Το DriveTribe, το ιντερνετικό εγχείρημα των Jeremy Clarkson, Richard Hammond και James May κατά τα πρώτα δύο χρόνια της λειτουργίας του έχει χάσει 13,8 εκατ. ευρώ (12,5 εκατ. λίρες Αγγλίας). Συγκεκριμένα το 2017 έχασε 9,17 εκατ. ευρώ και το 2016 4,64 εκατ. ευρώ.

Στη χρηματοδότηση της πρωτότυπης πλατφόρμας κοινωνικής δικτύωσης, εκτός από τους τρεις παρουσιαστές, συμμετέχει ο παραγωγός Andy Wilman, ο επιχειρηματίας Ernesto Schmitt και η 21st Century Fox που επένδυσε σε αυτό 6,5 εκατομμύρια δολάρια.

Η εταιρία πιστεύει πως τα έσοδα του DriveTribe θα αυξηθούν σταθερά μέσα στο διάστημα 2018-2019.