Λίγες ημέρες πριν την διεξαγωγή του έβδομου αγώνα του φετινού πρωταθλήματος της F1, στο Montreal του Καναδά, η Mercedes έκανε γνωστό ότι και τα έξι μονοθέσια που έχουν στην πλάτη τους το γερμανικό power unit θα φέρουν μια αναβάθμιση. Πιο συγκεκριμένα, το Phase 2 power unit διέθετε έναν νέο κινητήρα εσωτερικής καύσης, νέο turbo και νέα MGU-H μονάδα.

Στα τρίτα ελεύθερα δοκιμαστικά, από το πίσω μέρος της Racing Point του Lance Stroll βγήκε ένα παχύς άσπρος καπνός, οδηγώντας αναπόφευκτα σε κάποιες ανησυχίες σχετικά με τα υπόλοιπα power units. Ωστόσο, δεν υπήρξαν περαιτέρω ζητήματα αξιοπιστίας κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου.

Μετά από έρευνα στο Brixworth, η Mercedes είναι πεπεισμένη ότι έχει εντοπίσει την αιτία και η εταιρεία πιστεύει ότι έχει επιλύσει το πρόβλημα, ώστε να είναι έτοιμη για τον Γαλλικό GP, με εκπρόσωπος της Mercedes-AMG F1 να δηλώνει:

Η πηγή ήταν μια αστοχία ενός μπουζί που προκάλεσε μια σειρά από άλλα προβλήματα, με αποτέλεσμα την αστοχία του κινητήρα. Θα έχουμε λύσει το πρόβλημα για αυτό το Σαββατοκύριακο.