H Opel πραγματοποιεί από τον Ιανουάριο στη Λαπωνία εντατικές δοκιμές για την εξέλιξη της νέας -έκτης- γενιά του Corsa. Πιο συγκεκριμένα, οι μηχανικοί της εταιρίας δοκιμάζουν σε θερμοκρασίες μέχρι και -30 βαθμούς Κελσίου το σασί, το σύστημα μετάδοσης της κίνησης, τα ηλεκτρονικά, τα Adaptive IntelliLux LED φωτιστικά και άλλα, κινούμενοι σε παγωμένες λίμνες και χιονισμένους δρόμους. Για το λόγο αυτό, η γερμανική εταιρία έδωσε σήμερα μερικές επίσημες κατασκοπευτικές φωτογραφίες από τις εν λόγω δοκιμές.

Εκτός από τη Λαπωνία, η εταιρία πραγματοποιεί δοκιμές και στο κέντρο εξέλιξης της στο Dudenhofen, ενώ εργαστηριακές δοκιμές, όπως η ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα, πραγματοποιούνται επίσης στις εγκαταστάσεις του Russelsheim. Το νέο Corsa θα παρουσιαστεί το ερχόμενο φθινόπωρο, και σύμφωνα με την Opel θα ζυγίζει λιγότερο από 1.000 κιλά, με όλες τις εκδόσεις του: diesel, βενζίνης και ηλεκτρική, να επωφελούνται από τη μείωση βάρους, κάτι που θα έχει ως αποτέλεσμα να βελτιώνεται τόσο η δυναμική συμπεριφορά όσο και η κατανάλωση και οι εκπομπές CO2.

Η ελαφρύτερη έκδοση της επόμενης γενιάς, πέφτει ακόμα και κάτω από τα 1.000 κιλά – εξαιρουμένου του οδηγού, μιας και το πεντάθυρο μοντέλο θα ζυγίζει 980 κιλά. Συγκριτικά με τον προκάτοχό του είναι 108 κιλά ελαφρύτερο. Πρόκειται για μία εξοικονόμηση βάρους της τάξεως του 10% περίπου, με παρόμοιο μήκος 4,06 μέτρων.

Χρησιμοποιώντας ατσάλι διαφόρων κατηγοριών και εφαρμόζοντας συγκεκριμένες μεθόδους συγκόλλησης, οι ειδικοί κατάφεραν να μειώσουν αισθητά το βάρος του Corsa. Στην όλη διαδικασία περιλαμβάνεται η συστηματική χρήση κραμάτων υψηλής και υπερυψηλής αντοχής και η βελτιστοποίηση διαδρομών απόσβεσης φορτίου, συνδέσεων, δομής και μορφής. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, το σασί αμέσως μετά τη συναρμολόγηση του (body-in-white) είναι 40 κιλά ελαφρύτερο. Το επόμενο Corsa βασίζεται στη νέα πολύ-ενεργειακή πλατφόρμα (multi-energy) για μικρά και συμπαγή μοντέλα, που υποστηρίζει τη λειτουργία ποικίλων συστημάτων κίνησης.

Οι αλουμινένιοι κινητήρες μειωμένου βάρους, σε συνδυασμό με τη βελτιστοποίηση των εμπρός και πίσω αξόνων, συμβάλλουν επίσης στο χαμηλό συνολικό βάρος. Οι συμπαγείς τρικύλινδροι βενζινοκινητήρες ζυγίζουν περίπου 15 κιλά λιγότερο από τις προηγούμενες τετρακύλινδρες μονάδες παρόμοιας ιπποδύναμης. Το αλουμινένιο καπό του κινητήρα, που αν και μεγαλύτερο, εξοικονομεί 2,4 κιλά σε σχέση με αυτό του προηγούμενου μοντέλου. Τα καθίσματα έχουν συνεισφέρει επίσης στη μείωση βάρους. Η νέα, βελτιστοποιημένη δομή των καθισμάτων εξοικονομεί συνολικά 10 κιλά – 5,5 κιλά μπροστά, 4,5 κιλά πίσω με τη χρήση ενός νέου, ελαφρύτερου μονωτικού υλικού.