Αυτό δήλωσε ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και CEO της γερμανικής εταιρίας, Oliver Zipse, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση της νέας γενιάς της Σειράς 7 να είναι η πιο ισχυρή του μοντέλου.

Μαζί με την ηλεκτρική έκδοση της Σειράς 7, η νέα γενιά του μοντέλου θα διατίθεται και με μια plug-in υβριδική έκδοση, ενώ θα συνεχίσουν να υπάρχουν οι βενζινοκίνητες και πετρελαιοκίνητες εκδόσεις, με όλες τις εκδόσεις να βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα.

Χαρακτηριστικά, ο Zipse, μιλώντας στην ετήσια συνέντευξη τύπου της εταιρίας, είπε:

Η επόμενη γενιά της Σειράς 7 θα είναι διαθέσιμη με τέσσερις κινητήρια σύνολα, βενζίνη, πετρελαίου, plug-in υβριδικό και πλήρως ηλεκτρικό. Όλα τα συστήματα κίνησης θα βασίζονται σε μια ενιαία αρχιτεκτονική. Και η κορυφαία, η πιο ισχυρή Σειρά 7 θα είναι πλήρως ηλεκτρική.

Η BMW έχει θέσει ως στόχο να μειώσει τον μέσο όρο των εκπομπών CO2 των μοντέλων της στην Ευρώπη κατά 20% μέσα στο 2020, με την εταιρία να θέλει ο φετινός μέσος όρος εκπομπών CO2 των μοντέλων της στην Ευρώπη να είναι λίγο πάνω από τα 100 γρ/χλμ. Παράλληλα, δηλώνει πεπεισμένη πως θα καταφέρει να πιάσει τον στόχο των 95 γρ/χλμ του 2021, χάρη στις υψηλότερες πωλήσεις ηλεκτροκίνητων οχημάτων και των πιο αποδοτικών κινητήρων που θα προσφέρει στην αγορά.

Το 2022, θα κυκλοφορήσει η νέα γενιά της Σειράς 7, με την αμιγώς ηλεκτρική έκδοση ίσως να ονομαστεί i7. Φήμες λένε ότι θα προφέρεται σε διάφορες εκδόσεις, και η βασική θα αποδίδει 560 άλογα από δύο ηλεκτροκινητήρες, που θα αντλούν ενέργεια από μια μπαταρία 100 kWh, που θα χαρίζουν αυτονομία 600 χλμ ανά φόρτιση.

Θα υπάρχει έκδοση που θα προσφέρει αυτονομία έως 700 χλμ ανά φόρτιση, με την ισχυρότερη έκδοση, να αποδίδει 680 άλογα από δύο ηλεκτροκινητήρες και θα διαθέτει μια μπαταρία 120 kWh που θα δίνει αυτονομία 580 χλμ ανά φόρτιση, ενώ τα 0-100 χλμ/ώρα θα είναι σε θέση να τα κάνει σε λιγότερο από 3,9 δευτερόλεπτα.