Η Renault παρουσιάζει την Trophy έκδοση του νέου Megane RS. Μηχανικά φορά τον 1.800αρη turbo κινητήρα που πληροί τις προδιαγραφές Euro 6d-TEMP και αποδίδει 300 άλογα με 420 Nm ροπής όταν συνδυάζεται με το EDC αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και 400 Nm ροπής, όταν συνδυάζεται με το 6-τάχυτο μηχανικό.
Η βελτίωση του κινητήρα προέρχεται από τις αλλαγές στη τουρμπίνα και στο νέο σύστημα εξάτμισης. Η τουρμπίνα του Renault Megane R.S. Trophy περιστρέφεται με 20.000 σ.α.λ, έχοντας κεραμικά ρουλεμάν, τα οποία είναι ελαφρύτερα σε σχέση με τα ατσάλινα, μειώνοντας κατά 30% την παραγόμενη τριβή, κάτι που μεταφράζεται σε καλύτερη απόκριση. Η εξάτμιση διαθέτει μηχανική βαλβίδα, μια διάταξη που συναντάμε πρώτη φορά σε ένα Megane R.S.
Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 5,7 δευτερόλεπτα, τα 80-120 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,1 δευτερόλεπτα με 3η σχέση στο κιβώτιο ταχυτήτων, έχοντας τελική ταχύτητα 260 χλμ/ώρα.
Το Renault Megane R.S. Trophy βασίζεται στην έκδοση Cup, ζυγίζει 1.419 κιλά, έχει σκληρότερη ανάρτηση, Τόρσεν μπλοκέ διαφορικό, σύστημα τετραδιεύθυνσης. δίσκους διαστάσεων 355 mm και νέας σχεδίασης ζάντες 19″. Στο εσωτερικό μπορούν να τοποθετηθούν bucket καθίσματα της Recaro επενδυμένα με Alcantara και τοποθετημένα 2 εκατοστά χαμηλότερα.
Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν μέσα στο τέταρτο τρίμηνο του 2018.