Η νέα εποχή του DTM είναι εδώ! Μετά από 18 χρόνια, το Γερμανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού αποχαιρετά τους τετράλιτρους, ατμοσφαιρικούς κινητήρες, που από πέρσι έφτασαν στην μέγιστη απόδοση των 550 ίππων για χάρη των καινούριων, δίλιτρων turbo με τα 620+ άλογα. Πρώτη η BMW “πάτησε πίστα” με την ανανεωμένη M4 DTM, με το προαναφερθέν κινητήριο σύνολο που πληροί τους κανονισμούς της Class One.

Στην πίστα δοκιμών του BMW Group στο Dingolfing, ο Βruno Spengler βρέθηκε πίσω από το τιμόνι της μαύρης M4 DTM, με το ελάχιστο καμουφλάζ και ένα ευδιάκριτο “turbo” στο πίσω μέρος ως ευθεία αναφορά στο αντίστοιχο της εμβληματικής 2002 Turbo. H βαυαρική εταιρεία γιορτάζει το 2019 μισό αιώνα από την πρώτη φορά που ένα μοντέλο της εταιρείας με turbo κινητήρα, εν προκειμένω η 2002 ΤΙ με οδηγό τον Dieter Quester, βρέθηκε στην κορυφή του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος, ενώ, το 1973, κύλησε για πρώτη φορά τους τροχούς του το πρώτο γερμανικό μοντέλο παραγωγής με υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα, που δεν ήταν άλλο από την BMW 2002 Turbo.

Oι αλλαγές είναι αρκετά εκτεταμένες στο χώρο του κινητήρα, όπως είναι εμφανές, και ο νέος κινητήρας θα είναι αποδοτικότερος και ισχυρότερος. Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στα συστήματα εισαγωγής και εξαγωγής του κινητήρα και οι περαιτέρω αλλαγές θα ολοκληρωθούν στα επόμενα στάδια της εξέλιξης, πριν πάρει την homologation η νέα M4 DTM.

O πρωταθλητής του 2012 Spengler δήλωσε ευχαριστημένος με την πρώτη επαφή με το αγωνιστικό και σημείωσε:

Τα πρώτα χιλιόμετρα ήταν πολύ καλά. Σηματοδότησαν μια νέα εποχή για εμάς και για το DTM. Το να είμαστε εδώ έτοιμοι, είναι πολύ ιδιαίτερο για εμένα. Ήταν ένα πολύ ενδιαφέρον και παραγωγικό roll-out. Ανυπομονώ για το επόμενο στάδιο της εξέλιξης.

Με το που πατάς το πόδι σου στο γκάζι και αυξάνονται οι στροφές του κινητήρα, νιώθεις αμέσως ότι το αυτοκίνητο παράγει πολύ περισσότερη ώθηση από ό,τι στο παρελθόν και έχει μεγαλύτερες προοπτικές. Ο νέος κινητήρας θα επηρεάσει ιδιαίτερα την τελική ταχύτητα. Θα είμαστε πολύ ταχύτεροι στις ευθείες και αυτό θα δώσει ακόμα μεγαλύτερο ενθουσιασμό στους θεατές. Φυσικά, ο κινητήρας ακούγεται διαφορετικός τώρα, αλλά μου αρέσει ακόμα ο ήχος.