Μετά από την καταστροφική πρώτη μέρα για τον Thierry Neuville, του οποίου έσπασε η εμπρός αριστερά ανάρτηση, αλλά και του Sebastien Ogier, ο οποίος είχε δυο κλαταρίσματα και έξοδο σε δέντρο, την πρωτοπορία στην γενική κατάταξη πήρε ο Ott Tanak. Ο Εσθονός με συνετή και έξυπνη οδήγηση απέφυγε τις πολλές προκλήσεις των χωμάτων της γειτονικής χώρας, ο αγώνας της οποίας γύρισε στο ημερολόγιο του WRC μετά από οκτώ χρόνια και σε γενικές γραμμές αποδείχτηκε «σπαστήρι».

Αυτή ήταν η τρίτη συνεχόμενη νίκη του Tanak, ο οποίος πλέον είναι σοβαρός διεκδικητής του πρωταθλήματος καθώς ανέβηκε στην δεύτερη θέση της βαθμολογίας των οδηγών, ενώ η Toyota με το αξιόπιστο και γρήγορο Yaris WRC, πέρασε στην πρώτη θέση του πρωταθλημάτων κατασκευαστών.

Στη δεύτερη θέση του αγώνα τερμάτισες ο Hayden Paddon με το Hyundai i20 WRC, ο οποίος ανέβηκε για πρώτη φορά στο podium φέτος. O Neuville νίκησε στην σημερινή power stage και πρόσθεσε πέντε βαθμούς στο ενεργητικό του.

  • georgekaras

    Αυτοκτονει ξανα η Χιουνται

  • gronholm89

    “οδηγώ αργά για να φτάσω γρήγορα” Εκτός τόπου και χρόνου η Toyota στην Τουρκία, αλλά χάρις στην ατυχία των Ford κ Hyundai έκανε το 1-2..

    • vaggscoobys

      Ναι τα toyota δεν ήταν τα ταχύτερα αυτό το σ/κ.αλλά ήταν έξυπνοι οι οδηγοι,αξιόπιστο το αμαξι και αυτό αρκεί.άτυχη ήταν και η Toyota σε άλλα ραλι.

    • gronholm89

      Ούτε αξιόπιστο είναι το Yaris! Έχουν αντιμετωπίσει άπειρα προβλήματα φέτος με τον κινητήρα! Ευτυχώς με την αναβάθμιση που έφεραν πριν τη Φινλανδία, δείχνει να πηγαίνει καλά!

    • Herc

      Μην γραφεις ότι θελεις.Στην Τουρκια ετρεξε με τον παλιο κινητηρα και όχι με τον καινουργιο αναβαθμισμενο που πεταγε και κοιτάγανε το Yaris με το κυαλι σε Φινλανδια και Γερμανια.Ο λογος ότι ο καινούργιος κινητήρας εχει ομολγκασιον για το αμαξωμα τις φινλανδιας και μετα, ενώ στην Τουρκια ετρεξε μα το σασι τις Σαρδηνιας.Είναι θεμα των παραξενων κανονισμων.Απλως αναβαθμίσανε-βελτιώσανε το συστημα ψυξης.
      Ο Τανακ φετος σταθηκε 2 φορες ατυχος.Μια που πατησε πετρα και εσπασε σωληνακι λαδιου, με αποτέλεσμα να μεινει από λαδι το μοτερ και σε άλλο αγωνα που σε αλμα προσγειωθηκε ατσαλα και εσπασε το ψυγειο, με αποτέλεσμα να μεινει χωρις υγρα.2 αγωνες στραφη και ηταν μεσα στην 3αδα, απλως δεν θυμαμαι σε ποιους.Αρα να μην μιλαμε επιλεκτικα για ατυχιες, ειδικα όπως λεει χαρακτηριστικα ο ogier ” ότι είναι μερος του παιχνιδιού” .
      Το ότι Οζιερ- νεβιλ- μικκελσεν, πηγαίνανε χωρις αυριο σε ειδικες που μονο με μπουλντοζα επιβίωνες και πεταγονταν αμορτισέρ και ροδες δεξια και αριστερα δεν τους φται ει κανενας.Ο Tανακ εκανε έναν πανεξυπνο-ωριμο αγωνα.

    • gronholm89

      Δεν γραφω οτι θελω. Η Τoyota εχει ταλαιπωρηθει απιστευτα φετος με τον κινητηρα της, τοσο απο θεμα υπερθεμανσης οπως ειπες οσο και αξιοπιστιας! Οσον αφορα το ραλλυ Τουρκιας να σου θυμισω οτι πριν αρχισουν να εγκαταλειπουν σιγα σιγα (δηλαδη μεχρι το 1ο loop της Παρασκευης) τα Τοyota ηταν πισω απο Νeuville, Ogier, Mikkelsen, Breen, Ostberg… Δηλαδη το 1ο Toyota ηταν στην 6η θεση με τον Tanak ο οποιος ειχε και πλεονεκτημα εκκινησης σε σχεση με τους 2 πρωτους καθως δεν σκουπιζε ειδικες… Η Toyota λοιπον ΔΕΝ ηταν ανταγωνιστικη στην Τουρκια! Και εννοειται πως δεν εχω κανενα προβλημα με την Toyota..

    • Herc

      Σε αγωνες σαν της Τουρκιας, πρεπει να εισαι εξυπνος, με στρατηγικη.Δεν είναι ασφαλτινοι, η ραλλυ Φινλανδιας να πας flat-out από την αρχη.Ειναι σπαστηρι.Κατι που αποδειχτηκε.Υστερα, στον συγκεκριμενο αγωνα, τα αυτοκίνητα που ξεκινουσαν πρωτα ειχαν πλεονεκτημα σε αρκετες ειδικες, καθως αυτές με τα περασματα γινοταν αρκετα χειρότερες, βγαζοντας αρκετες πετρες στον δρομο.Κατι που φανηκε από τα κλαταρίσματα και τα σπασιματα.

  • unlimited

    ολα ειναι μερος του αγωνα και η τογιοτα ειχε αγκαταλειψεις ατυχιες μεσα στο προγραμμα ειναι αυτα.μακαρι να συνεχισει ετσι και να κανει το νταμπλ.η χιουνται ατυχη σαφως καποιος αλλος θα ειναι ο τυχερος ομως.οχι πως δεν το αξιζει η τογιοτα φυσικα.

  • unlimited

    ολα ειναι μερος του αγωνα και η τογιοτα ειχε αγκαταλειψεις ατυχιες μεσα στο προγραμμα ειναι αυτα.μακαρι να συνεχισει ετσι και να κανει το νταμπλ.η χιουνται ατυχη σαφως καποιος αλλος θα ειναι ο τυχερος ομως.οχι πως δεν το αξιζει η τογιοτα φυσικα.

  • unlimited

    ολα ειναι μερος του αγωνα και η τογιοτα ειχε αγκαταλειψεις ατυχιες μεσα στο προγραμμα ειναι αυτα.μακαρι να συνεχισει ετσι και να κανει το νταμπλ.η χιουνται ατυχη σαφως καποιος αλλος θα ειναι ο τυχερος ομως.οχι πως δεν το αξιζει η τογιοτα φυσικα.

  • unlimited

    ολα ειναι μερος του αγωνα και η τογιοτα ειχε αγκαταλειψεις ατυχιες μεσα στο προγραμμα ειναι αυτα.μακαρι να συνεχισει ετσι και να κανει το νταμπλ.η χιουνται ατυχη σαφως καποιος αλλος θα ειναι ο τυχερος ομως.οχι πως δεν το αξιζει η τογιοτα φυσικα.