Επίσημο: Mercedes A-Class Sedan

Σχετικά άρθρα

Σχεδόν έξι μήνες μετά τα αποκαλυπτήρια της τέταρτη γενιά της A-Class, η Mercedes παρουσίασε σήμερα την sedan έκδοση του μοντέλου. Αυτό δεν διαφέρει σε τίποτα σε σχέση με την A-Class Sedan με το μακρύ μεταξόνιο, που έδειξε -τον περασμένο Απρίλιο- η εταιρία στην έκθεση του Πεκίνου, παρά μόνο στις εξωτερικές διαστάσεις.

Μιλώντας για αυτές, η νέα A-Class Sedan έχει μήκος 4.549 χλστ., πλάτος 1.796 χλστ., και ύψος 1.446 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.729 χλστ.. Έτσι, το μήκος της είναι μικρότερο από την CLA (4.640 χλστ.), αλλά το μεταξόνιο της μεγαλύτερο κατά 30 χλστ., καθώς βασίζεται στη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί και το hatchback μοντέλο.

Στον βασικό εξοπλισμό, η τέταρτη γενιά της A-Class διαθέτει διαιρούμενα πίσω καθίσματα 60:40, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχουν καθίσματα 40:20:40, όπως επίσης και η δυνατότητα τοποθέτησης της πλάτης των πίσω καθισμάτων σε πιο όρθια θέση, προκειμένου να αυξηθεί η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 420 λίτρα, κάτι που σημαίνει ότι είναι αυξημένος κατά 50 λίτρα σε σχέση με την hatchback έκδοση.

Η Α-Class Sedan είναι το πιο αεροδυναμικό μοντέλο που έχει παρουσιάσει ποτέ η Mercedes, καθώς ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις Cd 0,22. Σχεδιαστικά και μέχρι την μεσαία κολώνα δεν έχει καμία διαφορά σε σχέση με την 5-θυρη A-Class, ενώ το πίσω μέρος έχει περάσει σχεδόν αυτούσιο από το Concept A Sedan, που είδαμε τον Απρίλιο του 2017. Οι ζάντες είναι διαστάσεων από 16 έως 19″, με το μοντέλο να προσφέρεται με δύο διαφορετικές γρίλιες.

Το αυτοκίνητο προσφέρεται με δύο διαφορετικά setup αναρτήσεων στον πίσω άξονα. Συγκεκριμένα οι απλές εκδόσεις A 200 και A 180d διαθέτουν ημιάκαμπτο άξονα, ενώ οι ακριβότερες και δυνατότερες εκδόσεις φέρουν ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Στον μπροστά άξονα και στις δύο περιπτώσεις συναντάμε γόνατα MacPherson, ενώ στον πρόσθετο εξοπλισμό συναντάμε και ενεργές αναρτήσεις.

Η νέα A-Class προσφέρει καλύτερα ηχομονωτικά υλικά ενώ το σύστημα διεύθυνσης φέρει ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση είτε με μεταβλητή σχέση ανάλογα της έκδοσης. Το σύστημα διεύθυνσης συνεχίζει να είναι ελαφρύ, ενώ έγινε πιο άμεσο σε σχέση με τους ανταγωνιστές του μοντέλου, μεταφέροντας στον οδηγό περισσότερη ακρίβεια και περισσότερες πληροφορίες, κάτι που κάνει τη νέα A-Class πιο οδηγοκεντρική.

Η παραγωγή της νέας A-Class Sedan θα ξεκινήσει αργότερα μέσα στο έτος στην πόλη Aguascalientes, του Μεξικού, με την Daimler και τη Nissan να κατέχουν η κάθε μια το 50% των μετοχών του εργοστασίθου. Από το 2019, η παραγωγή της νέας A-Class Sedan θα γίνεται και στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz, στην πόλη Rastatt στη Γερμανία.

Μηχανικά, βασικός κινητήρας στην έκδοση A200 είναι ο M282 1.330αρης turbo απόδοσης 163 ίππων με 250 Nm ροπής που συνδυάζεται είτε με 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο, είτε με 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη.

Ακολουθεί η έκδοση A 250 με τον Μ 260 2,0-λίτρων απόδοσης 225 ίππων με 350 Nm ροπής που προσφέρεται μονάχα με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη, με την έκδοση A 180 d να φορά τον 1.5000αρη OM 608 diesel κινητήρα 116 ίππων με 260 Nm ροπής που συνδυάζεται μονάχα με το 7-τάχυτο αυτόματο διπλού συμπλέκτη. Στο μέλλον θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες, με την A-Class να είναι προσθιοκίνητη, με το σύστημα τετρακίνησης να βρίσκεται στον πρόσθετο εξοπλισμό.

Η Α-Class εξοπλίζεται με συστήματα ημι-αυτόνομης οδήγησης Active Distance Assist και Active Steering Assist, που της επιτρέπουν μεταξύ άλλων να μειώνει αυτόματα ταχύτητα όταν πλησιάζει σε διασταυρώσεις, κυκλικούς κόμβους και στροφές.

Το εσωτερικό προέρχεται αυτούσιο από το hatchback μοντέλο, και έτσι διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων 10,25″, αλλά και οθόνη 10,25″ για το συστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MBUX, παρόμοια υλοποίηση που συναντάμε στις E-Class και S-Class, ενώ αναμένεται και στην ανανεωμένη C-Class.

Η βασική έκδοση θα διαθέτει οθόνες 7″, η μεσαία έκδοση πίνακα οργάνων 7″ και σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,25″, με τη κορυφαία έκδοση να διαθέτει τις διπλές οθόνες των 10,25″. Υπάρχει κρυφός LED φωτισμός που μπορεί να αναπαράγει 64 διαφορετικά χρώματα, 52 περισσότερα από αυτές που παράγει το αντίστοιχο σύστημα της τωρινής γενιάς, με το τιμόνι να προέρχεται από την S-Class. Οι κυκλικοί αεραγωγοί μοιάζουν αρκετά με αυτούς των E-Class Coupe και Cabriolet.

Επίσης το μοντέλο μπορεί να εξοπλιστεί με σύστημα φωνητικών εντολών που ενεργοποιείται με την φράση “Hey Mercedes”.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Πατέντα της Ferrari αποκαλύπτει εξακύλινδρο υβριδικό κινητήρα υδρογόνου

Η Ferrari έχει προχωρήσει στη κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας για έναν υβριδικό εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα που τροφοδοτείται με υδρογόνο. Τα σχέδια παρουσιάζουν μια πληθώρα...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr