Ήταν δεδομένο πως με την προσθήκη της Urus στη γκάμα των μοντέλων της Lamborghini, οι πωλήσεις της ιταλικής εταιρίας θα παρουσίαζαν σημαντική αύξηση.

Συγκεκριμένα το 2018 η Lamborghini είδε τις πωλήσεις της να εκτοξεύονται από τις 3.815 του 2017 σε 5.750, παρουσιάζοντας αύξηση 51%. Από τα 5.750 αυτοκίνητα, τα 2.780 ήταν Huracan, όταν το 2017 ήταν 2.642. Τα 1.761 ήταν Urus με την παραγωγή της να ξεκίνησε τον Ιούλιο του 2018, με τα υπόλοιπα 1.209 (1.173 το 2017) αυτοκίνητα να ήταν Aventador.

Η εταιρία διαθέτει 157 αντιπροσωπείες σε περισσότερες από 50 χώρες. Η μεγαλύτερη αγορά της ιταλικής εταιρίας το 2018 ήταν αυτή των ΗΠΑ με 1.595 πωλήσεις, ακολουθούμενη από τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (636), της Ιαπωνίας (559), της Γερμανίας (463), της Κίνας (316), του Καναδά (316) και της Ιταλίας (295). Συγκεντρωτικά, στη περιοχή της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής πούλησε 2.497 αυτοκίνητα (+69%), στην Αμερική 1.952 αυτοκίνητα (+46%) και στην Ασία 1.301 αυτοκίνητα (+30%).