Η Formula 1 δεν είναι φθηνό sport και για να βρεθεί μια ομάδα στην κορυφή -πόσο μάλλον να διατηρηθεί- πρέπει να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια. Η ομάδα της Mercedes ανακοίνωσε τον ισολογισμό για το 2018, που όπως γνωρίζεις ο Lewis Hamilton κατέκτησε το πέμπτο του παγκόσμιο πρωτάθλημα (τέταρτο με την γερμανική ομάδα), ενώ και η αγγλογερμανική ομάδα κατέκτησε το πέμπτο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.
Για να γίνει αυτό πραγματικότητα, η ομάδα δαπάνησε £311,4 εκατομμύρια (350,2 εκατ. ευρώ), όταν το 2017 είχε επενδύσει £309,7 εκατομμύρια (348,28 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα της, όμως, από το μπόνους της F1, τις χορηγίες και από την μητρική εταιρία, Daimler AG, έφτασαν τα £338,4 εκατομμύρια (380,56 εκατ. ευρώ), από τα £337,2 εκατομμύρια (379,2 εκατ. ευρώ) το 2017.
Αυτό σημαίνει, ότι η αγωνιστική ομάδα σημείωσε κέρδη μετά φόρων της τάξης των £13,3 εκατομμυρίων (14,96 εκατ. ευρώ). Τα έσοδα και οι δαπάνες είχαν προηγουμένως σημειώσει σημαντικό άλμα από το 2016 έως το 2017, με τα τελευταία στοιχεία να αντικατοπτρίζουν ότι το κόστος της έρευνας και ανάπτυξης συνδέεται με τις αλλαγές στους κανονισμούς που εισήχθησαν εκείνη την σεζόν στην F1.
Το γεγονός ότι οι δαπάνες της ομάδας παρέμειναν ουσιαστικά στο ίδιο -σχεδόν- επίπεδο του 2018, δείχνει ότι η Mercedes επέλεξε να διατηρήσει αυτό το επίπεδο επενδύσεων σε μια χρονιά με σχετικά σταθερούς κανονισμούς.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων τριών σεζόν, ο μέσος αριθμός του προσωπικού αυξήθηκε από 849 το 2016, σε 912 το 2017 και σε 968 το 2018, με 38 εργαζόμενοι να προστίθενται πέρυσι στο σχεδιασμό, την κατασκευή και το τμήμα μηχανολογίας, ενώ οι 19 πήγαν σε διοικητικές θέσεις. Αυτό συνέβαλε στην αύξηση του μισθολογίου του 2018 κατά £6,5 εκατομμύρια (7,31 εκατ. ευρώ), και από £87,2 εκατομμύρια (98,07 εκατ. ευρώ) ανήλθε σε £93,7 εκατομμύρια (105,38 εκατ. ευρώ).
Η συνεισφορά της Daimler AG στον προϋπολογισμό της ομάδας ήταν £64,3 εκατομμύρια (72,3 εκατ. ευρώ), περίπου £4 εκατομμύρια (4,45 εκατ. ευρώ) περισσότερα από το προηγούμενο έτος. Εντούτοις, η ομάδα επέστρεψε τα £25,3 εκατομμύρια (28,45 εκατ. ευρώ), αντικατοπτρίζοντας το κόστος μίσθωσης των power units που παρέχονται από την θυγατρική εταιρεία HPP. Έτσι, η καθαρή συνεισφορά της Daimler είναι μικρότερη από £40 εκατομμύρια (45 εκατ. ευρώ).