Ο CEO της McLaren, Mike Flewitt, δήλωσε πως αποτελεί προτεραιότητα της βρετανικής εταιρίας να μειώσει το βάρος των μελλοντικών της μοντέλων, τα οποία θα κάνουν χρήση υβριδικής τεχνολογίας.

1

Η McLaren έχει καταφέρει να μειώσει το βάρος της 765LT κατά 80 κιλά σε σύγκριση με την 720S, με τον Flewitt να δηλώνει:

Η μείωση του βάρους ενός αυτοκινήτου βρίσκεται στο επίκεντρο της στρατηγικής μας για τις επόμενες γενιές των μοντέλων μας. Βρισκόμαστε ήδη στη κορυφή της κατηγορίας και δεσμευόμαστε να μειώσουμε περαιτέρω το βάρος των μοντέλων μας προκειμένου να είμαστε στην καλύτερη δυνατή θέση για να μεγιστοποιήσουμε την αποδοτικότητα και την απόδοση των υβριδικών μοντέλων που θα κυκλοφορούν έως το 2025.

H 765LT, που ζυγίζει μόλις 1.229 κιλά -στεγνή-, κάνει εκτενή χρήση carbon και άλλων ελαφρών υλικών όπως το τιτάνιο, ενώ διαθέτει ελαφριές σφυρήλατες ζάντες, λεπτότερα τζάμια, πολυκαρβονικό πίσω τζάμι, με το κιβώτιο ταχυτήτων να χρησιμοποιεί υλικά που συναντάμε στα F1 μονοθέσια της ομάδας.