Η Abarth ανακοίνωσε την αναβάθμιση της γκάμα του 595, η οποία πλέον έχει νέα δομή, καθώς και άλλες, μικρότερες αλλαγές. Ανεξαρτήτως έκδοσης αμαξώματος (hatchback ή convertible), η γκάμα αποτελείται πλέον από πέντε διαφορετικά μοντέλα: το 595, το 595 Pista, το 595 Turismo, το 595 Competizione και το ειδικό 695 Rivale.

Το καθένα διαθέτει διαφορετική ιπποδύναμη από τον αναβαθμισμένο 1,4-λίτρων T-Jet κινητήρα, ο οποίος συμμορφώνεται πλέον με τις εκπομπές Euro 6D-Temp. Όλα τα μοντέλα της γκάμας έχουν ειδικά χαρακτηριστικά που έχουν επιλεγεί για να επιβεβαιώσουν την sport τους φύση και να ενισχύσουν την απόδοση. Για παράδειγμα, το εμπρός μέρος έχει επανασχεδιαστεί και διαθέτει μια πολύ μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα για να βελτιώσει τη διαχείριση της θερμότητας στο χώρο του κινητήρα, αυξάνοντας την ικανότητα ψύξης κατά 18%.

Ακόμα, όλα τα μοντέλα διαθέτουν πολυελλιπτικά φωτιστικά σώματα και LED φώτα ημέρας ως στάνταρ εξοπλισμό, με τα φώτα xenon να διατίθενται κατόπιν παραγγελίας.

5595

Στην βάση υπάρχει το 595, με τον κινητήρα να αποδίδει 145 άλογα με 206 Nm ροπής, για να ακολουθήσει το 595 Pista, ο οποίος παράγει 160 άλογα και 230 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.000 σ.α.λ. Για τα 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 7,3 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 216 χλμ/ώρα, με τον κινητήρας να συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο 5-τάχυτο κιβώτιο ή προαιρετικά με ένα robotised σειριακό.

4595 Pista

Το Pista πλέον διαθέτει στάνταρ την εξάτμιση Record Monza Attivo, η οποία εξοπλισμένη με μια ενεργή βαλβίδα που ελέγχεται από το κουμπί Sport. Πατώντας αυτό, ανοίγει η βαλβίδα εξαγωγής και ο βρυχηθμός του κινητήρα γίνεται πιο βαθύς και έντονος. Ακόμα, πατάει σε ζάντες 17 ιντσών και ελαστικά διαστάσεων 205/45, και μέσα τους φωλιάζουν διάτρητοι/αεριζόμενοι εμπρός δίσκοι, διαμέτρου 284×22 χλστ., με αγωνιστικά τακάκια Ferodo HP 1000, και πίσω απλοί δίσκοι διαμέτρου 240×11 χλστ.. Η πίσω ανάρτηση είναι της Koni και διαθέτει τεχνολογία FSD, τα ελατήρια είναι της Eibach.

3595 Turismo

Έπειτα, το 595 Turismo στοχεύει σε πελάτες που θέλουν περισσότερο στυλ, αποκλειστική κομψότητα, λεπτότητα και ραφινάρισμα, άνεση και σπορτίφ αίσθηση προσανατολισμένη στον κόσμο του “Gran Turismo”. Γι ‘αυτό εξοπλίζεται με δερμάτινη ταπετσαρία στο εσωτερικό και ένα αποκλειστικό ασημί ματ Asfalto Grey χρώμα, φιμέ πίσω παράθυρα, λεπτομέρειες χρωμίου. Ο κινητήρας αποδίδει 165 άλογα, ενώ υπάρχουν βελτίωσεις στη γεωμετρία της ανάρτησης και το σύστημα πέδησης.

2595 Competizione

Στην κορυφή της γκάμας του 595 υπάρχει η έκδοση Competizione, το πιο “σκληροπυρηνικό” εξ αυτών, με τον κινητήρα να αποδίδει 180 άλογα και 250 Nm ροπής. Αυτό προαιρετικά διαθέτει μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ενώ πατάει στα αμορτισέρ FSD (Frequency Selective Dampers) της Koni σε όλες τις άκρες, που βελτιώνουν σημαντικά την συμπεριφορά του αυτοκινήτου στο δρόμο. Αυτά συνδυάζονται με τα κόκκινα ελατήρια της Brembo που διαθέτουν επικάλυψη σιλικόνης, ενώ ειδικά για το Competizione, οι αντιστρεπτικές τόσο εμπρός, όσο και πίσω, είναι παχύτερες.

Ακόμα φοράει την εξάτμιση Record Monza Attivo και τα σπορ καθίσματα “Abarth Corse by Sabelt”, νέες 17άρες ζάντες αλουμινίου Supersport, κατακόκκινες τετραπίστονες αλουμινένιες monoblock δαγκάνες της Brembo στον εμπρός άξονα, που πιέζουν αεριζόμενους δίσκους 305×28 χλστ., ενώ πίσω υπάρχουν μονοπίστονες δαγκάνες με δίσκους διαμέτρου 240×11 χλστ.

Για τα 0-100 χλμ/ώρα ανακοινώνεται ότι το αυτόματο χρειάζεται 6,9 δευτ. και 6,7 το χειροκίνητο, ενώ -μαζί με το 595 Pista- διατίθεται σε ένα ολοκαίνουριο πράσινο χρώμα, το Adrenalina Green.

1695 Rivale

Τέλος, Abarth σε συνεργασία με την Riva συνεχίζουν την έκδοση 695 Rivale. Ο λόγος δημιουργίας του μοντέλου είναι προκειμένου να εορταστούν τα 175στα γενέθλια της εταιρίας κατασκευής σκαφών, με το 695 Rivale να προσφέρεται τόσο με κλειστή οροφή όσο και ως cabrio και να είναι βαμμένο σε Riva Evening Blue και Shark Grey χρώμα, έχοντας μια διπλή πράσινη ρίγα να διατρέχει το σώμα.

Στο εσωτερικό συναντάμε carbon και μπλε διακοσμητικά, με τα ξύλινα διακοσμητικά μαόνι για το ταμπλό να βρίσκονται στον πρόσθετο εξοπλισμό. Επίσης υπάρχουν νέες ζάντες αλουμινίου, ειδικά σηματάκια και μαύρες/μπλε δερμάτινες επενδύσεις. Υπάρχουν σατινέ χρωμιομένες χειρολαβές και κίνηση παίρνει από τον 1.400αρη κινητήρα απόδοσης 180 ίππων με 250 Nm ροπής. Ζυγίζει 1.045 κιλά, τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 6,7 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 225 χλμ/ώρα.

  • Mika

    Ακομα και μετα απο τοσα χρονια παραμενει μπομπα το πιτσιρικι….
    Ωραιο και το νεο λαχανι χρωμα…

  • Spider

    Εδώ και μήνες πάνω κάτω αυτή είναι η δομή…
    Επίσης στο επίσημο link της abarth γράφει ότι όλα φέρουν μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης επιπλέον του TTC!!!!!!!
    Τα 595 και το Pista φοράνε την τουρμπίνα της IHI για μειωμένο lag ενώ τα tourismo, competizione και rivale την 1446 της Garett.
    Τα (στάνταρ) φρένα σε όλα τα Abarth είναι 284 μπροστά 240 πίσω με τρυπητούς δίσκους στην έκδοση pista και 305 mm μπροστά με 4πίστονες από την competizione και πάνω.
    Τέλος οι μεγαλύτεροι αεραγωγοί για βελτιωμένη ψύξη παρουσιάστηκαν στο face lift του 2016.
    Συνεπώς τίποτε το νεότερο εκτός ίσως από το πράσινο χρώμα της φωτό.

    • spiros

      Eχεις απολυτο δικιο. Δεν καταλαβαινω γιατι τα λενε τωρα αφου ισχυουν εδω και πολλους μηνες.Ουδεν νεο. Αν θελουν να προσελκυσουν νεους πελατες ας κανουν οντως κατι νεο.

  • liospi

    παραμένει το κακό αυτόματο κιβώτιο;

  • Mad Hatter

    TD04 και είσαι αστέρι.

    • Spider

      Do you know about lag, turbo lag?

    • Mad Hatter

      τι να το κάνεις να έχεις λίγο lag, και να μην πάει βήμα στα ψηλά γιατί θα κλάνει η τουρμπινα? εξάλλου αφτο set up κάνουν οι περισσότεροι , οπότε αυτοί κάτι θα ξέρουν καλύτερα.

    • Spider

      Εξαρτάται την ηλικία του οδηγού και κατά συνέπεια την χρήση.
      Στην κόντρα λίγο ενδιαφέρει το lag. Στο βουνό όμως ή στην πίστα το lag δεν βοηθά να πας γρήγορα.
      Το set up με την TD04 το κάνουν οι περισσότεροι πρώτον, γιατί είναι το ποιό οικονομικά προσιτό (2500-3000 με εξάτμιση,ιντερκούλερ,τουρμπίνα,μπεκ,μαπ,αισθητήρα πίεσης,σωληνώσεις,downpipe και πρόγραμμα), δεύτερον γιατί αυτό ξέρουν τα περισσότερα μαστόρια και τρίτον γιατί όλοι θέλουν κάτι δοκιμασμένο και σίγουρο.
      Με την GT1446 το κόστος με καινούργια πάντα ανταλλακτικά πηγαίνει στα 4000+ και χωρίς νέα πολλαπλή εξαγωγής, μόνο με αντάπτορα, είναι όμως ίσως η πιο ισορροπημένη λύση, για δύναμη με λιγότερο lag.
      Έχω οδηγήσει και τα 2 set up όπως επίσης και ένα άλλο με υβριδική (μεγάλη) Garett. Πολύ lag,πάρα πολύ δύναμη, μεγάλο κόστος αφού θέλει και νέα πιστόνια-μπιέλες, ενώ η δύναμη πλέον δημιουργεί και άλλα θέματα…

    • Mad Hatter

      είναι καλό για τα κιλά του , εγώ czt εχω στα 200 ρόδα, που είναι κάτι παρεμφερές, για βουνό δεν έχω εμπειρία, αλλά σε στροφές γενικά δεν είναι σταθερές αυτές οι καρότσες, το punto αντιθέτως εχει ένα ποιο ισορροπημένο σύνολο.

    • Spider

      Και όμως, το 595 με τα 160ps και το ΤΤC on στρίβει εξαιρετικά αν ο δρόμος είναι σχετικά καλός.

    • Mad Hatter

      μεγαρα τι χρόνο κάνει? σαν πρώτο στάδιο πάντα οχι stock. γιατί βλέπω τα mx5 που είναι βηματοδότες και κάνουν πολύ καλούς χρόνους, εκεί είναι που φενετε το καλό σασί. πχ τα czt μέχρι 1,15 ποιο κάτω για κανένα λόγο δυστυχώς.

    • Spider

      Δεν γνωρίζω φίλε μου, ούτε με απασχόλησαν ποτέ οι χρόνοι με πολιτικά αυτοκίνητα.

    • Mad Hatter

      κακός, είναι της μόδας τελευταία.