To Mini Countryman facelift διαθέσιμο στην Ελλάδα [Τιμές]

Σχετικά άρθρα

Η δεύτερη γενιά του Countryman (F60) παρουσιάστηκε στην έκθεση του Lon Angeles του 2016 για να ξεκινήσει η εμπορική του πορεία στην Ευρώπη και την Ελλάδα από τον Μάρτιο του 2017. Το μοντέλο αποτελεί το μεγαλύτερο αυτοκίνητο που έχει φορέσει το σήμα της Mini και σύμφωνα με τους ιθύνοντες της εταιρίας θα παραμείνει και στο μέλλον.

Το Countryman διαδραμάτισε πολύ σημαντικό ρόλο στην αύξηση των πωλήσεων και του μεριδίου αγοράς της βρετανικής εταιρίας τόσο στην Ευρώπη, όσο κυρίως στην Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα, μέχρι το 2017 οι πωλήσεις του Countryman στην χώρα μας ήταν περίπου το 20% των συνολικών, ενώ το 2019 το ποσοστό αυτό ξεπέρασε το 50%, καθώς συνολικά τα 3,5 αυτά χρόνια έχουν πουληθεί στην Ελλάδα πάνω από 2.500 Countryman.

Μπορεί για κάποιες άλλες χώρες, σαν “ψυχρό” νούμερο αυτό να μην λέει πολλά, αλλά σε σχέση με την αγορά της χώρας μας και τις ετήσιες πωλήσεις, η Mini και το Countryman είναι στην κορυφή της Ευρώπης.

Πριν ακριβώς τέσσερις μήνες, η Mini παρουσίασε το facelift του Countryman, και χθες πραγματοποιήθηκε η στατική πανελλήνια παρουσίαση του μοντέλου, με την θυγατρική της Mini στην χώρα μας να έχει πάρει όλα τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Tο μοντέλο αποκτά νέους προφυλακτήρες, νέα LED φωτιστικά σώματα (στον βασικό εξοπλισμό), LED φώτα ομίχλης, νέα πίσω LED φώτα στο σχέδιο της Βρετανικής σημαίας (Union Jack), νέα γρίλια, νέες ζάντες, και μαύρα γυαλιστερά διακοσμητικά.

Στο εσωτερικό συναντάμε έγχρωμο ψηφιακό πίνακα οργάνων 5 ιντσών (προαιρετικά), νέας σχεδίασης κεντρικό όργανο με μαύρο piano black φινίρισμα, σπορ δερμάτινο τιμόνι στάνταρ σε όλες τις εκδόσεις, νέα διακοσμητικά, και νέες επενδύσεις.

Μηχανικά δεν υπάρχει αλλαγή με το μοντέλο να συνεχίζει να προσφέρεται με τον 1.500άρη τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης απόδοσης 102 και 136 ίππων, στις εκδόσεις One και Cooper, αντίστοιχα. Η Cooper S Countryman φορά τον τετρακύλινδρο 2,0-λίτρων κινητήρα απόδοσης 178 ίππων, μια μείωση 14 ίππων εξαιτίας των αυστηρότερων κανονισμών για τις εκπομπές ρύπων, με την κορυφαία έκδοση John Cooper Works να φορά τον 2,0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 301 ίππων, αντί για 306 άλογα, πάλι για τον ίδιο λόγο.

Η plug-in υβριδική έκδοση, η Cooper SE Countryman, συνδυάζει τον υβριδικό 1.500άρη τρικύλινδρο κινητήρα και έναν ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 88 ίππων και 165 Nm ροπής. O πρώτος κινεί τους μπροστά τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας τους πίσω. Στο σύνολο τους οι δύο κινητήρες αποδίδουν 220 άλογα και 385 Nm ροπής.

Η τιμή του Countryman One ξεκινά από τα €22.465, του Cooper από €27.547 (€33.991 η τετρακίνητη ALL4 έκδοση), του Cooper S από €34.730, από τα €40.7851 η τετρακίνητη ALL4 έκδοση και από τα €47.146 η έκδοση ALL4 Chili Plus.

Από πλευράς πετρελαίου, το One D με τον 1.500άρη turbodiesel των 116 ίππων ξεκινά από €27.667, το Cooper D με τον 2,0-λιτρο turbodieel των 150 ίππων ξεκινά από €34.416 (€41.568 η τετρακίνητη ALL4 έκδοση) και το Cooper SD με τον 2,0-λιτρο turbodiesel των 190 ίππων από €42.180 (€46.367 η τετρακίνητη ALL4 έκδοση).

Αναλυτικά τα πακέτα εξοπλισμού του μοντέλου μπορείς να τα βρεις σε αυτό το PDF.

#trending

#trending

Αξίζει να δεις
Featured

Περισσότερα νέα

Επίσημο: Mini Aceman

Η Mini παρουσίασε επίσημα το Aceman, το νέο της μικρό, αμιγώς ηλεκτρικό crossover που μοιράζεται μεγάλο μέρος των μηχανικών του μερών με το νέο...

Ξεκινούν και πάλι τα έργα για το Flyover. Απορρίφθηκε η αίτηση αναστολής

Ξεκινούν και πάλι τα έργα κατασκευής του Flyover στη Θεσσαλονίκη, καθώς το Συμβούλιο της Επικρατείας απέρριψε την αίτηση αναστολής των εργασιών που είχαν καταθέσει...

Με πρόσθετες αποζημιώσεις προς τους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο

Με πρόσθετες αποζημιώσεις στους παραχωρησιούχους κινδυνεύει να επιβαρυνθεί το ελληνικό Δημόσιο εξαιτίας των καθυστερήσεων στα έργα, οι οποίες προκαλούνται και από τους αργούς χρόνους...