Τον περασμένο Οκτώβριο, ο επικεφαλής μηχανικός ανάπτυξης της Corvette, Mike Petrucci, έκανε γνωστό ότι κατά την διάρκεια των δοκιμών εξέλιξης της νέας κεντρομήχανης γενιάς, η αμερικάνικη εταιρία “έγραψε” έναν επίσημο χρόνο στην διάσημη γερμανική πίστα με την C8 Corvette, αλλά δεν είναι ακόμα ανακοινώσιμος.

Σημερινές πληροφορίες από την Αμερική αναφέρουν ότι ο επίσημος χρόνος της Corvette Z51 στο Nurburgring είναι 7 λεπτά και 28,3 δευτ., νούμερο αρκετά εντυπωσιακό για τα δεδομένα του αυτοκινήτου και του κόστους του. Ο χρόνος έγινε με τον οδηγό αγώνων Oliver Gavin της Corvette Racing να κάθεται πίσω από το τιμόνι, με τον Petrucci να αναφέρει ότι ο χρόνος υπερέβη τους στόχους που είχε θέσει η ομάδα εξέλιξης του αυτοκινήτου.

1

Μπορεί να μην είναι η ταχύτερη Corvette στην γερμανική πίστα, αλλά μην ξεχνάς ότι αυτή είναι η βασική έκδοση του αμερικάνικου sportcar. H προηγούμενη γενιά του μοντέλου (C7 Corvette Z51) είχε γράψει το 2013 χρόνο 7 λεπτών και 39 δευτ., πάλι με εργοστασιακό οδηγό στο τιμόνι.

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με τον τον αρχιμηχανικό της Corvette, Jim Mero, η προηγούμενη γενιά της Corvette ZR1 είχε σταματήσει τα χρονόμετρα στην “Πράσινη Κόλαση”στα 6 λεπτά και 57 δευτ., αλλά αυτός ο χρόνος δεν επισημοποιήθηκε ποτέ από τη Chevrolet, καθώς φημολογείτο ότι η ομάδα ανάπτυξης αντιμετώπισε είτε κακές καιρικές συνθήκες, είτε προβλήματα αξιοπιστίας με το αυτοκίνητο, είτε ακόμη και τρακάρισμα.

2Διάβασε ακόμα

Sold-out η Corvette πριν καν ξεκινήσει η παραγωγή της

Όπως και να έχει, η νέα κεντρομήχανη C8 Corvette δείχνει θεαματικά ικανή, καθώς το μοντέλο με το Z51 Performance πακέτο κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα (0-60 μίλια/ώρα) σε 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ το 400άρι το κάνει σε 11,2 δευτερόλεπτα, με ταχύτητα εξόδου τα 195 χλμ/ώρα. Χωρίς το Z51 πακέτο, η Corvette κάνει τα 0-96 χλμ/ώρα σε 3,0 δευτερόλεπτα, το 400άρι το κάνει στον ίδιο χρόνο των 11,2 δευτερολέπτων, έχοντας ταχύτητα εξόδου τα 198 χλμ/ώρα, μιας και το Z51 πακέτο αποτελείται από πρόσθετα αεροδυναμικά μέρη που αυξάνουν την κάθετη αεροδυναμική πίεση στις στροφές, αλλά δρουν αρνητικά στην τελική ταχύτητα.