Η BMW καταργεί τους V12 και τον τετράτουρμπο turbo diesel κινητήρα της

Σχετικά άρθρα

Η BMW επιβεβαίωσε το δημοσίευμα που κυκλοφόρησε πριν από 10 ημέρες και μέσω του Klaus Froehlich, επικεφαλής του τμήματος έρευνας και ανάπτυξης, αλλά και μέλος του διοικητικού συμβουλίου της γερμανικής εταιρίας, έκανε γνωστό πως καταργεί τους V12 κινητήρες της, αλλά και τον τετράτουρμπο εξακύλινδρο diesel κινητήρα της.

Ο Froehlich δήλωσε πως o 3,0-λιτρος quad-turbo κινητήρας (κωδική ονομασία B57D30S0) θα καταργηθεί αρχικά στα sedan μοντέλα (M550d και 750d), και αργότερα στα SUV (X5 M50d, X6 M50d και X7 M50d), με την BMW να μην ετοιμάζει τον αντικαταστάτη του, μιας και ο συγκεκριμένος κινητήρας είναι υπερβολικά δαπανηρός και περίπλοκος στη κατασκευή του λόγω των τεσσάρων turbo που διαθέτει, με την ζήτηση δυνατών diesel κινητήρων να μειώνεται χρόνο με τον χρόνο.

Αναφερόμενος στους V12 κινητήρες είπε:

Οι V12 κινητήρες δεν έχουν μέλλον, δεδομένου πως παράγουμε μόνο μερικές χιλιάδες μονάδες κάθε χρόνο, κοντά στις 5.000, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων της Rolls-Royce που τους φορούν και πληρώνουμε αρκετές χιλιάδες ευρώ πρόσθετου κόστους που απαιτούνται προκειμένου οι V12 κινητήρες να συμμορφώνονται στους αυστηρότερους κανονισμούς εκπομπών ρύπων.

Η τωρινή γενιά του V12 twin-turbo κινητήρα θα παραμείνει στην αγορά μέχρι το 2023 και η BMW δεν θα ετοιμάσει τον αντικαταστάτη του. Αβέβαιο είναι και το μέλλον του V8 4,4-λίτρων twin-turbo κινητήρα, με τον Froelich να αναφέρει πως ένας υβριδικός εξακύλινδρος κινητήρας μπορεί να αποτελέσει μια αξιόλογη λύση που θα λειτουργήσει ως αντικαταστάτης του συγκεκριμένου κινητήρα, αφού “θα μπορεί να παράγει περισσότερα από 670 άλογα και αρκετή ροπή που θα μπορεί να καταστρέψει κάθε κιβώτιο ταχυτήτων”, όπως είπε χαρακτηριστικά.

Ο Froechlich έκλεισε την συνέντευξη του λέγοντας πως η BMW θα παράγει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες για τουλάχιστον άλλα 20 χρόνια, ενώ θα κατασκευάζει κινητήρες βενζίνης τουλάχιστον τα επόμενα 30 χρόνια. Η BMW θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες, οι οποίοι θα έχουν το πολύ μέχρι τρία turbo.

Ο Froelich είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή του:

Ας υποθέσουμε πως το 20% του συνόλου των πωλήσεών μας έως το 2025 θα αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αυτό σημαίνει πως το 80% των νέων αυτοκινήτων μας θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Βλέπουμε περιοχές χωρίς υποδομές επαναφόρτισης, όπως η Ρωσία, η Μέση Ανατολή, το δυτικό εσωτερικό τμήμα της Κίνας. Τα μέρη αυτά θα βασίζονται κυρίως σε βενζινοκινητήρες για άλλα 10 έως 15 χρόνια.

Συνέχισε λέγοντας πως μεγάλες πόλεις της Κίνας, όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη, θα επιτρέπουν μονάχα πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων σε τουλάχιστον 10 χρόνια από σήμερα, ενώ η Ευρώπη το διάστημα αυτό θα αγκαλιάσει περισσότερο τα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Στις ΗΠΑ, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυριαρχήσουν το 2030 στις ανατολικές και δυτικές ακτές της, αλλά οι κεντρικές πολιτείες θα εξακολουθούν να αγοράζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως είπε:

Η στροφή προς την ηλεκτροδότηση είναι υπερβολική. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κοστίζουν περισσότερο κυρίως λόγω των πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών. Αυτό θα συνεχιστεί και θα επιδεινωθεί καθώς η ζήτηση για αυτές τις πρώτες ύλες αυξάνεται.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Η AC Schnitzer βελτιώνει την BMW X5 facelift

Ο βελτιωτικός οίκος AC Schnitzer παρουσιάζει το νέο bodykit που ετοίμασε για την ανανεωμένη BMW X5. Αυτό αποτελείται spoiler στον μπροστινό προφυλακτήρα, αεροτομή, φουσκώματα...

Η Renegade Design βελτιώνει τη νέα BMW Σειρά 5

Η Renegade Design είναι ένας βελτιωτικός οίκος με έδρα το Ντουμπάι και έχει προσφέρει ένα bodykit για τη νέα γενιά της BMW 5 Series. https://youtu.be/mJN_poHtpLs Το...