Η Pagani ετοιμάζεται να παραδώσει τις πρώτες Huayra Roadster BC στους τυχερούς πελάτες της, καθώς στις αρχές του μήνα ολοκλήρωσε ένα αυστηρό πρόγραμμα επικύρωσης. Αυτό έγινε στην πίστα του Spa-Francorchamps στο Βέλγιο, όπου το ιταλικό hypercar σταμάτησε τα χρονόμετρα στα 2 λεπτά και 23,081 δευτ., κάνοντας νέο ρεκόρ για αυτοκίνητα παραγωγής.

Σύμφωνα με την εταιρία, το πρόγραμμα δοκιμών που πραγματοποιήθηκε για τη Roadster BC ήταν το πιο απαιτητικό μέχρι σήμερα. Με πάνω από 350.000 χιλιόμετρα δοκιμών σε πραγματικές συνθήκες, εκ των οποίων πάνω από 45.000 χιλιόμετρα έχουν πραγματοποιηθεί σε μερικές από τις πιο απαιτητικές πίστες σε όλο τον κόσμο και πολλά άλλα σε δοκιμαστικούς πάγκους και σε προσομοιωτές, η Pagani εγγυάται ότι θα παραδώσει στους πελάτες της ένα αξιόπιστο, ασφαλές και συναρπαστικό αυτοκίνητο.

Ο Andrea Palma, οδηγός των δοκιμών εξέλιξης της Pagani, δήλωσε σχετικά:

Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, συνειδητοποιήσαμε αμέσως ότι το αυτοκίνητο έκανε ενδιαφέροντες χρόνους στην πίστα. Συζητήσαμε αμέσως με τον Horacio σχετικά με την πιθανότητα μερικών γρήγορων γύρων και, παρόλο που οι καιρικές συνθήκες δεν ήταν οι καλύτερες, θέσαμε ένα νέο ρεκόρ στο Spa μετά από δύο γύρους. Το αυτοκίνητο είχε επιδείξει τρομερό χαρακτήρα, αποδεικνύοντας τις δυνατότητές του και κινείται με εντυπωσιακή ευκολία. Αν και το Spa Francorchamps είναι μια περίπλοκη πίστα, ο χειρισμός και η πλευρική πρόσφυση της Huayra Roadster BC ξεπέρασαν όλες τις προσδοκίες.

Να θυμίσω το hypercar ζυγίζει 1.250 κιλά κάνοντας εκτενή χρήση carbon και τιτανίου. Σε σχέση με την κλειστή Huayra BC, έχει διαφορετική πίσω αεροτομή, διαφορετική εισαγωγή αέρα, νέους προφυλακτήρες και αρκετές ακόμη αεροδυναμικές διαφορές. Έχει αφαιρούμενη σκληρή οροφή κατασκευασμένη από carbon και κίνηση παίρνει από τον V12 6,0-λίτρων twin-turbo κινητήρα απόδοσης άνω των 800 ίππων με 1.050 Nm ροπής.

Ο κινητήρας συνεργάζεται με ένα 7-τάχυτο σειριακό κιβώτιο της Xtrac που στέλνει την κίνηση στους πίσω τροχούς, με το monocoque σασί να είναι κατασκευασμένο από τιτάνιο και carbon, που βελτιώνει κατά 12% την στρεπτική ακαμψία και κατά 20% την ευκαμψία.

Η αεροδυναμική του αυτοκινήτου είναι τέτοια που παράγει 500 κιλά κάθετης αεροδυναμικής πίεσης στα 280 χλμ/ώρα, με την Pagani να τοποθετεί 6 απολήξεις εξατμίσεων. Είναι σε θέση να παράγει 1,9G πλευρικής επιτάχυνσης, μέγιστη επιτάχυνση 2,2G και 2,2G κατά το φρενάρισμα.

Η παραγωγή του μοντέλου θα περιοριστεί σε μόλις 40 μονάδες, με την κάθε μια να κοστίζει 3.085.000 χωρίς τους φόρους κάθε χώρας. Και οι 40 έχουν ήδη πουληθεί.