Τον περασμένο Οκτώβριο η NextEV κατάφερε και σημείωσε με το Nio EP9 χρόνο στο Nurburgring 7:05.12, παίρνοντας τον τίτλο του ταχύτερου ηλεκτρικού αυτοκινήτου του κόσμου στη Πράσινη Κόλαση.


Η εταιρία όμως ήθελε να πάρει και το απόλυτο ρεκόρ στο Nurburgring και το κατάφερε μιας και έσπασε το 6:52.01 της Lamborghini Huracan Performante. Τι χρόνο έκανε; Το εντυπωσιακό 6:45.90, 6,11 δευτερόλεπτα γρηγορότερο από τον χρόνο της Huracan Performante και κατά 19,22 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το προηγούμενο ρεκόρ του.

Τι αλλαγές έγιναν και σημειώθηκε το ρεκόρ; Η εταιρία αναφέρει πως βελτιώθηκαν οι καιρικές συνθήκες, μιας και το προηγούμενο ρεκόρ είχε γίνει το περασμένο φθινόπωρο και πίσω από το τιμόνι του κάθισε ο οδηγός αγώνων Peter Dumbreck, που έχει τρέξει μεταξύ άλλων και στον 24ωρο αγώνα του Le Mans 6 φορές, και άλλες πέντε χρονιές στο DTM

Να θυμίσω πως το αμιγώς ηλεκτρικό hypercar διαθέτει τέσσερις ηλεκτροκινητήρες -έναν ανά τροχό- και τέσσερα ξεχωριστά κιβώτια ταχυτήτων, με τους ηλεκτροκινητήρες να παράγουν συνολικά 1 MegaWatt (1.360 άλογα), με την ροπή να φτάνει έως και τα 6.334 Nm στους τροχούς από τις 0 έως τις 7.500 σ.α.λ. Τα 0-100 χλμ/ώρα έρχονται σε 2,7 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 7,1 δευτερόλεπτα, τα 0-300 χλμ/ώρα σε 15,9 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 313 χλμ/ώρα, ενώ το 400αρι το κάνει σε 10,1 δευτερόλεπτα με ταχύτητα εξόδου τα 249 χλμ/ώρα. Η αυτονομία του φτάνει τα 427 χλμ, με τις μπαταρίες να φορτίζουν μέσα σε μόλις 45 λεπτά.

Το αυτοκίνητο έχει ενεργή αεροδυναμική, μπορεί να παράγει 24.000 Newtons κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα (τα διπλάσια από αυτά που παράγει ένα μονοθέσιο της F1) και πατά στο έδαφος με ζάντες διαστάσεων 19″ μπροστά και 21″ πίσω. Έχει μήκος 4.888 mm, πλάτος 2.230mm και ύψος 1.150 mm, ζυγίζει 1.735 κιλά, με τις υδρόψυκτες μπαταρίες ιόντων λιθίου να έχουν βάρος 635 κιλών, ενώ όλα τα carbon μέρη του 364 κιλά.

Το σασί του είναι carbon monocoque και έχει κατασκευαστεί ώστε να πληροί τις προδιαγραφές των LMP1 μονοθεσίων του Le Mans. Η ανάρτηση είναι ενεργή και ρυθμιζόμενη, με τα φρένα του να αποτελούνται από carbon-κεραμικούς δίσκους διαστάσεων 408x40mm μπροστά και 408x36mm πίσω, με εξαπίστονες δαγκάνες. Το NIO EP9 είναι σε θέση παράγει 3,3 G κατά το φρενάρισμα και 2,53 G στρίβοντας με 230 χλμ/ώρα.

Το Nio EP9 θα περάσει σε περιορισμένη παραγωγή και ήδη έχουν κατασκευαστεί 6 αυτοκίνητα, ενώ θα υπάρξουν τουλάχιστον ακόμη 10, με το καθένα να πωλείται έναντι 1,48 εκατομμυρίων δολαρίων.

  • ΙΟΟΟΟΟΟΥ !!!
    τοσο κρατησε η χαρα μας για την LAMBO στο ring !!!!

    παντως θα ηθελα να δω…αμα αντεχε ακομα εναν γυρο με τις μπαταριες σε full throttle !!!!! :-D

    • manowar

      σωπα μλκα αμα δει ο νικολας το αρθρο και διαβασει το βαρος κα τον χρονο την εχουμε γ@μησει..δεν πρεπει να ξαναμπουμε στο μπλογκ ΄-@

    • το εχουμε πει 1000δες φορες…..αναλογια κιλων ανα ιππο!!!!
      αυτο εχει κατω απο 2 κιλα στον ιππο……η huracan πανω απο 2 !!! ;-)

      + οτι εχει αλλη αεροδυναμικη….αλλα ελαστικα…αλλες ροπες….αλλα αλλα αλλα…….

    • manowar

      καλα καλα ψαχνε δικαιολογιες εσυ γιατι απο στιγμη σε στιγμη το διαβαζει και τοτε κατσε βαλε φραχτη στο κατεβατο που θα βρεις μροστα σου …@@ 1.700 κιλα μπουρουχα ειναι χαχαχαχαχαχ αλλα απο οτι φαινεται στριβει τραπεζι..

    • Mika

      Πες το ψεμματα!!! Η φαλαινα πηγε ταπα στο Ρινγκ!!!!
      :p

    • παντα τα Σ/Κ εβλεπα/διαβαζα τις πυλες του ανεξηγητου και καμια προφητεια……δεν θα με χαλασει και σημερα !!!! :-D

    • Φωτόνιον

      Χαχχαχαχχααχααχαα!!! Έλιωσα……..

    • NIKOS HomoAkatastatus

      Χα χα χα χα χα χα χα χα! : ) : )
      ΑΠΙΣΤΟΙ ΚΑΙ ΑΜΑΡΤΩΛΟΙ,XΡΟΝΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΔΕΝ πιστεύετε τον ΗομοΠροφήτη και θα αυτοτιμωρείστε από τις τύψεις και την συνείδηση σας! : )

  • georgekaras

    Aμαν μια μεγαλη μπαλαντεζα που βγηκε

  • Akis-F1 FAN

    Νιώθω σαν να μπήκαμε σε άλλη εποχή. Πήρε το ρεκορ του ρινγκ ηλεκτρικό….έπεσε το κάστρο ;-P

    • manowar

      Ε και πριν ηλεκτρικο ειχε το ρεκορ τοσα χρονια ρε απλα ηταν plug in με βενζινοκινητηρα το καστρο επεσε απο το 2013 με την πορσε ηλεκτροκαταστα ηταν και αυτή ?

    • Akis-F1 FAN

      Ε ντάξει άλλο hybrid άλλο καθαρά ηλεκτρικό….εξάλλου μετά είχαμε τη lambo που πήρε το ρεκόρ με NA κινητήρα και χυν@με στους τοίχους….τώρα να έρθει το μίξερ και να σου ρίξει 6 δεύτερα….βαρύ ;-P

    • manowar

      Μην βαζεις την μ@λακια αυτη με την λαμπο..η λαμπο ειναι αμαξι παλαιάς κοπης καθαρόαιμο σπορ ατμοσφαιρικο πισωκινητο αποτελεσμα κορυφαιων ιταλογερμανικων μαστοροχεριων..αυτο εδω του εριξε δεν του έριξε ειναι φρουλικο

  • Mika

    Eντυπωσιακο, που ενα σχετικα ασημο ηλεκτρικο υπεραυτοκινητο πραγματοποιει ουσιαστικα οσα υποσχεται, δηλαδη πραγματικα καταιγιστικες επιδοσεις..
    Γι αυτο και μονο, του αξιζουν συγχαρητηρια..
    Respect!

  • Sensei Konstantinos
  • Christos Dimou

    Ο χρόνος απλά είναι μία προγευση αυτών που θα έρθουν…

    Σε άλλα νέα…. Γράφει στο άρθρο… «μπορεί να παράγει 24.000 Nm κάθετης δύναμης στα 240 χλμ/ώρα»

    Η μοναδα δύναμης είναι το N (Newton) και όχι το Newton – meter (Nm) που είναι μονάδα ροπής όπως γράφεται εκ παραδρομής.

    10 N = 1kgr δύναμης άρα 24000 N = 2400 kgr δύναμης ή 2,4 τόνοι όσο μία GLS AMG 63 από την οποία έχουν αφαιρεθεί 200 kgr ???

  • mixalhs7

    Κάπως έτσι πιάνουν τόπο μέρος απ’τα 600 εκατ$ που επενδύθηκαν σε αυτό το made in china, ευρωπαϊκό/αμερικανικής σχεδίασης προϊόν που θα παραχθεί σε 6 μονάδες.

    • δηλαδη για να μην μπει μεσα πρεπει το λιγοτερο να πουληθει η καθε μοναδα 100.000.000 ?????

    • mixalhs7

      Τα 600 είναι η επένδυση της Baidu στην NextEV. Στο μοντέλο ΕΡ9 δαπανήθηκαν μέρος της επένδυσης αυτής που ίσως κάποτε μάθουμε το ακριβές ποσό!
      Για την ιστορία η Κινεζική Baidu έκανε μια τεράστια περιουσία κλέβοντας το database της Google. Με τα χρήματα που έδωσε στην NextEV προσελήφθησαν Ευρωπαίοι και Αμερικανοί ειδικοί για να δημιουργησουν το Κινεζικο αντίπαλο της tesla.
      Το ΕΡ9 δημιουργηθικε απ το μηδέν στο Μόναχο, πράγμα που γεννά το ερώτημα αν με τέτοιες πρακτικές οι Κινέζοι μπουν για τα καλά στο χορό τι θα απογίνουν δικές μας εταιρείες όπως η Ριμακ ή η Κονινγκσενγκ?

    • ευλογα ερωτηματα………..ο χρονος θα δειξει…..

    • manowar

      Εχουν ριξει πολλα λεφτα και στην φόρμουλα E

    • manowar

      Made in china ευρωπαικο αμερικανικής σχεδιασης χαχαχαχαχαχαχα

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Φοβερό! Εντυπωσιακός χρόνος αλλά το ρεκόρ το έχει ο Stefan Bellof (6:11). Kαυτό supercar το Nio EP9. (Μόνο για το χρόνο λέω και όχι για το ότι ήταν αγωνιστικό)

  • George Irene Ferrari

    Ωραιος και εντυπωσιακός χρόνος .Ομορφο σχεδιαστικά.
    ΑΛΛΑ μονο που ειναι καφετέρια, προσωπικα μου ειναι πλήρως αδιάφορο !!!!!Αν πεσω σε κωμα και ξυπνησω μετα απο 50 χρονια και εινι τα παντα ολα ηλεκτρικά μπορει να ψιλοασχοληθω με αυτο. Αλλα οσο μυρίζει βενζίνη, ΠΟΤΕ!!!!!

    • αν σου μυριζει βενζινη οσο κανεις βολτα/τρεχεις σε πιστες…..εχεις σιγουρα διαρροη και πρεπει να σταματησεις να το κοιταξεις !!!! :-P :-P
      καλη η μαστουρα…….αλλα πανω απολα η ασφαλεια !!!! :-D

    • Ferrari_PurePassion

      Το προτιμώ, απο το να με χτυπήσει το ρευμα!!!!????

    • χα !!!! δεν το σκεφτηκα οτι μπορει να παθεις ηλεκτροπληξια 1!!!!!! μ@λ@κι@ !!!!!!! χααχχααχ