Αυτή η Dino 308GT4 όταν βγήκε από το εργοστάσιο της Ferrari το 1975 φορούσε έναν 3,0-λιτρο ατμοσφαιρικό V8 κινητήρα, ο οποίος απέδιδε 255 άλογα. Ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, όμως, αγόρασε το αυτοκίνητο χωρίς κινητήρα και κιβώτιο και ήθελε να βρει κάτι οικονομικό και αξιόπιστο.
Έτσι, η Ferrari κινείται από τον τετρακύλινδρο boxer κινητήρα ενός Subaru WRX και αυτόματα μπαίνει στην άτυπη λίστα με τα πιο “άκυρα” engine swaps. O ιδιοκτήτης έχει βελτιώσει ελαφρώς τον κινητήρα και από 230 άλογα αποδίδει 280, ενώ συνδυάζεται με το 5-τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο του WRX.
Το κιβώτιο ταχυτήτων χρησιμοποιεί αντάπτορες για να συνδέεται με τα εργοστασιακά ημιαξόνια, ενώ όλα τα υπόλοιπα μέρη στο αυτοκίνητο είναι εργοστασιακά.
Το αυτοκίνητο που ήταν αρχικά ασήμι, βάφτηκε λευκό και ο σημερινός ιδιοκτήτης του το πουλάει κάπου στο Chicago, ζητώντας 29.500 δολάρια.