Στην έκθεση του Έσσεν το 2001 η Toyota παρουσίασε το MR2 Street Affair Concept, ένα ιδιαίτερο πρωτότυπο που βασιζόταν στη τρίτη γενιά του MR2.

Το πρωτότυπο αναπτύχθηκε από την Toyota Motorsport GmbH (TMG) και ξεχωρίζει από την ακραία του εμφάνιση που θυμίζει κάτι από μονοθέσιο της F1 της εποχής. Υπήρχε νέο παρμπρίζ, νέο bodykit, νέες πόρτες, δεν διέθετε οροφή, με τον χώρο του κινητήρα να ήταν εκτεθειμένος στα “αδιάκριτα” βλέμματα.

Στο εσωτερικό συναντάμε ένα U τιμόνι, μια οθόνη στο κέντρο του ταμπλό που πρόβαλε στον οδηγό τι γίνεται στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου, μιας και αυτό δεν διέθετε πλαϊνούς καθρέπτες λόγω αεροδυναμικής.

Το σασί είχε βελτιωθεί και αυτό, η ανάρτηση ήταν νέα που μείωνε την απόσταση από το έδαφος κατά 3 εκατοστά, τα φρένα ήταν αγωνιστικού τύπου με δίσκους διαστάσεων 370 mm μπροστά και 295 mm πίσω, με το αυτοκίνητο να φορούσε ζάντες 19″, με τα πίσω ελαστικά να έχουν διάσταση 345/30.

Μιλώντας για τον κινητήρα. Πρόκειται για έναν 1.800άρη 16V τετρακύλινδρο κινητήρα που από τα 140 άλογα του μοντέλου παραγωγής, βελτιώθηκε στα 258, χάρη στη τοποθέτηση turbo και νέας εξάτμισης. Συνδυάζεται με ένα 6-τάχυτο σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων με ηλεκτροϋδραυλικό συμπλέκτη, που στέλνει τη κίνηση στους πίσω τροχούς, με τα 0-100 χλμ/ώρα να τα κάνει σε 6 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 250 χλμ/ώρα.