Σε συνέχεια των δοκιμών των μπαταριών, που πραγματοποιήθηκαν πρόσφατα στην πίστα Grobnik στην Κροατία, ο οδηγός αγώνων Jordi Gené συνέχισε τις δοκιμές του e-Racer στην πίστα Castellolí της Βαρκελώνης.

Οι νέες δοκιμές έγιναν προκειμένου να επαληθευτεί η μέγιστη ισχύς των κινητήρων, η διαχείριση ισχύος σε σχέση με τη θερμοκρασία όλων των εξαρτημάτων, ιδίως των μπαταριών, εξετάζοντας στενά την απόκριση στην επιτάχυνση, το σύστημα πέδησης και το σύστημα ανάκτησης ενέργειας. Στόχος των δοκιμών είναι να συνεχίσουν να γίνονται προσαρμογές που να μεγιστοποιούν την απόδοση και την αξιοπιστία κάθε εξαρτήματος.

Στο επόμενο test το Σεπτέμβριο, οι μηχανικοί και τεχνικοί της Cupra θα επικεντρωθούν στη βελτίωση των χρόνων γύρου του ηλεκτρικού αγωνιστικού μοντέλου τουρισμού, το οποίο στοχεύει να ανατρέψει τις ισορροπίες των σημερινών TCR ανταγωνιστών του στην πίστα και να καταφέρει να κατακτήσει το πρωτάθλημα.

H δουλειά που επιτελείται από την ισπανική τεχνική ομάδα της έχουν σαν στόχο να επιτρέψουν στο e-Racer, το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό αγωνιστικού αυτοκίνητου τουρισμού, να έχει τη δική του κατηγορία ηλεκτρικών αγωνιστικών οχημάτων τουρισμού, την eTCR, στο πρωτάθλημα του 2020.

Ο διευθυντής της Cupra Racing, Jaime Puig, επεσήμανε ότι:

Με το Cupra e-Racer θέλουμε να αποδείξουμε πως το μέλλον των αγώνων είναι ηλεκτρικό και ότι ένα eTCR είναι εξίσου ανταγωνιστικό ή και ακόμα περισσότερο από τα βενζινοκίνητα αγωνιστικά αυτοκίνητα. Πιστεύουμε ότι τα αποτελέσματα των δοκιμών που πραγματοποιούμε στη πίστα συμβάλλουν στην ενθάρρυνση όλων των μαρκών και ελπίζουμε πως η κατηγορία eTCR θα γίνει πραγματικότητα.

Ο Jordi Gené, επίσημος οδηγός δοκιμών και εξέλιξης, περιγράφοντας την πρώτη του γνωριμία με τον κόσμο των ηλεκτρικών αγωνιστικών αυτοκινήτων, δήλωσε:

Έχει εντυπωσιακή επιτάχυνση και η σωστή τοποθέτηση των μπαταριών παρέχει χαμηλό κέντρο βάρους με πολύ καλύτερη από το αναμενόμενο αίσθηση οδήγησης. Το μόνο περιθώριο βελτίωσης που εντοπίζουμε σε αυτή την φάση είναι το φρενάρισμα, καθώς είναι προφανές πως ένα βαρύτερο αυτοκίνητο είναι πιο δύσκολο να φρενάρει με ακρίβεια.

Σύμφωνα με την εταιρία, το e-Racer αντισταθμίζει το αυξημένο βάρος του λόγω των μπαταριών με την μεγαλύτερη ισχύ του, επιτρέποντας του να ξεπερνάει ένα TCR στη πίστα. Η μπαταρία ζυγίζει 450 κιλά και φορτίζει πλήρως μέσα σε 40 λεπτά. Το αγωνιστικό διαθέτει roll cage, κάμερες αντί για πλαϊνούς καθρέπτες, αρκετό ανθρακόνημα, νέο τιμόνι και τρεις ψηφιακές οθόνες.

Το αγωνιστικό βασίζεται στο Cupra Leon TCR και φορά έναν ηλεκτροκινητήρα 408 ίππων, ο οποίος μπορεί να παράγει έως και 680 άλογα στο μέγιστο επίπεδο της απόδοσής του. Φορά μια μπαταρία 65 kWh και 6.072 κελιών (που ισοδυναμεί με μία μπαταρία για 9.000 κινητά τηλέφωνα) και θα συμμετέχει στο πρωτάθλημα World Touring Car Cup της FIA στη κατηγορία E TCR. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,2 δευτερόλεπτα έχοντας τελική ταχύτητα 270 χλμ/ώρα.