Πριν ακριβώς έναν χρόνο, η Subaru μας έδειξε στην έκθεση του Los Angeles το Viziv-7 Concept, για να φέρει στην αντίστοιχη έκθεση της Νέας Υόρκης ένα νέο concept, το οποίο όμως ήταν πιο κοντά στο μοντέλο παραγωγής.

Στην φετινή έκθεση του Los Angeles, που άνοιξε πριν λίγες ώρες τις πύλες της, η ιαπωνική εταιρία μας δείχνει την έκδοση παραγωγής του μοντέλου, που ονομάζεται Ascent. Το αυτοκίνητο θα κυκλοφορήσει αποκλειστικά στην αγορά της Αμερικής, με τις πωλήσεις του να ξεκινούν από το καλοκαίρι του 2018 και θα τεθεί απέναντι στα Ford Explorer, Honda Pilot και VW Atlas.

Το Ascent συναρμολογείται στο εργοστάσιο της εταιρίας στην πόλη Lafayette, της πολιτείας Indiana, στις Η.Π.Α. Είναι το μεγαλύτερο Subaru που έχει κατασκευάσει η εταιρία, καθώς το μήκος του ανέρχεται στα 4.998 χλστ., το πλάτος του 1.930 χλστ., και το ύψος του τα 1.818 χλστ., ενώ το μεταξόνιο αγγίζει τα 2.890 χλστ. To ιαπωνικό SUV βασίζεται σε μια επιμηκυμένη έκδοση της Subaru Global Platform, η οποία έχει ήδη χρησιμοποιηθεί στο νέο Impreza και στο SV. Αυτή -μεταξύ άλλων- διαθέτει ενισχυμένες αρθρώσεις, με την Subaru να ανακοινώνει ότι προσφέρουν χαμηλότερο θόρυβο, κραδασμούς και δονήσεις στην καμπίνα.

Μιλώντας για αυτήν, υπάρχουν τρεις σειρές καθισμάτων, που μπορούν να φιλοξενήσουν 7 ή 8 επιβάτες, με την διαρρύθμιση τους να είναι 2+3+3 ή 2+2+3. Το Ascent εφοδιάζεται με το σύστημα EyeSight της Subaru, που διαθέτει αυτόματη πέδηση ανάγκης (automatic emergency braking) και σύστημα διατήρησης της πορείας. Η οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας είναι 6,5 ή 8 ιντσών (ανάλογα την έκδοση εξοπλισμού), με συμβατότητα Android Auto και Apple CarPlay.

Ο χώρος αποσκευών με 7- ή 8-θέσια διάταξη ανέρχεται σε 555 λίτρα, με την τρίτη σειρά καθισμάτων αναδιπλωμένη να φτάνει τα 1.251 λίτρα, ενώ τέλος με την αναδίπλωση όλων των καθισμάτων ανέρχεται στα 2.055 λίτρα.

Μηχανικά, κάτω από το καπό υπάρχει ένας ολοκαίνουριος τετρακύλινδρος boxer κινητήρας 2.4-λίτρων. Διαθέτει άμεσο ψεκασμό και twin-scroll turbo, με την απόδοση του να φτάνει τα 260 άλογα στις 5.600 σ.α.λ. και τα 375 Nm διαθέσιμη από τις 2.000 μέχρι 4.800 σ.α.λ. Αυτός συνδυάζεται με ένα αυτόματο CVT κιβώτιο, με 8 “προρυθμισμένες” σχέσεις, και μεταφέρει την κίνηση σε όλους τους τροχούς. Το βάρος ρυμούλκησης φτάνει τα 2.270 κιλά και η αυτονομία τα 800 χλμ. Οι ζάντες του αυτοκινήτου είναι 18 ή 20 ιντσών, ενώ εφοδιάζεται και με ηχοσύστημα Harman Kardon με 14 ηχεία.

  • VictorRav4

    Ολα πηγαιναν ωρσια μεχρι που διαβασα για το cvt. Γιατι ρε ιαπωνες εχετε κολλησει με το ριμαδι? Βαλτε ενα αυτοματο της προκοπης. Η toyota τουλαχιστον εβγαλε δυο νεα αυτοματα, το 8αρι και το 10αρι.

  • Mika

    Aρκετα συμβατικος ο απογονος του Tribeca, για Subaru…
    Oμορφο παντως…

  • Smartass

    Ένα πραγματικά καινούργιο μοντέλο. Έχει τo στιλ των σύγχρονων μεσαίων SUV.
    Μακράν ανώτερο του TRIBECA.
    Πόσο ποιο σύγχρονο είναι το ταμπλό του Άτλαντα της φαου βε από του Ascent της SUBARU;;;;
    https://uploads.disquscdn.com/images/e1aac26d9cf7b4d89d5200c0ddaa5b54612fdf4189fd5ee97de580ba01fd560c.jpg

  • SAMURAI-66

    Συγκρατημενη εμφανιση που χωρις να φωναζει ειναι ευχαριστη και του δινει τον ογκο που επιβαλλει η κατηγορια του,αλλα εκει που κερδιζει ξεκαθαρα καθε αντιπαλο του ειναι το εξαιρετικα πολυτελες συγχρονο και σαφως ποιοτικα ευρυχωρο εσωτερικο του με σαλονι υψηλων προδιαγραφων και σιγουρα στην τετρακινηση που η subaru ειναι ο top κατασκευαστης παγκοσμιος….οι αμερικανοι θα το αγαπησουν και σιγουρα θα εχει ευρεια αποδοχη στον χωρο των πωλησεων στην μεγαλη τους χωρα!
    Ωραιες παρουσιες τα γλυκυτατα σκυλακια που συνοδευουν της φωτο!

  • a_f_a

    εξαιρετικό. όμορφο, απλό και λειτουργικό.

  • gv

    δεν ειναι ασχημο αλλα δυστυχως μοιαζει αρκετα με το forester..
    το περιμενα αρκετα πιο διαφορετικο και πιο premium και ετσι απογοητευομαι λιγο αλλα λογικα θα ειναι καλο αμαξι..
    καλα δε συζηταμε για το cvt..
    εχει γινει μαστιγα πια στη γκαμα της subaru!
    οσο και να το εξελιξουν παραμενει cvt πως να το κανουμε!
    θα επρεπε να προσφερουν και καποια αλλη επιλογη αυτοματου κιβωτιου αλλα κλασικα τον παιζουν..
    παραδοξως κανουν καλες πωλησεις αλλα αυτο δε σημαινει τιποτα γιατι θα μπορουσαν να κανουν ακομη καλυτερες!