Μόλις χθες έγινε γνωστό ότι η BMW θα τερματιστεί -μετά από 6 χρόνια- την παραγωγή του i8 τον Απρίλιο του 2020, αλλά σήμερα εκπρόσωπος της γερμανικής εταιρίας δήλωσε ότι το i3 θα μείνει στη γκάμα της για πολλά ακόμα χρόνια.

Πιο συγκεκριμένα, το μικρό ηλεκτρικό αυτοκίνητο της BMW θα παράγεται μέχρι το 2024, με την εταιρία να αναβαθμίζει περιοδικά την μπαταρία του. Όταν πρωτοκυκλοφόρησε το i3 το 2013, φορούσε μια μπαταρία 22,6 kWh και 60 Ah, χαρίζοντας του μια αυτονομία περίπου στα 150 με 160 χλμ. Το 2017, η BMW τοποθέτησε στο μοντέλο μια μπαταρία 33 kWh και 94 Ah, με την αυτονομία να αυξάνεται στα 210 με 220 χλμ., ενώ τον Σεπτέμβριο του 2018 η BMW τοποθέτησε νέα -μεγαλύτερη- μπαταρία, χωρητικότητας 42,2 kW και 120 Ah. Με αυτή, η ηλεκτρική αυτονομία είναι περίπου 280 με 310 χλμ., με τη BMW να θεωρεί ότι είναι αρκετά καλή για αυτοκίνητο πόλης.

Για να διασφαλιστεί, όμως, ότι το i3 θα μπορεί να σταθεί επάξια απέναντι στον ανταγωνισμό και κατ’επέκταση να ανταγωνιστεί το Volkswagen ID.3, η γερμανική εταιρία αναμένεται να τοποθετήσει για άλλη μια φορά μια μεγαλύτερη μπαταρία, που θα χαρίσει στο μοντέλο ακόμα μεγαλύτερη αυτονομία. Αυτό, πιστεύεται ότι θα γίνει στα τέλη του 2020 ή στις αρχές του 2021, και αυτή θα μείνει έως την ολοκλήρωση του κύκλου ζωής του μοντέλου, ο οποίος θα κλείσει το 2024. Το BMW i3 δεν θα αποκτήσει διάδοχο.