Η Chevrolet αφού παρουσίασε τη νέα Corvette, την πηγαίνει σε διάφορα events προκειμένου να την δουν από κοντά οι υποψήφιοι πελάτες της. Με άκρως ανταγωνιστική τιμή, κάτω των 60.000 δολαρίων, το νέο κεντρομήχανο supercar διαθέτει ψηφιακό πίνακα οργάνων, ενώ πάνω στο τιμόνι συναντάμε το κουμπί Z που επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις απόδοσης της νέας Corvette.
Η νέα Corvette Stingray έχει τον LT2 V8 πίσω από τα καθίσματα και μπροστά από τον πίσω άξονα. Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας είναι μια εξέλιξη του LT1 κινητήρα της προηγούμενης γενιάς. Έχει χωρητικότητα 6,2-λίτρων και αποδίδει 490 άλογα με 630 Nm ροπής.
Το αυτοκίνητο ζυγίζει 1.530 κιλά, με τον κινητήρα να συνδυάζεται αποκλειστικά με ένα 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη της Tremec. Η κίνηση μεταφέρεται στον πίσω άξονα, με τα 0-96 χλμ/ώρα να τα κάνει σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα.
Το πακέτο Z51 Performance αυξάνει την ιπποδύναμη στα 495 άλογα και την ροπή στα 637 Nm, ενώ προσθέτει στο αυτοκίνητο μεγαλύτερα φρένα 345 mm μπροστά και 350 mm πίσω, ελαστικά Michelin Pilot Sport 4S, καλύτερη ψύξη, μαγνητική ανάρτηση και σπορ εξάτμιση.
Αργότερα θα προστεθούν και άλλοι κινητήρες. Ο 4,2-λίτρων V8 biturbo απόδοσης 650 ίππων, ο 5,5-λίτρων DOHC V8 κινητήρας απόδοσης 600 ίππων, με τον κόφτη να αγγίζει τις 9.000 σ.α.λ. Με την τοποθέτηση διπλών turbo στον συγκεκριμένο κινητήρα, η απόδοση του θα ανέλθει στα 850 άλογα με 976 Nm ροπής. Τέλος, υπάρχουν αναφορές ότι αυτός ο κινητήρας θα συνδυαστεί με έναν ηλεκτροκινητήρα, εκτοξεύοντας την ιπποδύναμη κοντά 1.000 άλογα, με το συγκεκριμένο μοντέλο να είναι τετρακίνητο.
Bonus! Δες το πως θα έμοιαζε η νέα Corvette εάν είχε ξανά τον κινητήρα τοποθετημένο στο μπροστά μέρος.