Έχουμε δει πολλά video στα οποία αυτοκίνητα δοκιμάζονται στο τεστ αποφυγής ταράνδου, το λεγόμενο και ως moose test και στο συγκεκριμένο video θα δεις πως το Nissan Kicks, με απενεργοποιημένο το ESP, μπορεί να τουμπάρει χωρίς ο οδηγός να καταλάβει το πως συνέβη, με το αυτοκίνητο να κινείται με περίπου 65 χλμ/ώρα.

  • bulgary

    Εντάξει είναι και λίγο και αδικία τώρα που έβαλαν το ντάτσουν με απενεργοποιημένο esp….τι περίμεναν να κάνει δηλαδή;

    • SkidRAW

      μα εδω και αλλα που δεν ειναι ντατσουν υποτιθεται αποτυγχανουν με ανοιχτα τα esp…θα συμφωνησω στο δευτερο σκελος…τι περιμεναν να κανει το υπεριψωμενο τουβλο με κλειστα τα esp?

  • xtra

    kick..ass…

  • georgekaras

    Λαθος τιτλος να πως τα suv ειναι σαβουρες χωρις τετρακινηση

  • Chris

    μας έχουν μουρλάνει με τα SUV κουβάδες και μετά τους φταίνε που αναποδογυρίζουν με το κέντρο βάρους στο θεό

  • Anestis Genk

    Η lotus elise τα καταφέρνει χωρίς esp πάντως.

  • endopandou

    μερικά σχόλια φαίνονται σα να έρχονται απ τη δεκαετία του 90. Γνώση μπανανίας στο επιεικέστερο…
    Στο σημαντικότατο τεστ ταράνδου να μερικά παραδείγματα τι κάνει ο αφρός που προσκυνάνε και τόσο επιθυμούν οι γνώστες…
    https://www.youtube.com/watch?v=yjF9Q7cJ2sE&index=12&list=PLNmslSiAisj9t4x7XMkGG9SDtJZrO6N6L&t=60s

    https://www.youtube.com/watch?v=XYqmHTex9rw

    https://www.youtube.com/watch?v=VQ_zs1qrENk&t=24s

    https://www.youtube.com/watch?v=ENYMnfGVE7E

    δύο τυχαία “καλά-ασφαλή” ξέρεις εξ αυτών που πουλάνε επί τη εμφανίσει -τρομάρα στους γνώσται-, κλαίω…
    https://www.youtube.com/watch?v=99nS57wZ0AY&t=38s

    https://www.youtube.com/watch?v=xSgfvwqXpm8

    το φέρετρο που αι γνώσται αβλεπί θα έβαζαν μέσα την οικογένειά τους

    https://www.youtube.com/watch?v=22Z6Sktehc4&index=15&list=PL85CCCDE7E29E87C5&t=0s

    και μερικά σαβάκια από αυτά που δεν το χουν με τις μεταφορές βάρους καθότι δικίνητα ψηλά τούβλα… κλαίω γοερά γαμώτοο
    https://www.youtube.com/watch?v=O9K58SEfHPA&list=PLNmslSiAisj9t4x7XMkGG9SDtJZrO6N6L&index=11&t=47s

    https://www.youtube.com/watch?v=DSRd2cP7Ck8

    https://www.youtube.com/watch?v=leDJSuHXJTY

    το ντατσουνάκι σπέσιαλ αφιέρωση στην ποιότητα γνώσεων μερικών ελιτιστών.
    φορ δε ρέκορντ χρησιμοποιείται εναλλακτικά και ως φερμουάρ στόματος…

    https://www.youtube.com/watch?v=zS1SNF3V5e4&t=37s&index=14&list=PLNmslSiAisj9t4x7XMkGG9SDtJZrO6N6L

    • Chris

      δεν είπαμε ότι όλα τα suv είναι μάπα και μη ασφαλή, απλά έχει γίνει πλύση εγκεφάλου και όλες οι εταιρίες βγάζουν suv σε όλες τις κατηγορίες. Αν τώρα το λεον τα πάει σκατά και το υπερυψωμένο suv καλά, σίγουρα δεν φταίνε οι νόμοι της φυσικής που λένε το αντίθετο, αλλά το πως χρησιμοποιεί η κάθε εταιρία τα ηλεκτρονικά.

    • endopandou

      Ακριβώς. Η ιστορία της πλύσης αποδεικνύεται απ τα παραπάνω βιντεάκια τα οποία δείχνουν καθαρά πως η πλύση αφορά στις δυνατότητες του αφρού.
      σημ: στον αφρό κατατάσσονται λόγω μεγέθους, κύρους και κυρίως τιμής, καθότι το γνωστό μάρκετινγκ “ότι πληρώνεις παίρνεις” βασιλεύει στα μυαλά των απανταχού απαίδευτων.

      Ο αφρός λοιπόν απ ότι βλέπουμε τα πήγε από μέτρια έως χάλια, γιατί όμως; Αφού είναι χαμηλό και φαρδύ σκέφτεται το τάδε αγόρι της γνώσης. Χμμμ αγόρι μου έχει μισή βάση το σκεπτικό σου, όμως ζεις στα 90ς και μάλιστα με ημιμάθεια (μπορεί να στοιχειοθετηθεί αυτή η κουβεντα). Στη σημερινή εποχή παίζουν σημαντικότερο ρόλο τα ηλεκτρονικά αλλά όχι επί τη εμφανίσει όπως ίσως καταλαβαίνεις αλλά με τις ατελείωτες έξτρα ώρες δουλειάς που αφιερώνει το τάδε εργοστάσιο έναντι του δείνα.
      Όσο πιο νέα τα μοντέλα δε, τόσο πιο εξελιγμένο το σετάρισμα στο σύνολο των ηλεκτρονικών (δεν είναι μόνο το esp), ενώ στις περισσότερες περιπτώσεις τα μεγαλύτερα μοντέλα συνήθως χαίρουν περισσότερης προσοχής στη ρύθμιση έναντι των μικρότερων (τυχαίο παράδειγμα bmw 3 έναντι 2)
      Αυτό το τόσο σημαντικό στοιχείο είναι που δεν αναφέρουν αρκετοί δημοσιογράφοι του ειδικού τύπου είτε γιατί έχουν μαύρα μεσάνυχτα είτε γιατί είναι προσκείμενοι. Είτε και για τα 2 ενίοτε.
      Το αγόρι της γνώσης ωστόσο ως γνήσιος κυπρίνος χωνεύει οτιδήποτε γραπτούλι το βολεύει αμάσητο… Τζίζας πχιά

      Μεταφορά βάρους δια τεστ ταράνδου λοιπόν από νορμάλ οδηγούς, aka ίσως ότι πιο σημαντικό σε οδήγηση νορμάλ αυτοκινήτων που ωστόσο αφορά όλους.
      Απ τη μια βλέπουμε γνήσια suv οδοστρωτήρες στο χώμα όπως το x-trail να διαπρέπουν έναντι του μικρού αδερφού κασκάι, μα και έναντι ασφάλτινα προσανατολισμένων αντιπάλων όπως ντισκόβερι μακάν κόντιακ xc-60 τιγκουάν ατέκα (αν και τα τελευταία 2 είναι πιο μικρά, τα πρώτα 2 πιο μεγάλα), απ την άλλη μικρά αυτοκινητάκια πόλης όπως το τζαζ να ξεφτιλίζει κυριολεκτικά ειδικές κατασκευές όπως bmw m2 και να ταπεινώνει μερσεντικά και πορσικά.
      Γιατί; Είπαμε επένδυση σε δοκιμές έντιμα και με σεβασμό στον πελάτη, έναντι κατεστημένου, με την προσπάθεια να αποτυπώνεται σε εικόνα. Ευτυχώς. Ζούμε εποχές ηλ. βοηθημάτων λοιπόν.- Ξαναευτυχώς.

      Σόρυ απ τα αγόρια δια το σκληρόν της τοποθέτησης, συνήθως οι γνωμάρες τους είναι αόρατες, απλά τώρα με έβαλε ο διάολος να διαβάσω…

    • Chris

      Συμφωνώ ότι τα ηλ. βοηθήματα έχουν προσδώσει μεγάλη ασφάλεια στα αυτοκίνητα, αλλά δε θα πρέπει να θεωρούνται πανάκεια, γιατί πολύ εύκολα κάποιος επαναπαύεται , αλλά ό,τι ηλεκτρονικά και να έχεις η φυσική είναι πάντα εκεί!
      Επίσης το τεστ ταράνδου είναι ένα τεστ, όπου παίζουν ρόλο πολλοί παράγοντες και κυρίως τα ελαστικά-ρυθμίσεις sport-ρύθμιση αναρτήσεων κτλ και πιστεύω ότι τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα θα έχουν τελείως διαφορετική συμπεριφορά πχ με διαφορετικά λάστιχα ή διαφορετικό mode. Είδα πχ. περιπτώσεις αυτοκινήτων να φέρνουν κωλοτούμπες επειδή τα λάστιχα που είχαν πάνω είχαν υπερβολική πρόσφυση! Άρα επίσης το τεστ αυτό δεν πρέπει να θεωρείται πανάκεια, όσον αφορά την ασφάλεια ενός αυτοκινήτου.