Τα ανταλλακτικά της Bugatti Veyron κοστίζουν μια περιουσία

Σχετικά άρθρα

Έχουμε δει πως η Bugatti Veyron έχει πολύ ακριβή συντήρηση και σύμφωνα με ένα έγγραφο πιστοποίησης της EPA, μαθαίνουμε τόσο το κόστος ορισμένων ανταλλακτικών της, όσο και το κόστος των εργασιών, που όπως μπορείς εύκολα να συμπεράνεις κοστίζουν πάρα πολύ.

Συγκεκριμένα το κάθε ένα από τα τέσσερα turbo του W12 κινητήρα κοστίζει 6.400 δολάρια και αν προστεθεί το κόστος των εργατικών (9.400 δολάρια ανά δύο turbo), τότε για μια αλλαγή και των τεσσάρων turbo απαιτούνται συνολικά 44.000 δολάρια.

Η πολλαπλή εισαγωγής αποτελείται από τρία μέρη. Το κάτω κοστίζει 2.000 δολάρια και τα άλλα δύο από 4.000 δολάρια. Σε ότι αφορά το κόστος των εργατικών αυτό ανέρχεται στα 1.800 δολάρια. Έτσι το σύνολο είναι 11.200 δολάρια.

Η πολλαπλή εξαγωγής έχει κόστος 2.000 δολάρια, αλλά η εργασία κοστίζει 22.000 δολάρια ανά πλευρά. Κάθε καταλύτης κοστίζει 6.700 δολάρια, ενώ το κόστος των εργατικών για τον καθένα αγγίζει τα 1.800 δολάρια. Η υπόλοιπη εξάτμιση κοστίζει 12.000 δολάρια, με το κόστος των εργασιών να κοστολογείται στα 3.600 δολάρια.

Το ακριβότερο ανταλλακτικό της Veyron είναι το ρεζερβουάρ καυσίμου, το οποίο κοστίζει 20.000 δολάρια, με τα εργατικά να κοστίζουν 22.000 δολάρια. Οι αντλίες καυσίμων κοστίζουν 3.400 δολάρια ανά ζευγάρι.

Διάβασε επίσης

Η συντήρηση μιας Bugatti Veyron κοστίζει πολύ… πάρα πολύ

Η αλλαγή κάθε intercooler κοστίζει 9.000 δολάρια, με τα εργατικά να φτάνουν τα 2.000 δολάρια. Στη περίπτωση που χρειαστούν αλλαγή και τα δύο intercooler, τότε το κόστος των εργατικών ανεβαίνει στα 2.200 δολάρια.

Ο αισθητήρας μάζας αέρα (MAF) κοστίζει 200 δολάρια και είναι ο ίδιος που συναντάμε στο Phaeton W12, αλλά και σε αρκετά μοντέλα του ομίλου VW Group που φορούν τον 2,5-λιτρο κινητήρα. Το κόστος των εργατικών φτάνει τα 1.800 δολάρια.

Οι αισθητήρες πίεσης των turbo κοστίζουν μόλις 20 δολάρια ο ένας, μιας και τους συναντάμε και σε πολλά μοντέλα του VW Group, αλλά τα εργατικά για την αλλαγή τους ανέρχονται στα 1.800 δολάρια.

Το κόστος κάθε ενός εκ των τεσσάρων ρυθμιστών εκκεντροφόρου άξονα κοστίζουν από 700 έως και 800 δολάρια ανάλογα με την θέση, αλλά το κόστος των εργατικών ξεπερνά τα 21.000 δολάρια.

Το φθηνότερο ανταλλακτικό της Veyron είναι ο αισθητήρες θέσης του εκκεντροφόρου που κοστίζει μόλις 9 δολάρια (36 δολάρια το κόστος και των τεσσάρων). Είναι ο ίδιος συναντάμε στο Golf 4ης γενιάς, αλλά τα εργατικά για την αλλαγή τους κοστίζουν 7.200 δολάρια.

Σε ότι αφορά την αντικατάσταση της γραμμής τροφοδοσίας καυσίμου, αυτή κοστίζει 1.300 δολάρια ανά πλευρά, με τα εργατικά να κοστίζουν 7.200 δολάρια.

Oι τέσσερις αισθητήρες οξυγόνου κοστίζουν 1.200 δολάρια (300 ο καθένας), αλλά το κόστος των εργασιών ανέρχεται στα 15.000 δολάρια.

Το σώμα του γκαζιού κοστίζει 300 δολάρια, ενώ η δευτερεύουσα αντλία αέρα είναι ίδια με αυτή ενός Audi A3 ή ενός Seat Ibiza του 2003 και κοστίζει 350 δολάρια.

Η αλλαγή του υπολογιστή Bosch ME9.1 του κινητήρα κοστίζει 550 δολάρια, με τα εργατικά να κοστίζουν 700 δολάρια. Ο υπολογιστής του κιβωτίου ταχυτήτων κοστίζει 9.000 δολάρια, ενώ το κόστος των εργατικών φτάνει τα 1.400 δολάρια.

Αν χρειαστεί αλλαγή ο πίνακας οργάνων, κοστίζει 3.500 δολάρια και επιπλέον 1.400 δολάρια εργατικά.

Διάβασε ακόμη

Η αντικατάσταση των λαδιών στην Bugatti Veyron δεν είναι το ευκολότερο πράγμα

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Τα ηλεκτρικά θα κοστίζουν λιγότερο από αυτά με κινητήρες εσωτ. καύσης το 2027, αλλά θα έχουν πολύ μεγαλύτερο κόστος επισκευής

Το κόστος κατασκευής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων μειώνεται ταχύτερα από ό,τι αναμένει η Ford και σύμφωνα με την πρόβλεψη της Gartner, μιας αμερικανικής εταιρείας τεχνολογικής...

Η Renault δεν θα προσφέρει μόνο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2030

Στις αρχές του 2022 η Renault είχε ανακοινώσει πως έως το 2030 η εταιρία θα μεταμορφωθεί σε μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρία για την αγορά...

Η κατήγορος του Christian Horner έκανε επίσημη καταγγελία στη FIA

Νέο κεφάλαιο στην υπόθεση Christian Horner, με την γυναίκα κατήγορο να έχει κάνει επίσημη καταγγελία για τη συμπεριφορά του στη FIA, ενώ ετοιμάζεται να...
Autoblog.gr