Η Ferrari έχει ξεκινήσει την παραγωγή της SF90 Stradale στο εργοστάσιό της στο Μαρανέλο και στο video αυτό θα δεις μέρος της κατασκευής της. Οι πρώτες SF90 Stradale θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες τους μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2020, με το αυτοκίνητο να φορά ένα υβριδικό σύστημα, που αποτελείται από ένα νέο 4,0-λιτρο V8 turbo κινητήρα, με περιεχόμενη γωνία 90 μοίρες, απόδοσης 780 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 800 Nm ροπής στις 6.000 σ.α.λ., με τον κόφτη να αγγίζει τις 8.000 σ.α.λ.
Ο κινητήρας ανήκει στην οικογένεια F154, που έχει κερδίσει το βραβείο του καλύτερου κινητήρα της χρονιάς για τέσσερα συναπτά έτη, και σαν βάση έχει αυτόν της F8 Tributo, αλλά είναι υπερκυβισμένος από τα 3.902 κ.εκ. στα 3.990 κ.εκ., εξαιτίας της μεγαλύτερης διατομής των πιστονιών, που αγγίζει τα 88 χλστ. Ο συγκεκριμένος κινητήρας εσωτερικής καύσης είναι ο δυνατότερος από κάθε 8-κύλινδρο που έχει φορέσει το σήμα της Ferrari, με την ειδική ισχύ του να αγγίζει τα 195 άλογα ανά λίτρο.
1
Τα υπόλοιπα 220 άλογα έρχονται από τους τρεις ηλεκτροκινητήρες. Ο πίσω -γνωστός και ως MGUK (Motor Generator Unit, Kinetic)- βρίσκεται ανάμεσα στον κινητήρα και το νέο 8-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη στο πίσω άξονα. Οι άλλοι δύο βρίσκονται στον εμπρός άξονα, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ τεσσάρων προγραμμάτων λειτουργίας της μονάδας ισχύος.
Η SF90 Stradale για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται μόλις 2,5 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα μόλις 6,7 δευτ., ενώ η τελική της ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ/ώρα. Στο Fiorano γυρίζει σε 1:19, όταν η LaFerrari έχει σταματήσει τα χρονόμετρα σε 1:19,7.