Το BMW Group συνεργάζεται με Ισραηλινές εταιρίες από διάφορους τεχνολογικούς τομείς εδώ και αρκετά χρόνια. Τώρα η εταιρία ανακοινώνει ότι σκοπεύει να ανοίξει ένα γραφείο για τη διερεύνηση τάσεων και τεχνολογιών στο Ισραήλ.

Το Τελ Αβίβ θεωρείται μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες startup σκηνές σε όλο τον κόσμο – κυρίως σε πολύ σημαντικούς μελλοντικούς τομείς για εμάς, όπως η αυτόνομη οδήγηση και η συνδεσιμότητα.

Εδραιώνοντας την παρουσία μας στο Τελ Αβίβ, θα εξασφαλίσουμε άμεση πρόσβαση στις σχετικές τάσεις και τεχνολογίες, είτε μέσω startups ή μέσω ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων,

εξήγησε ο Klaus Frohlich, Μέλος Δ.Σ. BMW AG στον τομέα της Εξέλιξης. Το Γραφείο Τεχνολογίας του BMW Group στο Τελ Αβίβ πρόκειται να ενταχθεί στον τεχνολογικό κόμβο του Ισραήλ μέσα στο 2019.

Η μικρή, ευέλικτη ομάδα που αποτελείται από ειδικούς διαφόρων ειδικοτήτων θα δικτυωθεί με τοπικές startups, και θα αξιολογήσει και προωθήσει σχετικές τάσεις, τεχνολογίες και καινοτομίες. Θα εξεταστούν οι προοπτικές συνεργασίας με όλες τις τεχνολογικές επιχειρήσεις που εδρεύουν στο Ισραήλ και η ομάδα θα επιδιώξει να συνεργαστεί με πανεπιστήμια πάνω σε κοινά projects.

Σχολιάζοντας την ανακοίνωση, ο Υπουργός Οικονομίας και Βιομηχανίας του Ισραήλ, Eli Cohen, δήλωσε:

Ο τομέας μετακίνησης και έξυπνων μεταφορών είναι από τους ταχύτερα αναπτυσσόμενους στον κόσμο. Η ίδρυση Γραφείου Τεχνολογίας του BMW Group στο Ισραήλ αποτελεί ψήφο εμπιστοσύνης στις καινοτόμες εταιρίες και το οικοσύστημα της χώρας. Είναι μία ακόμα απόδειξη ότι σε αυτή τη νέα εποχή της βιομηχανίας αυτοκινήτου, με έμφαση στις καινοτόμες τεχνολογίες, το κράτος του Ισραήλ μπορεί και παίζει σημαντικό ρόλο.

Πλαισιώνοντας τα ήδη υπάρχοντα Γραφεία Τεχνολογίας σε ΗΠΑ, Κίνα, Ιαπωνία και Ν. Κορέα, το νέο Γραφείο Τεχνολογίας θα είναι το πέμπτο του είδους στο παγκόσμιο δίκτυο Έρευνας και Εξέλιξης του BMW Group.

Η εταιρία ήδη σήμερα λειτουργεί πάνω από 20 εγκαταστάσεις Έρευνας και Εξέλιξης σε οκτώ χώρες. Σε στενή συνεργασία με τα κέντρα εξέλιξης του Μονάχου, κάθε μονάδα είναι σημαντική προκειμένου να διασφαλιστεί από νωρίς η πρόσβαση σε τάσεις και τεχνολογίες ώστε να μπορέσει η εταιρία να διαμορφώσει το μέλλον της μετακίνησης και να προσφέρει τα καλύτερα δυνατά προϊόντα στους πελάτες.