όταν βρέθηκε στην πρωτοπορία του αγώνα, όπως και εχθές, το αυτοκίνητο ασφαλείας άλλαξε τελείως τα πλάνα του Γερμανού, εκμηδενίζοντας τις διαφορές.

Στην επανεκκίνηση, ο Rast υπερασπίστηκε την πρωτοπορία και πήρε μια μικρή ανάσα από τον Paffett. Ο Wittmann στάθηκε άτυχος διότι ένα κλατάρισμα μετά από επαφές με τους οδηγούς στο πίσω μέρος του grid, του στέρησε κάποια καλή διάκριση και βρέθηκε τελευταίος μετά την αλλαγή του κλαταρισμένου ελαστικού.  Ο Green τιμωρήθηκε με ποινή διέλευσης από τα pits για την επαφή με τον Spengler, o Rast, με γρήγορα περάσματα, έφερνε τη διαφορά από τον Paffett κοντά στο 1” και εκτός παραθύρου DRS. O Βρετανός οδηγός της Mercedes βρισκόταν σε στάση αναμονής, “ποντάροντας” και στα πιο φρέσκα ελαστικά του σε σύγκριση με τα αντίστοιχα του Rast, γεγονός που θα του έδινε το πάνω χέρι σε περίπτωση μονομαχίας με τον Γερμανό.

O Paffett, 5′ πριν το πέσιμο της καρό σημαίας, βρισκόταν σε πολύ γρήγορο ρυθμό, η διαφορά είχε πέσει εν τω μεταξύ στα 0,6”,ο di Resta κατέβασε το γυρολόγιό του κι ήταν στα 1,3” πίσω από τον πρωτοπόρο. Mäller και Mortara έδιναν ωραία μάχη για την έβδομη θέση.  Τελικά, ο Rast άντεξε την πίεση, “έσπασε το ρόδι” και πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού. Πίσω του, οι Paffett, di Resta, Eng, Farfus, Wehrlein, Müller, Mortara, Auer και Glock συμπλήρωναν τη δεκάδα.

Τα αποτελέσματα του σημερινού αγώνα και τις βαθμολογίες μπορείς να τα δεις εδώ και εδώ. Επόμενος γύρος πρωταθλήματος του DTM στην Αγγλία το Σαββατοκύριακο 11-12 Αυγούστου.