Επίσημο: McLaren 765LT, με 765 άλογα και 80 κιλά ελαφρύτερη

Σχετικά άρθρα

Έχουν περάσει ακριβώς τρία χρόνια, από την στιγμή που η McLaren παρουσίασε –στην έκθεση της Γενεύης του 2017– την 720S, και σήμερα η βρετανική εταιρία μας δείχνει την δυνατότερη έκδοση του μοντέλου, που την ονομάζει 765LT. Το αυτοκίνητο θα παρουσιαζόταν στην φετινή έκθεση της Γενεύης, αλλά όπως ξέρεις αυτή ακυρώθηκε λόγω κορωνοϊου.

Γι’αυτό και τα αποκαλυπτήρια της 765LT έγιναν στο Woking, μέσα στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας. Το νέο Longtail μοντέλο είναι δυνατότερο και πιο ελαφρύ, κάτι που θα το καθιστά ακόμα ταχύτερο, θέτοντας ακόμα πιο ψηλά τον πήχη στην κατηγορία των supercars.

H 765LT διαθέτει ένα νέο αεροδυναμικό πακέτο, το οποίο περιλαμβάνει ένα μεγάλο εμπρός splitter, τροποποιημένους προφυλακτήρες και αναβαθμισμένες πλαϊνές ποδιές, όλα κατασκευασμένα από carbon. Το μοντέλο διαθέτει επίσης μοναδικά πτερύγια στις πόρτες, μεγαλύτερο διαχύτη και ενεργή πίσω αεροτομή.

Η τελευταία είναι το πιο χαρακτηριστικό γνώρισμα του αυτοκινήτου και βοηθά στην ψύξη του κινητήρα με το να εξέρχεται ζεστός αέρας από τον κινητήρα. Ακόμα, λειτουργεί και ως αερόφρενο, ενώ υπάρχουν και ποικίλες ρυθμίσεις, οι οποίες είτε βελτιστοποιούν την κάθετη δύναμη, είτε μειώνουν την οπισθέλκουσα.

Εκτός από την αεροτομή, εντύπωση προκαλούν οι τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης, που βρίσκονται τοποθετημένες ψηλά. Το σύστημα της εξάτμισης είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και είναι 40% ελαφρύτερο από αυτό της 720S.

Επιπρόσθετα, η 765LT διαθέτει νέες, εξαιρετικά ελαφριές σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου με μπουλόνια τιτανίου, οι οποίες είναι “ντυμένες” με ειδικά Pirelli P Zero Trofeo R ελαστικά. Εμπρός είναι διαστάσεων 245/35, με ζάντες 19 ιντσών, ενώ στο πίσω άξονα τα ελαστικά είναι διαστάσεων 305/30 και οι ζάντες 20 ιντσών.

Μέσα από τις ζάντες, κρύβονται τα carbon-κεραμικά φρένα, με δίσκους 390 χλστ. εμπρός και 380 χλστ. πίσω. Οι monobloc σφυρήλατες αλουμινένιες δαγκάνες προέρχονται από την Senna και είναι εξαπίστονες εμπρός και τετραπίστονες πίσω. Προαιρετικά, υπάρχει το πακέτο φρένων για χρήση στην πίστα, όπου τοποθετούνται νέα τακάκια και δίσκοι. Οι τελευταίοι είναι περίπου 60% ισχυρότεροι από τους συμβατικούς carbon-κεραμικούς δίσκους και προσφέρουν τέσσερις φορές καλύτερη θερμική απαγωγή, για μειωμένη φθορά και εξασθένιση.

Μηχανικά, ο 4,0-λιτρος twin-turbo V8 κινητήρας έχει δυναμώσει και αποδίδει 765 άλογα στις 7.500 σ.α.λ. με τη ροπή να αγγίζει τα 800 Nm στις 5.500 σ.α.λ.. Μια αύξηση κατά 45 άλογα και 30 Nm ροπής, σε σχέση με την 720S. Εκτός από τις αναβαθμίσεις του κινητήρα, η βρετανική εταιρία έχει επέμβει και στο 7-τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων διπλού συμπλέκτη. Πλέον, η επιτάχυνση είναι κατά 15% ταχύτερη σε σχέση με την 720S, ενώ η 765LT γράφει τους ταχύτερους χρόνους στην πίστα, από οποιοδήποτε μοντέλο της σειράς Super Series της McLaren.

Μιλώντας για το κιβώτιο ταχυτήτων, διαθέτει μια νέα λειτουργία “downshift”. Έτσι, όταν ο οδηγός θέλει να κατεβάσει σχέση, αλλά η αλλαγή θα αποφέρει υπερστροφία στον κινητήρα, η αλλαγή δεν θα γίνει, αλλά το σύστημα θα θυμάται το αίτημα, και στη συνέχεια θα κατεβάσει, όταν οι στροφές του κινητήρα και η ταχύτητα του αυτοκινήτου μπορούν να εναρμονιστούν.

Με την εκτενή χρήση ελαφρών υλικών και χρήση λεπτότερων τζαμιών και πολυκαρβονικού πίσω τζαμιού, η νέα McLaren 765LT ζυγίζει μόλις 1.229 κιλά στεγνή και 1.339 κιλά με υγρά και 90% γεμισμένο ρεζερβουάρ. Αυτό σημαίνει ότι είναι 80 κιλά ελαφρύτερη από την 720S και 110 κιλά ελαφρύτερη από τον πιο κοντινό ανταγωνιστή. Έτσι, έχει σαν αποτέλεσμα τα νούμερα των επιδόσεων να είναι εξωφρενικά γρήγορα. Πιο συγκεκριμένα, για το 0-100 χλμ/ώρα χρειάζεται 2,8 δευτ., για το 0-200 χλμ/ώρα 7,2 δευτ., με την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χλμ/ώρα, ενώ το 400άρι το ολοκληρώνει σε χρόνο κάτω από τα 10 δευτ. Το αυτοκίνητο φρενάρει από τα 100 στα 0 χλμ/ώρα μέσα σε 29,5 μέτρα.

Συνεχίζοντας, η McLaren έχει επαναρυθμίσει την ανάρτηση της 765LT, τοποθετώντας νέα ελατήρια και αμορτισέρ. Το μοντέλο διαθέτει επίσης φαρδύτερο εμπρός μετατρόχιο, και χαμηλότερη απόσταση από το έδαφος στο εμπρός μέρος. Το σύστημα Proactive Chassis Control II υπόσχεται ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια και έλεγχο στο όριο, ενώ και το σύστημα διεύθυνσης έχει βελτιωθεί περαιτέρω, όντας πιο άμεσο και γρήγορο, ενώ υπάρχει και μια πιο σκληρή αντιστρεπτική, παρέχοντας πιο αγνή πληροφορία στον οδηγό.

Η παραγωγή της 765LT θα περιοριστεί στις 765 μονάδες, και οι πρώτες παραδόσεις θα ξεκινήσουν τον ερχόμενο Σεπτέμβριο.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα