Μετά την διαρροή των προηγούμενων ωρών, η Audi παρουσιάζει επίσημα τη νέα γενιά του RS6 Avant, το οποίο για πρώτη φορά στην ιστορία του θα πωλείται και στην αγορά των ΗΠΑ.

1Σχεδίαση


Το νέο μοντέλο έχει αποκτήσει επιθετικό παρουσιαστικό με νέο bodykit, μεγάλες ζάντες 21″ ή 22″ και διπλές οβάλ απολήξεις εξατμίσεων. Το πλάτος του αυτοκινήτου έχει αυξηθεί κατά 8 εκατοστά, 4 σε κάθε πλευρά, υπάρχει η νέα Singleframe γρίλια σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, LED Matrix λέιζερ προβολείς, μεγάλες εισαγωγές αέρα και φουσκωμένα φτερά. Επίσης συναντάμε αεροτομή, διαχύτη και αρκετά μαύρα γυαλιστερά στοιχεία.

2Κινητήρας

Το μοντέλο ζυγίζει 2.075 κιλά, 130 περισσότερα από την προηγούμενη γενιά, λόγω του ήπιου 48V υβριδικού συστήματος και του περισσότερου βασικού εξοπλισμού.

Κάτω από το καπό του κρύβει τον V8 4,0-λίτρων biturbo κινητήρα απόδοσης 600 ίππων με 800 Nm ροπής. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 3,6 δευτερόλεπτα, τα 0-200 χλμ/ώρα σε 12 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα, ηλεκτρονικά περιορισμένη. Με το Dynamic πακέτο αυξάνεται στα 280 χλμ/ώρα, ενώ με το Dynamic plus πακέτο φτάνει τα 305 χλμ/ώρα.

Ο κινητήρας διαθέτει σύστημα απενεργοποίησης τεσσάρων κυλίνδρων (οι 2, 3, 5 και 8) προκειμένου να μειώνεται η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων όταν δεν απαιτείται μεγάλη δύναμη.

Ο κινητήρας συνδυάζεται αποκλειστικά με το 8-τάχυτο Tiptronic αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων που έχει βελτιωθεί για ταχύτερες αλλαγές. Διαθέτει λειτουργία launch control, με την κίνηση να στέλνεται φυσικά σε όλους τους τροχούς σε αναλογία 40% μπροστά και 60% πίσω, ενώ για το φρενάρισμα υπάρχουν carbon-κεραμικοί δίσκοι. Το σύστημα τετρακίνησης, όταν απαιτηθεί, μπορεί να στείλει έως και το 70% της κίνησης στον μπροστά άξονα και έως το 85% στον πίσω.

3Ανάρτηση

Το RS6 Avant είναι διαθέσιμο με δύο αναρτήσεις. Στον βασικό εξοπλισμό υπάρχει η RS ενεργή αερανάρτηση που προσφέρει στον οδηγό την επιλογή είτε της άνεσης, είτε της απόλυσης σπορ οδήγησης. Μπορεί να σκληρύνει αυτόματα όταν υπάρχουν στροφές, ενώ χαμηλώνει το ύψος κατά 1 εκατοστό σε ταχύτητες μεγαλύτερες των 120 χλμ/ώρα. Επίσης μπορεί να αυξήσει το ύψος κατά 2 εκατοστά όταν το αυτοκίνητο διασχίζει σαμαράκια κτλ.

Υπάρχει επίσης η RS σπορ ανάρτηση με Dynamic Ride Control και ενεργά υδραυλικά αμορτισέρ. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τις ρυθμίσεις της ανάρτησης μέσω του Audi drive select, το οποίο έχει έξι προγράμματα λειτουργίας τα comfort, auto, dynamic, efficiency, RS1 και RS2, με τα δύο τελευταία να είναι πλήρως παραμετροποιήσιμα από τον οδηγό και ενεργοποιούνται μέσω του κουμπιού RS Mode που βρίσκεται στο τιμόνι. Τα πρώτα πέντε αλλάζουν τις ρυθμίσεις του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του συστήματος διεύθυνσης, της ανάρτησης, του σύστηματος τετρακίνησης, του quattro sport διαφορικού και του ήχου της εξάτμισης, με το RS2 να αλλάζει και τις ρυθμίσεις του ESC.

4Εσωτερικό

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχει ψηφιακός πίνακας οργάνων 12,3″, οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας 10,1″, αλλά και μια δεύτερη οθόνη 8,6″ μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού.

Στον ψηφιακό πίνακα οργάνων εκτός των άλλων προβάλλονται στοιχεία από την πίεση των ελαστικών, την ροπή και την ιπποδύναμη του κινητήρα, την θερμοκρασία λαδιού, την πίεση των turbo, αλλά και χρονομετρημένοι γύρους, μετρήσεις επιτάχυνσης και δυνάμεις g που δημιουργούνται.

Τα σπορ καθίσματα είναι κλιματιζούμενα και φέρουν λειτουργίες μασάζ. Στον πρόσθετο εξοπλισμό υπάρχει μεγάλη πανοραμική οροφή, ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, ιονιστής, αρωματικό χώρου και άλλα.

Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 565 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.680 με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.

5Πωλήσεις

Η επίσημη παρουσίασή του Audi RS6 Avant θα γίνει στην έκθεση της Φρανκφούρτης τον επόμενο μήνα. Οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν στη Γερμανία κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020.