To Nio EP9 έγινε το ταχύτερο ηλεκτρικό αυτοκίνητο παραγωγής στο Goodwood

Σχετικά άρθρα

Η Volkswagen μπορεί να έκανε ρεκόρ για το γρηγορότερο ηλεκτρικό όχημα που ανέβηκε ποτέ στο λόφο του Goodwood Festival of Speed (με χρόνο 43,86 δευτερολέπτων), αλλά το I.D. R Pikes Peak απέχει πολύ από ένα μοντέλο παραγωγής. Την δόξα αυτή έρχεται να πάρει το Nio EP9, καθώς ο οδηγός αγώνων Peter Dumbreck έγραψε με το κινέζικο αυτοκίνητο χρόνο 44,32 δευτ.

Αυτός ο χρόνος όχι μόνο το κατατάσσει ως το ταχύτερο ηλεκτρικό παραγωγής στο κτήμα του Δούκα του Richmond, αλλά είναι και ο πέμπτος ταχύτερος στην 25ετή ιστορία της διοργάνωσης. Να θυμίσω ότι τον Μάιο του 2017 το Nio EP9 έγινε το ταχύτερο αυτοκίνητο στο Nurburgring μιας και σημείωσε χρόνο 6:45.90.

Το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm στους τροχούς από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 249 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 427 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά.

Το αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροδυναμική, μπορεί να παράγει 24.000 Newtons κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα (τα διπλάσια από αυτά που παράγει ένα μονοθέσιο της F1) και πατά στο έδαφος με ζάντες διαστάσεων 19″ μπροστά και 21″ πίσω. Έχει μήκος 4.888 mm, πλάτος 2.230mm και ύψος 1.150 mm, ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά.

Το σασί του είναι carbon monocoque και έχει κατασκευαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθεσίων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, με τα φρένα του να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40mm μπροστά και 408x36mm πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες. Το NIO EP9 είναι σε θέση παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ/ώρα.

Το Nio EP9 θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή και ήδη έχουν κατασκευαστεί 6 αυτοκίνητα, ενώ θα υπάρξουν τουλάχιστον ακόμη 10, με το καθένα να πωλείται έναντι 1,48 εκατομμυρίων δολαρίων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Nissan και Mitsubishi διερευνούν μελλοντικές υπηρεσίες κινητικότητας και ενέργειας

Η Nissan και η Mitsubishi υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας για την διερεύνηση μιας νέας κοινής πρωτοβουλίας σε υπηρεσίες κινητικότητας επόμενης γενιάς και υπηρεσίες σχετικές με...

Επίσημο: Audi Q6 e-tron

Μετά από χρόνια καθυστερήσεων, η Audi παρουσιάζει το Q6 E-tron, με το νέο ηλεκτρικό SUV να βασίζεται στην Premium Platform Electric (PPE) πλατφόρμα, την...

Η Fisker διακόπτει την παραγωγή του Ocean, αλλά αντλεί επένδυση 150 εκατ. δολάρια

Η Fisker ανακοίνωσε ότι διακόπτει την παραγωγή του Ocean για έξι εβδομάδες, τονίζοντας παράλληλα ότι σχεδιάζει να συγκεντρώσει έως και 150 εκατ. δολάρια. Η είδηση...

Onvo: Η νέα μάρκα ηλεκτρικών της Nio, πρώτο μοντέλο “αντίπαλος” του Tesla Model Y

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nio, William Li, επιβεβαίωσε ότι η εταιρία του ετοιμάζει μια ένα υπο-μάρκα αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων, η οποία θα ονομάζεται Onvo...
Autoblog.gr