Όπως είχε ανακοινώσει, η Ferrari παρουσίασε στο περιθώριο του Finali Mondiali στην πίστα του Mugello, την Ferrari FXX-K Evo. Η πιο ακραία έκδοση της FXX K διαθέτει νέα αεροδυναμικά βοηθήματα που παράγουν 23% περισσότερη κάθετη δύναμη σε σχέση με την FXX-K και 75% περισσότερη από την LaFerrari.

Μιλώντας με νούμερα, η Ferrari FXX-K Evo παράγει 640 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης όταν κινείται με 200 χλμ/ώρα, ενώ φτάνει έως τα 830 κιλά στη τελική ταχύτητα. Η Ferrari τοποθετεί νέα σταθερή αεροτομή, ενεργό πίσω spoiler, κεντρικό πτερύγιο, νέο διαχύτη, νέους προφυλακτήρες και νέα ανάρτηση.

Στο εσωτερικό συναντάμε νέο τιμόνι που μοιάζει αρκετά με το τιμόνι των μονοθεσίων της Formula 1 και νέα ψηφιακή οθόνη 6,5″ που προβάλει την τηλεμετρία, την εικόνα της πίσω κάμερας, την λειτουργία του KERS κτλ.

Κίνηση παίρνει από τον ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα των 6.262 κ. εκ. που χάρη σε νέους εκκεντροφόρους, ανασχεδιασμένες και polished εισαγωγές αέρα και νέο σύστημα εξαγωγής χωρίς σιλανσιέ, αποδίδει 1.050 άλογα και περισσότερα από 900 Nm ροπής. Τα 860 άλογα και τα 750 Nn ροπής εξ’αυτών, προέρχονται από τον συμβατικό κινητήρα και τα υπόλοιπα 190, από τον ηλεκτροκινητήρα. Το HY-KERS σύστημα έχει εξελιχθεί ειδικά για απόλυτες επιδόσεις και η λειτουργία του μπορεί να οριστεί με τα 4 settings στο Manettino που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα: Qualify για το μέγιστο των δυνατοτήτων του με διάρκεια λίγους γύρους, Long Run για συμβιβασμό μεταξύ απόδοσης και διάρκειας, Manual Boost για άμεση, μέγιστη ροπή και Fast Charge για την ταχύτερη δυνατή φόρτιση της μπαταρίας της FXX K.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα 7-τάχυτο διπλόδισκο κιβώτιο ταχυτήτων, με την ειδική LaFerrari να πατάει σε slick ελαστικά της Pirelli που διαθέτουν αισθητήρες για την παρακολούθηση των φορτίων, των επιταχύνσεων, των πιέσεων αλλά και των θερμοκρασιών. Η παρεμβατικότητα του E-Diff ηλεκτρονικού διαφορικού, του F-Trac traction control, του Racing SSC –Side Slip Angle Control- και του ABS, ρυθμίζονται από τον οδηγό με το Manettino 5 θέσεων στο τιμόνι. Τέλος τα φρένα είναι carbon-κεραμικά της Brembo με δίσκους διαστάσεων 398mm μπροστά και 380mm πίσω.

Η Ferrari ανακοίνωσε πως το πακέτο της Evo προσφέρεται και ως αναβάθμιση στις Ferrari FXX-K.

  • jonjon

    Παρόλο που δεν είμαι ο μεγαλύτερος fan της la Ferrari! Εδω είναι στην πιο ώριμη φάση της όλα τα καινούργια αεροδυναμικά φτερά , κτλ της πάνε σούπερ!

    • zezadelik

      Τι οδηγάς ρε μεγάλε και δεν είσαι fan της LaFerrari ? F1 GTR-LM ?

  • Γιώργος Εμπέρ

    ΜΙσο να μαζεψω το σαγονι μου που επεσε! Γυναικαααα μια σφουγκαριστρα φερε να μαζεψω τα σαλια απο το πατωμα!

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ωωωωω τι μανάρα είναι αυτή!!!!!!!!!!

  • MPAMPIS

    ποποπο τη βγάλαν οι άνθρωποι !!!! τους Ιταλούς θα τους σέβεστε……τους Ιταλούς !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • mtifosi

    Τα αλλα supercars διπλα της απλα θα προσκυνανε…

  • freedoom1013

    Δείχνει γρήγορη… :-P

  • gv

    καλα οτι και να πουμε ειναι λιγο..
    απλα εγω απορω πως και δεν εχει υπερκυβισει ποτε το μοτερ ετσι ωστε να βγαζει περισσοτερα αλογα η να βγαζει τα ιδια ακομη πιο αξιοπιστα..
    και επισης υποτιθεται ενα κιβωτιο μονου συμπλεκτη ειναι πιο βιαιο αλλα αρκετα πιο ελαφρυ συμφωνα με το παραδειγμα της aventador οποτε μου κανει εντυπωση γιατι αυτοι δουλευουν διπλοσυμπλεκτο..

  • Smartass

    Mόνο εγώ είδα ότι αυτή η απίστευτη Ferrari παράγει 23$ περισσότερη κάθετη δύναμη;;
    Υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που παραμυθιάζονται με το Mercedes-AMG Project One;;
    :D

  • Μάνος Μαμαλάκης

    Ερωτεύτηκα!!!!!!

  • εχεις την Laferrari…..μετα την FXX-K…..και τωρα την EVO !!!
    δηλαδη….ενα ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΣΤΟ ΤΕΤΡΑΓΩΝΟ !!!!
    karalike !!!!!!!!!
    πιστευω το ΑΠΟΛΥΤΟ στην κατηγορια του !!!!!

  • Mika

    Συγκλονιστικη, τι να λεμε τωρα!!!
    :p

  • an0nymouS

    Μαζεύω το σαγόνι μου απ το πάτωμα..

  • vukostas E93

    Με δυο απλά λόγια : ” ότι πιο εξελιγμένο και κοντά σε F1 έχει βγάλει η Ferrari, EVER…” Και ότι πιο διαστημικό, βεβαίως-βεβαίως !