Η Audi παρουσιάζει το νέο S8 το οποίο φορά τον 4,0-λίτρων twin-turbo V8 κινητήρα απόδοσης 571 άλογα με 800 Nm ροπής. Ο κινητήρας διαθέτει ήπιο υβριδικό σύστημα 48 Volt που βοηθά στην απόδοση και στην οικονομία καυσίμου, έως 0,8 λίτρα/100 χλμ, με το αυτοκίνητο να εξοπλίζεται με προγνωστική ενεργή ανάρτηση, σύστημα τετρακίνησης, σπορ διαφορικό και ενεργητική τετραδιεύθυνση στον βασικό εξοπλισμό, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ/ώρα.

Το σύστημα προσωρινής απενεργοποίησης κυλίνδρων λειτουργεί σε συνθήκες χαμηλού φορτίου προσφέροντας περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης. Το σύστημα ήχου του αυτοκινήτου διαθέτει ενεργή ακύρωση θορύβου για την εξάλειψη του από την καμπίνα, διασφαλίζοντας απόλυτη άνεση.

Η προγνωστική ενεργή ανάρτηση, λειτουργεί σε συνδυασμό με την ενεργή αερανάρτηση και μπορεί να ανυψώσει ή να κατεβάσει ανεξάρτητα κάθε τροχό, μέσω ηλεκτρομηχανικών μηχανισμών. Με αυτό τον τρόπο είναι εφικτός ο ενεργός έλεγχος του αυτοκινήτου σε οποιεσδήποτε συνθήκες οδήγησης, με αποτέλεσμα να μειώνονται σημαντικά οι κλίσεις κατά την επιτάχυνση ή την επιβράδυνση. Η εμπρόσθια κάμερα, η οποία ανιχνεύει τις μεγαλύτερες ανωμαλίες του οδοστρώματος, διασφαλίζει την προγνωστική λειτουργία της ανάρτησης.

Το Audi drive select προσφέρει την δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε πέντε προφίλ οδήγησης. Η λειτουργία “Comfort +” είναι ένα νέο προφίλ για μεγαλύτερη άνεση. Στις στροφές το αμάξωμα παίρνει αντίθετη κλίση κατά 3 μοίρες για να μειώσει την πλευρική επιτάχυνση που επενεργεί στους επιβάτες. Στη λειτουργία “Dynamic” το S8 εξισορροπείται τελείως. Σε μία γρήγορη στροφή η μέγιστη γωνία (roll-angle) είναι μόλις 2,5 μοίρες σε σύγκριση με τις 5 μοίρες στην περίπτωση μιας συμβατικής ανάρτησης. Η ενεργή ανάρτηση προσφέρει μια ακόμη νέα λειτουργία. Όταν ενεργοποιείται η λαβή της πόρτας τότε το αμάξωμα αυτόματα ανυψώνεται γρήγορα μέχρι και 50 χιλιοστά για ακόμα πιο άνετη επιβίβαση ή αποβίβαση.

Στον προαιρετικό εξοπλισμό ανήκουν οι κεραμικοί δίσκοι φρένων από ανθρακονήματα με διάμετρο 420 χιλιοστά στον μπροστινό άξονα και 370 χιλιοστά στον πίσω. Τα κεραμικά φρένα είναι εσωτερικά αεριζόμενα, χαμηλής φθοράς και μαζί με τις δαγκάνες είναι κατά 9,6 κιλά ελαφρύτερα από τους συμβατικούς δίσκους από χυτοσίδηρο. Κάθε μία από τις εμπρός δαγκάνες έχει δέκα έμβολα.

Σχεδιαστικά ξεχωρίζει από τους νέους προφυλακτήρες, τις νέες ζάντες 21″, τις πλαϊνές ποδιές, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, καθώς τις διπλές απολήξεις. Στο εσωτερικό υπάρχουν ηλεκτρικά ελεγχόμενα, κλιματιζόμενα, ειδικής σχεδίασης καθίσματα με σπορ εμφάνιση και σύστημα μασάζ, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας MMI navigation plus, όπως και νέα διακοσμητικά.

Συνολικά υπάρχουν 38 συστήματα υποβοήθησης οδηγού που διαχωρίζονται στα πακέτα City και Tour. Ανάμεσά τους συναντάμε ενεργό Cruise Control σύστημα υποβοήθησης κυκλοφοριακής συμφόρησης, σύστημα διατήρησης λωρίδας κυκλοφορίας, προγνωστική υποβοήθηση απόδοσης αλλά και το σύστημα Audi pre sense που ανιχνεύσει μια επικείμενη πλευρική σύγκρουση, και τότε ειδοποιεί την προγνωστική ενεργή ανάρτηση για να ανυψώσει άμεσα το αμάξωμα κατά 80 χιλιοστά. Αυτή η λειτουργία φέρνει το κάτω μέρος του αυτοκινήτου σε μία καλύτερη θέση για να απορροφήσει την ενέργεια πρόσκρουσης, περιορίζοντας τις πιθανές συνέπειες ατυχήματος για τους επιβάτες.