H Ferrari παρουσίασε τον Οκτώβριο του 2017 στην πίστα του Mugello την FXX-K Evo, και η παραγωγή της δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμα. Έτσι, ένας πελάτης της ιταλικής εταιρίες παρέλαβε το αξίας 5 εκατομμυρίων δολαρίων αγωνιστικό του την προηγούμενη βδομάδα και παρακάτω μπορείς να δεις την διαδικασία που έλαβε χώρα στην πίστα του Fiorano. Μετά την παράδοση του, ο νέος ιδιοκτήτης έκανε και τους πρώτους του γύρους στην πίστα και μας έδωσε την ευκαιρία να ακούσουμε τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα να ουρλιάζει.

Η πιο ακραία έκδοση της FXX K διαθέτει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που παράγουν 23% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την FXX-K και 75% περισσότερη από την LaFerrari.

Μιλώντας με νούμερα, η Ferrari FXX-K Evo παράγει 640 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 200 χλμ/ώρα, ενώ φτάνει έως τα 830 κιλά στη τελική ταχύτητα. Η Ferrari τοποθετεί νέα σταθερή αεροτομή, ενεργό πίσω spoiler, κεντρικό πτερύγιο, νέο διαχύτη, νέους προφυλακτήρες και νέα ανάρτηση.

Κίνηση παίρνει από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.262 κ. εκ. που χάρη σε νέους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένες και polished εισαγωγές αέρα και νέο σύστημα εξαγωγής χωρίς σιλανσιέ, αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής. Τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών, προέρχονται από τον συμβατικό κινητήρα και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα.

Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K. Περισσότερες πληροφορίες μπορείς να διαβάσεις εδώ.