Οι ανεφοδιασμοί με καύσιμο κατά την διάρκεια των pit stops είναι κάτι που έχει απαγορευτεί από το 2010 για λόγους ασφαλείας και κόστους, αλλά ο Jean Todt, πρόεδρος της FIA, σε πρόσφατη συνέντευξή του δήλωσε πως εξετάζουν το ενδεχόμενο οι ανεφοδιασμοί να επιστρέψουν από το 2021, σε μια προσπάθεια βελτίωσης του θεάματος.

Ο Todt είπε:

Προσωπικά, θα ήθελα να δω τους ανεφοδιασμούς να επιστρέφουν και χαίρομαι που βλέπω μια μελέτη με τα θετικά και τα αρνητικά. Τα μονοθέσια σήμερα είναι πιθανότατα υπερβολικά βαριά. Το συζητήσαμε.

Αναλύουμε το τι θα σήμαινε εάν επανέλθουν οι ανεφοδιασμοί. Αν συμβεί, τότε θα έχουμε ελαφρύτερα αυτοκίνητα στην αρχή του αγώνα, με τα μονοθέσια να είναι και μικρότερα σε διαστάσεις, επειδή θα έχουν μικρότερες δεξαμενές καυσίμου.

Παρότι που πολλές από τις αλλαγές του 2021 αποσκοπούν στη μείωση του κόστους, η επιστροφή των ανεφοδιασμών θα οδηγήσει τις ομάδες στην αγορά νέου εξοπλισμού που θα αυξήσουν το κόστος. Ωστόσο, ο Todt δήλωσε γι’αυτό:

Όταν ακούω ότι θα είναι ακριβή η επιστροφή των ανεφοδιασμών με κάνει να χαμογελάω. Όταν βλέπω το μέγεθος των ομάδων δεν νομίζω ότι το κόστος θα είναι ο αποτρεπτικός παράγοντας για την επιστροφή τους.

Οι ανεφοδιασμοί παλαιότερα λειτουργούσαν ως μέρος της στρατηγικής της κάθε ομάδας. Επί θητείας του Jean Todt στην Ferrari, ο Michael Schumacher, κατάφερε να κερδίσει τον Fernando Alonso, στο γαλλικό Grand Prix στο Magny-Cours το 2004, κάνοντας τέσσερις μικρές στάσεις για ανεφοδιασμό καυσίμου.