Το Nio EP9 διέλυσε το ρεκόρ της Lamborghini στο Nurburgring

Σχετικά άρθρα

Τον περασμένο Οκτώβριο η NextEV κατάφερε και σημείωσε με το Nio EP9 χρόνο στο Nurburgring 7:05.12, παίρνοντας τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου του κόσμου στη Πράσινη Κόλαση.

Η εταιρία όμως ήθελε να πάρει και το απόλυτο ρεκόρ στο Nurburgring και το κατάφερε μιας και έσπασε το 6:52.01 της Lamborghini Huracan Performante. Τι χρόνο έκανε; Το εντυπωσιακό 6:45.90, 6,11 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από τον χρόνο της Huracan Performante και κατά 19,22 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ του.

Τι αλλαγές έγιναν και σημειώθηκε το ρεκόρ; Η εταιρία αναφέρει πως βελτιώθηκαν οι καιρικές συνθήκες, μιας και το προηγούμενο ρεκόρ είχε γίνει το περασμένο φθινόπωρο και πίσω από το τιμόνι του κάθισε ο οδηγός αγώνων Peter Dumbreck, που έχει τρέξει μεταξύ άλλων και στον 24ωρο αγώνα του Le Mans 6 φορές, και άλλες πέντε χρονιές στο DTM

Να θυμίσω πως το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm στους τροχούς από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 249 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 427 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά.

Το αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροδυναμική, μπορεί να παράγει 24.000 Newtons κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα (τα διπλάσια από αυτά που παράγει ένα μονοθέσιο της F1) και πατά στο έδαφος με ζάντες διαστάσεων 19″ μπροστά και 21″ πίσω. Έχει μήκος 4.888 mm, πλάτος 2.230mm και ύψος 1.150 mm, ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά.

Το σασί του είναι carbon monocoque και έχει κατασκευαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθεσίων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, με τα φρένα του να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40mm μπροστά και 408x36mm πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες. Το NIO EP9 είναι σε θέση παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ/ώρα.

Το Nio EP9 θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή και ήδη έχουν κατασκευαστεί 6 αυτοκίνητα, ενώ θα υπάρξουν τουλάχιστον ακόμη 10, με το καθένα να πωλείται έναντι 1,48 εκατομμυρίων δολαρίων.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Genesis G80 EV Magma Concept

Στο περίπτερο της Genesis στην έκθεση του Πεκίνου βρίσκεται το G80 EV Magma Concept, με το πρωτότυπο να ξεχωρίζει από το νέο bodykit κατασκευασμένο...

Τέσσερα πρωτότυπα από την Nissan

Τα πρωτότυπα Epoch, Evo, Epic και Era παρουσίασε στην έκθεση του Πεκίνου η Nissan, πρωτότυπα που δημιουργήθηκαν σε συνεργασία με την Dongfeng Motor. Πρόκειται...

Δύο νέα ηλεκτρικά παρουσίασε η Toyota στη Κίνα

Στην έκθεση του Πεκίνου η Toyota παρουσίασε τα bZ3C και bZ3X, δύο νέα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Κίνας. Αποτελούν τις...

Mazda EZ-6 και Arata concept

Στην έκθεση του Πεκίνου η Mazda παρουσίασε τη νέα γενιά του 6. Ονομάζεται EZ-6, αναπτύχθηκε από την κοινοπραξία Changan Mazda και θα είναι διαθέσιμο...