To Subaru Ascent έχει εξαιρετική εμπορική πορεία στις Η.Π.Α.

Σχετικά άρθρα


Στα τέλη του 2017, η Subaru παρουσίασε στην έκθεση του Los Angeles το Ascent, ένα μεγάλο 7-θέσιο SUV για την αγορά της Αμερικής. Η παραγωγή του ξεκίνησε τον Μάιο του 2018 στο εργοστάσιο της ιαπωνικής εταιρίας στην πόλη Lafayette, της πολιτείας της Indiana των Η.Π.Α., για να ξεκινήσει να πωλείται από τον επόμενο μήνα.

Οι πωλήσεις του ακολουθούν αυξητική πορεία κάθε μήνα, και τον Μάρτιο -που έφυγε πριν δύο ημέρες- σημείωσε την καλύτερη επίδοση του, καθώς παραδόθηκαν 7.932 Ascent, κάνοντας νέο ρεκόρ καθώς ξεπέρασε τα 7.733 αυτοκίνητα του περασμένου Δεκεμβρίου. Συνολικά μέσα σε 10 μήνες έχουν παραδοθεί 55.284 αυτοκίνητα, με την ιαπωνική εταιρία να είναι άκρως ικανοποιημένη. Ως μέτρο σύγκρισης μπορούμε να βάλουμε το VW Atlas, το οποίο βρίσκεται στην αγορά 22 μήνες, έχοντας καταφέρει να πουλήσει 95.394 αυτοκίνητα.

Το Ascent κυκλοφόρησε στην αγορά αργότερα από τους περισσότερες ανταγωνιστές του, με την εταιρία να αναφέρει ότι είδε πολλούς ιδιοκτήτες Outback και Forester να πωλούν το αυτοκίνητα τους για χάρη ενός νέου μεγάλου SUV και από την στιγμή που η Subaru δεν είχε παλαιότερα τέτοιο μοντέλο, τους έχανε από πελάτες.

Έτσι, κλήθηκε να δημιουργήσει ένα μεγάλο SUV δικό του και σύμφωνα με τον CEO της Subaru Αμερικής, Tom Doll, το Ascent δεν θα προσελκύσει αγοραστές από τις αντίστοιχες προτάσεις της Honda και Nissan, αλλά από premium εταιρίες όπως η BMW και η Volvo.

Όπως ξέρεις, το Ascent προστίθεται στα Outback, Legacy και Impreza και είναι το μεγαλύτερο Subaru που έχει παρουσιάσει ποτέ η εταιρία. Το μήκος του ανέρχεται στα 4.998 χλστ., το πλάτος του 1.930 χλστ., και το ύψος του τα 1.818 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.890 χλστ. To ιαπωνικό SUV βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της Subaru Global Platform, η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο νέο Impreza και στο XV.

Εκτός του Ascent, ο Μάρτιος ήταν ο καλύτερος σε πωλήσεις στην ιστορία της Subaru στην αγορά των Η.Π.Α., καθώς παρέδωσε 61.101 αυτοκίνητα, μια αύξηση 6% σε σχέση με πέρσι, ενώ από την αρχή του 2019 έχει παραδώσει 156.754 αυτοκίνητα, μια αύξηση 4.7% σε σχέση με την ίδια περίοδο το 2018.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η Subaru καταργεί το Legacy στις ΗΠΑ

Η Subaru Αμερικής έκανε γνωστό πως θα ολοκληρώσει την παραγωγή του Legacy την άνοιξη του 2025, όταν και θα φτάσει στο τέλος του MY2025...

H Subaru ανανεώνει το αγωνιστικό BRZ Cup Car Basic

Από το 2013 η Subaru διαθέτει στη γκάμα της αποκλειστικά στην αγορά της Ιαπωνίας μια έκδοση του BRZ έτοιμη για χρήση εντός πίστας, όταν...

Συνεργασία Subaru και Panasonic για προμήθεια μπαταριών

Στις 31 Ιουλίου του 2023 η Subaru και η Panasonic Energy ανακοίνωσαν ότι θα ξεκινήσουν συζητήσεις για την οικοδόμηση μιας μεσο-μακροπρόθεσμης συνεργασίας για να...