Κρίνοντας τα εννιά χρόνια του κύκλου ζωής της πρώτης γενιάς των Citroen C1/Peugeot 108/Toyota Aygo, η δεύτερη γενιά των μοντέλων -που παρουσιάστηκε το 2014- λογικά θα μείνει κοντά μας μέχρι το 2022-23. Αυτό σημαίνει ότι η νέα γενιά των mini μοντέλων των τριών εταιριών θα είναι στην κατάλληλη περίοδο να κινούνται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια.

Κάτι τέτοιο υπαινίχθηκε η CEO της Citroen, Linda Jackson, καθώς μιλώντας στο περιθώριο της έκθεσης του Παρισιού είπε:

Η κατηγορία αυτή γίνεται μικρότερη και μικρότερη από άποψη όγκου αυτοκινήτων, οπότε πιστεύω ότι θα εξελιχθεί. Η πιθανή κατεύθυνση της επόμενης γενιάς του C1 νομίζω θα είναι ηλεκτρική.

Λίγο πιο δίπλα, στο περίπτερο της Toyota, ο πρόεδρος της εταιρίας στην Ευρώπη, Didier Leroy, δήλωσε αινιγματικά για τη συμμαχία:

Εάν βρούμε κάποια κοινή στρατηγική, τότε μπορούμε να συνεχίσουμε. Αν έχουμε διαφορετική στρατηγική, αυτό θα μπορούσε να είναι ένας λόγος να την σταματήσουμε.

Και αυτό γιατί η ιαπωνική εταιρία δεν είναι σίγουρη για μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του Aygo. Όπως και να έχει, η PSA και η Toyota έχουν ένα χρόνο να αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν μαζί για τη νέα γενιά των μοντέλων.