Σύμφωνα με τα τριμηνιαία στοιχεία, οι πωλήσεις ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων στην Ευρώπη υπερδιπλασιάστηκαν, με το μερίδιο τους στην αγορά να φτάνει στο 6,8%, από το 2,5% το πρώτο τρίμηνο του 2019. Αντίθετα η ζήτηση για πετρελαιοκίνητα και βενζινοκίνητα οχήματα μειώθηκε, με τα βενζινοκίνητα αυτοκίνητα να εξακολουθούν να αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το ήμισυ της αγοράς της ΕΕ.

Συγκεκριμένα κατά το πρώτο τρίμηνο του 2020, ο αριθμός των αυτοκινήτων ντίζελ που ταξινομήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκε κατά 32,6% σε 738.392. Τα diesel οχήματα κατέχουν πλέον μερίδιο αγοράς 29,9% (από 33,2% το πρώτο τρίμηνο του 2019).

Οι πωλήσεις βενζινοκίνητων μοντέλων μειώθηκαν κατά 32,2%, από σχεδόν 2 εκατομμύρια μονάδες πέρυσι σε 1,3 εκατομμύρια το πρώτο τρίμηνο του 2020. Τα βενζινοκίνητα μοντέλα κατέχουν μερίδιο αγοράς 52,3%.

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάρτιο του 2020, οι πωλήσεις των ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων υπερδιπλασιάστηκαν (+ 100,7%), αφού ταξινομήθηκαν 167.132 αυτοκίνητα σε ολόκληρη την ΕΕ. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα παρουσίασαν αύξηση 68,4%, τα plug-in υβριδικά αύξηση 161,7%, ενώ τα υβριδικά μοντέλα παραμένουν τα best-seller ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αντιπροσωπεύοντας το 9,4% της συνολικής αγοράς αυτοκινήτων στην ΕΕ, αφού κατά τους πρώτους τρεις μήνες του έτους πουλήθηκαν 232.525 αυτοκίνητα, αύξηση 45,1% σε σύγκριση με το 2019.

Οι πωλήσει αυτοκινήτων που κάνουν χρήση εναλλακτικών καυσίμων: αιθανόλη (E85), υγραέριο (LPG) και φυσικό αέριο (NGV) ανήλθαν στο 1,6%. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων που καταναλώνουν φυσικό αέριο αυξήθηκαν κατά 68,5%, ενώ αυτές των αυτοκινήτων που καταναλώνουν υγραέριο υποχώρησαν κατά 50%, λόγω της συρρίκνωσης της ιταλικής αγοράς, εξαιτίας της πανδημίας. Αναλυτικά τα στοιχεία μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.